Gå til innhold

Er det andre som later seg idag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fri idag, men leverte barna i barnehagen etter en hektisk helg med to barn som har vært høyt og lavt..

 

Så sitter jeg her da, sittet her i flere timer!! Skulle ta kjøkkenet, men hadde ikke flere poser så må gå å finne en søppelsekk..., skulle vel gjort det for noen timer siden ja! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg later meg i dag. Var innkjøring i barnehagen forrige uke og tre dager med planleggingsdager, så jeg ville ikke at han skulle ha mer fri så tidlig. Så jeg leverte i barnehagen i dag, selv om jeg ikke begynner på skolen i morra.

 

Jeg har satt på en klesvask som fremdeles ikke er hengt opp, og tatt én telefon jeg måtte ta. Ellers ligger jeg på sofaen med dyne, tekopp og sjokolade og ser på daytime-tv med en katt malende i fanget. Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har masse som skal gjøres, men orker ikke i det hele tatt.

Ser Dr Phil og snart Oprah.. :P

 

Til mitt forsvar så sliter jeg med kvalme og bekkenløsning. Har brukt helga på å vaske ned huset, så har en dag der jeg er helt ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har nesten akkurat vært å trent, så nå er jeg så sliten at musklene dirrer. Klarte knapt å ta på maskara etter dusjen, var helt skjelven. Så nå skal jeg late meg en god stund. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er flere. Jeg skal hente dem tidlig da, og skal bare jobbe til 14.00 i morgen så blir tidlig henting da også. Ryddet hele huset igår og vasket bilene, så orker ikke så mye mer idag..haha :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Later og later, jeg skulle vært på jobb, men ungen har blitt sjuk, så da sitter vi da her i sofaen.

Jeg med Dib og hun med diverse tegnefilmer på TV. Og så koser vi oss med litt brus og sjokolade- litt må man jo ha lov til å kose seg når man er syk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Har fri idag, men leverte barna i barnehagen etter en hektisk helg med to barn som har vært høyt og lavt.. Så sitter jeg her da, sittet her i flere timer!! Skulle ta kjøkkenet, men hadde ikke flere poser så må gå å finne en søppelsekk..., skulle vel gjort det for noen timer siden ja! :P

Føler jeg later meg hele tiden jeg, selv når jeg er på jobb haha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!! Har siste innkjøringsdag i barnehagen, ungen sover, jeg er hjemme og sitter med beina på bordet, for jeg tror ikke jeg får en sånn mulighet igjen i løpet av de neste 2-3 årene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir trøtt av å ikke gjøre noe da, drikker redbull, men gjør jo ingen nytte! Skulle viss sovet litt etter barna var levert, men nå er det for seint! Skal trene ikveld da, og var på trening igår kveld også, for å ikke la samvittigheten ta helt overhånd her i dag! :P

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, later meg med god samvittighet. Skole og barnehage er igang etter 8 ukers ferie. Har vært ganske hektisk med en nyfødt i hus.

Så i dag har jeg beina på bordet, babyen nyter også stillheten og sover og sover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg later meg med beina på bordet! :)

Leverte lillebror i bhg første dag etter ferie og storesøster på skolen. Skal hente dem igjen om 1 1/2 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...