Gå til innhold

Jeg hater islamister :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Man skal ikke dra alle under en kam nei, det er helt feil. Men, jeg skjønner godt at mange er kritiske til islam, pga disse islamistene/ ekstremistene, som det finnes så utallige mange av innenfor islam i forhold til andre religioner. Ja, det finnes kristne ekstremister også, men nå er det i hovedsak fred i de aller fleste "kristne" vestlige land, noe det ikke er hvor det befinner seg mest muslimer. Jeg sier bare jeg forstår godt at folk er skeptiske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er heller ikke noe som heter "personlig valg" når det gjelder omskjæring. Foreldre ødelegger barnets personlige valg ved å omskjære.

 

Så uendelig enig!! Mannen min er født og oppvokst i USA og dermed dessverre også omskåret. De problemene han har/har hatt pga dette unner jeg ikke min verste fiende.

Svigermor elsker dette argumentet, at det var HENNES personlige valg, uten å tenke over at hun til evig tid har ødelagt HANS valg vedrørende HANS kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke noe som heter "personlig valg" når det gjelder omskjæring. Foreldre ødelegger barnets personlige valg ved å omskjære.
Så uendelig enig!! Mannen min er født og oppvokst i USA og dermed dessverre også omskåret. De problemene han har/har hatt pga dette unner jeg ikke min verste fiende. Svigermor elsker dette argumentet, at det var HENNES personlige valg, uten å tenke over at hun til evig tid har ødelagt HANS valg vedrørende HANS kropp.

Stakkars :( leste et sted at mange babyer blir liggende apatiske i tiden etterpå, og at de får traumer senere i livet som er knyttet til dette. Skal se om jeg finner det igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så myekunnskap om religion som noen av dere andre her inne men, for noen få år siden når jeg tenkte på muslimer, tenkte jeg terrorister, undertrykkelse av kvinner, vold, drap osv. Det var først etter å ha bodd i Spania og blitt kjent med mange fra Senegal og Marokko at jeg forsto at det er stor forskjell og mange forskjellige religioner under muslim og islam. Jeg er sterkt imot all vold og hat mot andre som ikke er "normal" i sine land. F.eks homofile osv. Jeg er nå sammen med en flott musliman og vi har nettopp fått en sønn sammen. Han blir også sint og forbanna når vi ser nyhetene og det har vært et opprør i et land og noen har blitt drept og de roper Allah akbah (???) som da betyr Allah er hellig. Han tar stor avstand fra alle som dreper i "Allah's navn" fordi han mener at dette er galt. Det jeg egentlig vil frem til med dette innlegget, er at jeg tror og håper at de fleste av oss vet hvor stor forskjell det er blandt muslimer, og jeg tror kultur og tradisjoner han veldig mye å si for de forskjellige muslimsk troende landene. I f.eks Senegal bruker ikke kvinnene burka ol med mindre de selv vil det, de kan studere og arbeide på lik linje med en mann. Altså at noen "hater" islamister er en ting, men å "hate" muslimer og dra alle over en kam syns jeg blir veldig feil og urettferdig.
Jeg hater muslimer. Punktum. Etter å ha lest Koranen så er det ingen tvil i meg at dette er bare råskap og ondskap. Jeg har møtt muslimer fra Morokko og muslimer fra Irak og det er samme ulla. Har blitt fortalt at jeg er verdiløs som kvinne fordi jeg ikke er jomfru av såkalte MODERATE muslimer. Håper du ikke har omskåret barnet ditt forresten. Enda en grusomhet muslimer flest driver med.
da har du kanskje ikke møtt så liberale muslimer som min sambo og hans landsmenn. Igjen handler det om kultur og tradisjoner. Om vi velger å omskjære vår sønn eller ikje har du ingenting med og er ikke et tema i dette innlegget. Men du kan ikke ha reist mye rundt i verden hvis du tror deh bare er muslimer som omskjærer sine sønner. Hva med de ekstremt kristne i USA som omskjærer, de mange milioner av kristne og ikke ikke kristne som gjør dette verdt år? Hater du alle de også uten å vite noe om deres kultur/tradisjon/personlige valg?

 

Vet at andre land også bedriver barnemishandling som dette. Er gift med en som dessverre ble skamfert som barn.

Hadde du visst noe om emnet, noe jeg gjør, så ville du visst at andelen "kristne" i USA som omskjærer synker fra år til år og vil mest sannsynlig fullstendig dø ut. Heldigvis. Skriver "kristne" for omskjæringen i USA har ikke noe med religion å gjøre.

Muslimer og jøder derimot omskjærer og forsvarer denne bestialske skikken, og prøver å presse igjennom statlig barnemishandling i Norge. For meg er dette så absolutt relevant, for det beviser for syk Islam er som påbyr kutting i barns kjønnsorganer.

 

Det er heller ikke noe som heter "personlig valg" når det gjelder omskjæring. Foreldre ødelegger barnets personlige valg ved å omskjære.

 

At du ikke svarer beviser for meg bare det jeg visste. Stakkarslige norske kvinnfolk som finner seg en muslim og bedriver barnemishandling i Allahs navn.

 

SKAMMELIG!!

 

jeg bedriver vel ikke omskjæring i "Allahs navn" jeg er ikke muslim, ikke kristen, er ikke religiøs. Men jeg gar vært med x antall omskjærte og x antall ikje omskjærte og det er ingen av de omskjærte som noen gang har klagd på at de er omskjært.

 

Viste du st det er 60% mindre sjangse for HIV dersom en mann er omskjært? Ordet "kukost" kommer nok ikke fra de som er omskjært!

 

Og jeg er ikke en "stakkerslig norsk kvinnfold" jeg har bare reist rundt i verden og skjønt at selvom andre ikke gjør alt på samme måte som i kjære Norge, betyr ikke det at det er galt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bedriver vel ikke omskjæring i "Allahs navn" jeg er ikke muslim, ikke kristen, er ikke religiøs. Men jeg gar vært med x antall omskjærte og x antall ikje omskjærte og det er ingen av de omskjærte som noen gang har klagd på at de er omskjært. Viste du st det er 60% mindre sjangse for HIV dersom en mann er omskjært? Ordet "kukost" kommer nok ikke fra de som er omskjært! Og jeg er ikke en "stakkerslig norsk kvinnfold" jeg har bare reist rundt i verden og skjønt at selvom andre ikke gjør alt på samme måte som i kjære Norge, betyr ikke det at det er galt.

 

Hehe, ja, det er nok derfor det er egne støttegrupper for omskårede, ikke sant? At komplikasjonsraten er på mellom 5-55%? At det i sin tid var en kur mot onani? Alt dette tyder jo på at omskjæring er flott, ikke sant?

Om du hadde lest studien som konkluderte med redusert risk for HIV så hadde du sett at den er mangelfull, på det beste, direkte propaganda på det verste.

"Kukost" er smegma, noe kvinner produserer mer av enn menn. Skal vi omskjære jenter også?

 

Du er så uvitende at det gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er heller ikke noe som heter "personlig valg" når det gjelder omskjæring. Foreldre ødelegger barnets personlige valg ved å omskjære.
Så uendelig enig!! Mannen min er født og oppvokst i USA og dermed dessverre også omskåret. De problemene han har/har hatt pga dette unner jeg ikke min verste fiende. Svigermor elsker dette argumentet, at det var HENNES personlige valg, uten å tenke over at hun til evig tid har ødelagt HANS valg vedrørende HANS kropp.
Stakkars :( leste et sted at mange babyer blir liggende apatiske i tiden etterpå, og at de får traumer senere i livet som er knyttet til dette. Skal se om jeg finner det igjen..

 

Jeg vet :( Svigermor skryter av at mannen ikke engang gråt. Dette var mest sannsynlig fordi han gikk inn i sjokk :( Helt grusomt å tenke på at min fine snille mann ble utsatt for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så myekunnskap om religion som noen av dere andre her inne men, for noen få år siden når jeg tenkte på muslimer, tenkte jeg terrorister, undertrykkelse av kvinner, vold, drap osv. Det var først etter å ha bodd i Spania og blitt kjent med mange fra Senegal og Marokko at jeg forsto at det er stor forskjell og mange forskjellige religioner under muslim og islam. Jeg er sterkt imot all vold og hat mot andre som ikke er "normal" i sine land. F.eks homofile osv. Jeg er nå sammen med en flott musliman og vi har nettopp fått en sønn sammen. Han blir også sint og forbanna når vi ser nyhetene og det har vært et opprør i et land og noen har blitt drept og de roper Allah akbah (???) som da betyr Allah er hellig. Han tar stor avstand fra alle som dreper i "Allah's navn" fordi han mener at dette er galt. Det jeg egentlig vil frem til med dette innlegget, er at jeg tror og håper at de fleste av oss vet hvor stor forskjell det er blandt muslimer, og jeg tror kultur og tradisjoner han veldig mye å si for de forskjellige muslimsk troende landene. I f.eks Senegal bruker ikke kvinnene burka ol med mindre de selv vil det, de kan studere og arbeide på lik linje med en mann. Altså at noen "hater" islamister er en ting, men å "hate" muslimer og dra alle over en kam syns jeg blir veldig feil og urettferdig.
Jeg hater muslimer. Punktum. Etter å ha lest Koranen så er det ingen tvil i meg at dette er bare råskap og ondskap. Jeg har møtt muslimer fra Morokko og muslimer fra Irak og det er samme ulla. Har blitt fortalt at jeg er verdiløs som kvinne fordi jeg ikke er jomfru av såkalte MODERATE muslimer. Håper du ikke har omskåret barnet ditt forresten. Enda en grusomhet muslimer flest driver med.
da har du kanskje ikke møtt så liberale muslimer som min sambo og hans landsmenn. Igjen handler det om kultur og tradisjoner. Om vi velger å omskjære vår sønn eller ikje har du ingenting med og er ikke et tema i dette innlegget. Men du kan ikke ha reist mye rundt i verden hvis du tror deh bare er muslimer som omskjærer sine sønner. Hva med de ekstremt kristne i USA som omskjærer, de mange milioner av kristne og ikke ikke kristne som gjør dette verdt år? Hater du alle de også uten å vite noe om deres kultur/tradisjon/personlige valg?
Vet at andre land også bedriver barnemishandling som dette. Er gift med en som dessverre ble skamfert som barn. Hadde du visst noe om emnet, noe jeg gjør, så ville du visst at andelen "kristne" i USA som omskjærer synker fra år til år og vil mest sannsynlig fullstendig dø ut. Heldigvis. Skriver "kristne" for omskjæringen i USA har ikke noe med religion å gjøre. Muslimer og jøder derimot omskjærer og forsvarer denne bestialske skikken, og prøver å presse igjennom statlig barnemishandling i Norge. For meg er dette så absolutt relevant, for det beviser for syk Islam er som påbyr kutting i barns kjønnsorganer. Det er heller ikke noe som heter "personlig valg" når det gjelder omskjæring. Foreldre ødelegger barnets personlige valg ved å omskjære. At du ikke svarer beviser for meg bare det jeg visste. Stakkarslige norske kvinnfolk som finner seg en muslim og bedriver barnemishandling i Allahs navn. SKAMMELIG!!
jeg bedriver vel ikke omskjæring i "Allahs navn" jeg er ikke muslim, ikke kristen, er ikke religiøs. Men jeg gar vært med x antall omskjærte og x antall ikje omskjærte og det er ingen av de omskjærte som noen gang har klagd på at de er omskjært. Viste du st det er 60% mindre sjangse for HIV dersom en mann er omskjært? Ordet "kukost" kommer nok ikke fra de som er omskjært! Og jeg er ikke en "stakkerslig norsk kvinnfold" jeg har bare reist rundt i verden og skjønt at selvom andre ikke gjør alt på samme måte som i kjære Norge, betyr ikke det at det er galt.

Jamen hallo? du vil heller la din egen sønn lide pga at han kanskje kan få hiv? hva med å lære han å bruke kondom da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke, syke mennesker. Kan vi ikke heller ta noen av de kristne hit, istedenfor syke muslimer??? Høres da ikke ut som de pokkers muslimene er de som trenger hjelp og beskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke, syke mennesker. Kan vi ikke heller ta noen av de kristne hit, istedenfor syke muslimer??? Høres da ikke ut som de pokkers muslimene er de som trenger hjelp og beskyttelse.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes vel ingen godt dokumenterte positive effekter av omskjæring så vidt jeg har forstått. Det er en tradisjon, men fører ikke med seg noe mer positivt i forhold til de som ikke er omskåret.

 

Synes det er makabert og bør forbys!! Du som forelder har INGEN rett til å ta en slik avgjørelse for barnet som følger det for resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere er klar over at omskjæring i Norge på gutter er lov, og at det forekommer under bedøvelse/ narkose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere er klar over at omskjæring i Norge på gutter er lov, og at det forekommer under bedøvelse/ narkose.

Ja,d et er forferdelig..stakkars små babyer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at dette innlegget skremmer meg, finnes det virkelig så mange trangsynte kjerringer der ute? Hva skal dere med internett når det eneste dere bruker det til er å søke etter støtte for deres egne bastante påstander? Skjønner det er mange her som IKKE er interessert i politikk og har sovet seg gjennom historietimene.

 

Det blir helt feil å sammenligne «vår» kristendom mot islam. Hos oss protestanter har nå kirken måtte føye seg for staten, og for oss er vel mer penger blitt frelse. Katolikkene derimot har hatt ganske sære meninger helt opp til vår tid. Abort er blant annet forbudt, selv om det er snakk om mindreårige barn som er blitt voldtatt og blitt gravid. ( http://www.dagbladet.../abort/5236510/ ). Hadde de kunnet steine homofile uten å miste pengestøtten så tviler jeg ikke på at de ville ha gjort det også. Så klart nå er land hvor kristendommen er utbret i hovedsak I-land, men jeg vil ikke si at dette er takket været kirken. Vi vil altså i hovedsak kunne legge oss i vår egen seng, få mat når vi er sulten og alle kan få gå på skole, men også her i vesten har kvinner måtte kjempe for denne retten. Hva om du ikke kunne gå på skole, eller hadde penger til å sende dine barn til skole? Hva om du ikke kunne gi dine barn mat? Hva om måtte være vitne til at dine barn ble skutt og drep fordi et land langt borte mente de var terrorister? Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg hadde nok på et tidspunkt klikket og gjort det jeg kunne for å ta hevn.

 

Ta landet Iran, som nå er våres eller kanskje retter sagt USA’s største trussel. Frem til 1979 var dette et ganske så moderne og liberalt land som var styrt av en konge og ikke presteskapet. Iran da kan sammenlignes med den vestlige delen av Tyrkia slik den er i dag. Så trente USA opp Khomeini og hjalp han til å overta makten der, mest sannsynlig i den tro om at de skulle få tak i billig olje eller i alle fall få stengt oljebrønnene der slik at prisene steg.

 

Hva med de landene USA nå har kriget med? Viste dere at USA har flyet inn millioner av dollar til landene for å sørge for at de landene blir i evig gjeld til USA. Hvem sitter da på kontrollen? Landene sitter igjen med en enorm gjeld, ingen som orker å ta tak i noen ting siden der ikke er penger til gjøre noe for de som bor i landet, så klart blir det mer korrupsjon osv.

 

Er det rart at unge gutter som har sett mer tragedie enn vi noen gang kan drømme om, som får høre «sannheten» av deres eneste læremester imamen kan ende opp som islamske ekstremister? Leser man kun de opprinnelige tankene bak islam så er ikke de mye annerledes enn bibelen sine grunntanker.

 

Jeg vil nok tro at både bibelen og koranen er blitt feiltolket og sikkert omskrevet i ganske så mange sammenhenger. Bibelen har i alle 3 utgaver av skapelseshistorien, den siste setter kvinne og mann likestilt, men dette er en ganske ny versjon.

 

Og nei jeg er ikke muslim selv. Jeg er født og oppvokst i Norge med helnorske foreldre, jeg har bare vært interessert i historie og politikk. Jeg er heller ikke for religiøse plagg i skole eller arbeidsliv, jeg er f.eks. glad det ikke ble lov å bruke hijab i norsk politi, hvorfor skulle man få gjøre det her når man ikke gjør det i muslimske land? Det samme gjelder også turban og nonnedrakt. Jeg er også mot omskjæring av jenter, rett og slett fordi jeg mener dette kommer av kultur og ikke religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at dette innlegget skremmer meg, finnes det virkelig så mange trangsynte kjerringer der ute? Hva skal dere med internett når det eneste dere bruker det til er å søke etter støtte for deres egne bastante påstander? Skjønner det er mange her som IKKE er interessert i politikk og har sovet seg gjennom historietimene. Det blir helt feil å sammenligne «vår» kristendom mot islam. Hos oss protestanter har nå kirken måtte føye seg for staten, og for oss er vel mer penger blitt frelse. Katolikkene derimot har hatt ganske sære meninger helt opp til vår tid. Abort er blant annet forbudt, selv om det er snakk om mindreårige barn som er blitt voldtatt og blitt gravid. ( http://www.dagbladet.../abort/5236510/ ). Hadde de kunnet steine homofile uten å miste pengestøtten så tviler jeg ikke på at de ville ha gjort det også. Så klart nå er land hvor kristendommen er utbret i hovedsak I-land, men jeg vil ikke si at dette er takket været kirken. Vi vil altså i hovedsak kunne legge oss i vår egen seng, få mat når vi er sulten og alle kan få gå på skole, men også her i vesten har kvinner måtte kjempe for denne retten. Hva om du ikke kunne gå på skole, eller hadde penger til å sende dine barn til skole? Hva om du ikke kunne gi dine barn mat? Hva om måtte være vitne til at dine barn ble skutt og drep fordi et land langt borte mente de var terrorister? Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg hadde nok på et tidspunkt klikket og gjort det jeg kunne for å ta hevn. Ta landet Iran, som nå er våres eller kanskje retter sagt USA’s største trussel. Frem til 1979 var dette et ganske så moderne og liberalt land som var styrt av en konge og ikke presteskapet. Iran da kan sammenlignes med den vestlige delen av Tyrkia slik den er i dag. Så trente USA opp Khomeini og hjalp han til å overta makten der, mest sannsynlig i den tro om at de skulle få tak i billig olje eller i alle fall få stengt oljebrønnene der slik at prisene steg. Hva med de landene USA nå har kriget med? Viste dere at USA har flyet inn millioner av dollar til landene for å sørge for at de landene blir i evig gjeld til USA. Hvem sitter da på kontrollen? Landene sitter igjen med en enorm gjeld, ingen som orker å ta tak i noen ting siden der ikke er penger til gjøre noe for de som bor i landet, så klart blir det mer korrupsjon osv. Er det rart at unge gutter som har sett mer tragedie enn vi noen gang kan drømme om, som får høre «sannheten» av deres eneste læremester imamen kan ende opp som islamske ekstremister? Leser man kun de opprinnelige tankene bak islam så er ikke de mye annerledes enn bibelen sine grunntanker. Jeg vil nok tro at både bibelen og koranen er blitt feiltolket og sikkert omskrevet i ganske så mange sammenhenger. Bibelen har i alle 3 utgaver av skapelseshistorien, den siste setter kvinne og mann likestilt, men dette er en ganske ny versjon. Og nei jeg er ikke muslim selv. Jeg er født og oppvokst i Norge med helnorske foreldre, jeg har bare vært interessert i historie og politikk. Jeg er heller ikke for religiøse plagg i skole eller arbeidsliv, jeg er f.eks. glad det ikke ble lov å bruke hijab i norsk politi, hvorfor skulle man få gjøre det her når man ikke gjør det i muslimske land? Det samme gjelder også turban og nonnedrakt. Jeg er også mot omskjæring av jenter, rett og slett fordi jeg mener dette kommer av kultur og ikke religion.

 

Religion er roten til mye vondt, det er sant. Men det som kommer fra din munn er bare synsing, du kan ikke med sikkerhet si at katolikkene hadde vært like gærne i hodet som jihadistene om de ikke hadde fått pengestøtte. Tror du virkelig at de vestlige landene hadde tillatt steining av homoseksuelle uten noe form for reaksjon? Islamistene driter i om vesten ikke liker det, de skyter opp raketter fra tettbefolkede strøk for å bruke befolkningen som levende skjold i Allahs navn! Hva er så vakkert med det? Skremmer det deg så mye at folk er opptatt av andre som lider under sånne regimer? Hva er så galt med å hate de ekstreme innenfor islam? De som mener at alle ikke troende damer er horer, blasfemi blir straffet med døden i et land hvor det ikke bare finnes muslimer,er man homo blir man hengt, æresdrap av jenter som blir voldtatt,pedofili er helt ok i følge Allah. Det er mer skremmende at folk ikke tenker lenger enn nesa si. Se på sos rasisme og blitzerne- det burde skremme deg mye mer enn de som hater det verste og mest ekstreme som finnes av muslimer! Og jeg vil igjen påpeke at her drar man ikke alle muslimer inn under en kam, jeg har selv inngifte muslimer i familien som kommer fra terror regimer..jeg VET!!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* Tenk om noen evnet å se forskjellen på Islam vs Kristendom og Kristne vs Muslimer. Det er ikke nødvendigvis det samme, og når jeg sidestiller Kristendommen med Islam er ikke det ensbetydende med at jeg sidestiller de som følger nevnte ideologi/religion.

 

Bare sånn at det var sagt.

 

Og til deg som sier at det er 60% mindre sjans å få HIV når man er omskjært har jeg bare en ting å si : Bullshit.

 

Hvis man vet det grunnleggende for hvordan en slik sykdom overføres så skjønner man at det ikke er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protestanter og Katolikker er begge en gren innen kristendommen, akkurat som Shia og Sunni-muslimer.

Hvor vanskelig er dette å forstå egentlig?

 

Sunni muslimene følger ikke Sharia lovene, det er det Shia muslimene som gjør.

 

Er det rart det er krig i verden når folk innen samme forbanna religion ikke en gang klarer å bli enige? Det gjelder alle religioner.

 

Internett er til for å brukes. Og om jeg velger å søke opp informasjon som backer opp mine "bastante" påstander, så er vel det bedre enn å ikke henvise til noe som helst? Ikke at jeg skjønner hvordan Bibelen på nett er en feil kilde å henvise til når det var Bibelen jeg siterte fra.

 

Jeg har ikke sovet meg gjennom historietimene, tvert i mot. Men i motsetning til mange her så ser jeg ikke verden i svart/hvitt. Ser ikke poenget med å forherlige Kristendommen selv om Islam er "fæl og skummel".

 

Igjen; Jeg sidestiller Kristendommen og Islam, ikke kristne og Muslimer, som er enkeltindivider og tolker sin tro forskjellig.

 

Jeg kommer ikke over kommentaren "Hva skal dere med internett når det eneste dere bruker det til er å søke etter støtte for deres bastante påstander" :D Nei si det...

Endret av Miip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
*sukk* Tenk om noen evnet å se forskjellen på Islam vs Kristendom og Kristne vs Muslimer. Det er ikke nødvendigvis det samme, og når jeg sidestiller Kristendommen med Islam er ikke det ensbetydende med at jeg sidestiller de som følger nevnte ideologi/religion. Bare sånn at det var sagt. Og til deg som sier at det er 60% mindre sjans å få HIV når man er omskjært har jeg bare en ting å si : Bullshit. Hvis man vet det grunnleggende for hvordan en slik sykdom overføres så skjønner man at det ikke er sant.

Det med 60 % mindre sjanse for HIV er bare propaganda, dette er noe gud og enhver burde vite. Syns det er skremmende hvor lite opplyste folk er. Tar alt for en god fisk, kunnskap er makt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva som skjer i Danmark nå :( det er jo helt forferdelig! http://www.dagbladet...kehus/23055591/ http://ekstrabladet....m_campaign=tiny Begynner å ligne på episodene i Paris dette her..

Bare vent, det kommer til å skje her i Norge snart og. Det som skjer er at det er grupper av sharia tilhengere som påvirker yngre (gjerne menn som er arbeidsløse, eller menn som føler at systemet ikke fungerer). De blir "hjernevasket" til å gjøre opprør. Det var det som skjedde i Paris. Og dette kommer vi til å se om og om igjen i de største byene i europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...