Gå til innhold

Jeg hater islamister :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okay. Hyggelig av deg å dele ditt synspunkt. Hva vil du oppnå?

 

Hva ville du oppnå da? Støtter du islamister? Nå snakker jeg ikke om den vanlige muslimske mannen i gata. Ikke hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Hyggelig av deg å dele ditt synspunkt. Hva vil du oppnå?

 

Du er nok en av dem, eller et naivt kvinnfolk.

 

IkkeHI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de stakkars folkene som lider under sharia styre. Sikh

, kristne and the list goes on.

https://www.youtube....player_embedded

 

Ja det er så banalt at venstresiden og sos rasisme står og er ekstremt voldelig mot noen som prater om kvinnersrettighet, demokrati og er for homofili. Bæsja på leggen much;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater muslimer generelt jeg da...

Samme her. Labert kvinnesyn, en religion som bygger på vold- oppmuntrer til pedofili og tvangsekteskap, homofili skal man drepes for, blir man voldtatt så er det offeret som skal henrettes. Man steiner folk histen og pisten. Tror man på en annen gud enn allah eller driver med blasfemi må man drepes. Man tilber mohammed som var en morder og pedofil!!HURRA for sharia!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater muslimer generelt jeg da...
Samme her. Labert kvinnesyn, en religion som bygger på vold- oppmuntrer til pedofili og tvangsekteskap, homofili skal man drepes for, blir man voldtatt så er det offeret som skal henrettes. Man steiner folk histen og pisten. Tror man på en annen gud enn allah eller driver med blasfemi må man drepes. Man tilber mohammed som var en morder og pedofil!!HURRA for sharia!!!!!

 

Hmm jeg må si meg enig i det du sier, etter å ha jobbet med med en del muslimske barn og ser hvor mye ekstra stress disse barna blir pålagt i løpet av en dag blir jeg lei meg.

 

Pass på at du ikke spiser GRIS for da dør du,

Pass på at du ikke spiser mat som er ligget på samme plass som kjøtt som ikke er Halal.

Du skal være sint og banne mye kalle mammaen til andre barn hore.( om du er gutt)

Du skal se ut som en ganster.

er du jente må du ha på sjal, ikke være sammen den og den og ikke ikke ikke ..

Være redd for å få juling når du kommer hjem.

 

Dette virket frykelig slemt av meg å si. Jeg sier ikke at dette gjelder ALLE men mange.

 

Jeg kjenner mange flotte muslimske mennesker men det er av de som er liberale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere vet at Islam er et utspring av Kristendommen sant? Det er ikke -så- lenge siden at vi også levde under slike syke regler. Skal man først hate religion så hat alle. De er helt lik nemlig.

 

For min del burde all religioner forbys i det offentlige rom. Religioner som fostrer vold og hat burde blitt total forbud mot.

Snakk om hjernevasking.

 

Hadde ikke de religiøse vært i et slikt flertall så hadde garantert sinnsykehusene hatt egne avdelinger for de som lider under dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mine ♥ ♥ ♥

Miip,det stemmer at det er et utspring fra kristendommen..men det er ingen likheter. Vis meg et sted i bibelen hvor det blir oppfordret til vold og drap! Kristningen av europa som var absolutt blodig og fæl ble ikke oppfordret gjennom en bok. Dette var menneskers meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var vi igang med dette igjen.

 

Og som alltid kommer det en uvitende nisse frem og sier " Jeg hater alle muslimer fordi de gjør ikke annet enn å drepe hverandre"

En uttalelse som er rimelig tynn, og vitner om lite kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vold i Bibelen? Det finnes mer vold i Bibelen enn i Koranen, hvis jeg kan få lov å gi litt informasjon med rot i virkeligheten.

Du ber om et eksempel:

 

Gud sa til Moses:

Men i de byene som tilhører disse folkene, og som Herren din Gud vil gi deg til eiendom, skal du ikke la en eneste skapning få leve. Du skal slå dem alle med bann og utrydde dem, både hetittene, amorittene, kanaaneerne, perisittene, hevittene og jebusittene, slik Herren din Gud har befalt deg. Ellers kunne de lære dere å ta etter alt det avskyelige som de har gjort for sine guder, slik at dere synder mot Herren deres Gud. Josva tok hele landet, både fjellandet, Negev, lavlandet og liene og alle kongene der. Han lot ingen overlevende bli igjen. Alt levende slo han med bann, slik Herren, Israels Gud, hadde påbudt.

Endret av Gulltopp&Lillebjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miip,det stemmer at det er et utspring fra kristendommen..men det er ingen likheter. Vis meg et sted i bibelen hvor det blir oppfordret til vold og drap! Kristningen av europa som var absolutt blodig og fæl ble ikke oppfordret gjennom en bok. Dette var menneskers meninger.

 

Og jo, det finnes utallige likheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skummelt og farlig når mennesker bruker religion som unnskyldning for å undertrykke, drepe og hate - det være seg i den kristne guds navn eller Allahs navn eller andres. Like skummelt er det når norske "kristne" (skriver det i gåsetegn, for den utvaska religiøsiteten som folk flest kaller kristendom her til lands er ikke annet enn en sekularisert kulturell versjon av noen få kristne tradisjoner) hater andre mennesker basert på uvitenhet. Religion er roten til mye ondt, men å dra alle over en kam slik enkelte gjør når de sier "jeg hater muslimer" er like ondt og skummelt.

 

Ja, det er synd på mennesker som lever undertrykt, men skill kultur og religion her og ikke spre hat på den måten det gjøres for tida. Det er ikke bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy
Det er skummelt og farlig når mennesker bruker religion som unnskyldning for å undertrykke, drepe og hate - det være seg i den kristne guds navn eller Allahs navn eller andres. Like skummelt er det når norske "kristne" (skriver det i gåsetegn, for den utvaska religiøsiteten som folk flest kaller kristendom her til lands er ikke annet enn en sekularisert kulturell versjon av noen få kristne tradisjoner) hater andre mennesker basert på uvitenhet. Religion er roten til mye ondt, men å dra alle over en kam slik enkelte gjør når de sier "jeg hater muslimer" er like ondt og skummelt. Ja, det er synd på mennesker som lever undertrykt, men skill kultur og religion her og ikke spre hat på den måten det gjøres for tida. Det er ikke bedre!

 

Jeg er enig med deg på mange måter, men som mange skriver oppover her, dette med Sharia lover, tvangsekteskap osv.. Mye av dette går nesten sagt som "hånd i hanske" med religion og kultur for vanlige mannen i gata. Jeg for min del er igrunn litt redd for islam og det der jeg.. Vil ikke ha noe Sharia lover ... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vold i Bibelen? Det finnes mer vold i Bibelen enn i Koranen, hvis jeg kan få lov å gi litt informasjon med rot i virkeligheten.

Du ber om et eksempel:

 

Gud sa til Moses:

Men i de byene som tilhører disse folkene, og som Herren din Gud vil gi deg til eiendom, skal du ikke la en eneste skapning få leve. Du skal slå dem alle med bann og utrydde dem, både hetittene, amorittene, kanaaneerne, perisittene, hevittene og jebusittene, slik Herren din Gud har befalt deg. Ellers kunne de lære dere å ta etter alt det avskyelige som de har gjort for sine guder, slik at dere synder mot Herren deres Gud. Josva tok hele landet, både fjellandet, Negev, lavlandet og liene og alle kongene der. Han lot ingen overlevende bli igjen. Alt levende slo han med bann, slik Herren, Israels Gud, hadde påbudt.

 

Men nå er jo mye av forskjellen at kristne faktisk ikke går rundt og dreper for bagateller da, mange flere muslimer som gjør der. Oppfører seg som dyr.

(nei, ikke alle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vold i Bibelen? Det finnes mer vold i Bibelen enn i Koranen, hvis jeg kan få lov å gi litt informasjon med rot i virkeligheten. Du ber om et eksempel: Gud sa til Moses: Men i de byene som tilhører disse folkene, og som Herren din Gud vil gi deg til eiendom, skal du ikke la en eneste skapning få leve. Du skal slå dem alle med bann og utrydde dem, både hetittene, amorittene, kanaaneerne, perisittene, hevittene og jebusittene, slik Herren din Gud har befalt deg. Ellers kunne de lære dere å ta etter alt det avskyelige som de har gjort for sine guder, slik at dere synder mot Herren deres Gud. Josva tok hele landet, både fjellandet, Negev, lavlandet og liene og alle kongene der. Han lot ingen overlevende bli igjen. Alt levende slo han med bann, slik Herren, Israels Gud, hadde påbudt.
Men nå er jo mye av forskjellen at kristne faktisk ikke går rundt og dreper for bagateller da, mange flere muslimer som gjør der. Oppfører seg som dyr. (nei, ikke alle)

 

Du er ganske historieløs hvis du tror det kun er i Allahs navn det drepes og har blitt drept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vold i Bibelen? Det finnes mer vold i Bibelen enn i Koranen, hvis jeg kan få lov å gi litt informasjon med rot i virkeligheten. Du ber om et eksempel: Gud sa til Moses: Men i de byene som tilhører disse folkene, og som Herren din Gud vil gi deg til eiendom, skal du ikke la en eneste skapning få leve. Du skal slå dem alle med bann og utrydde dem, både hetittene, amorittene, kanaaneerne, perisittene, hevittene og jebusittene, slik Herren din Gud har befalt deg. Ellers kunne de lære dere å ta etter alt det avskyelige som de har gjort for sine guder, slik at dere synder mot Herren deres Gud. Josva tok hele landet, både fjellandet, Negev, lavlandet og liene og alle kongene der. Han lot ingen overlevende bli igjen. Alt levende slo han med bann, slik Herren, Israels Gud, hadde påbudt.
Men nå er jo mye av forskjellen at kristne faktisk ikke går rundt og dreper for bagateller da, mange flere muslimer som gjør der. Oppfører seg som dyr. (nei, ikke alle)
Du er ganske historieløs hvis du tror det kun er i Allahs navn det drepes og har blitt drept.

 

Har jeg sagt det? Vennligst ikke legg ord i munnen på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

Forskjellen er at kristendommen har fornyet seg og gjort seg oppigjennom årene, det har søren meg ikke Islam!! Kristningen foregikk i en helt annen tidsalder, i en bestialsk tid. å fortelle at kristne er like ille som jihadistene er horribelt. Og du som sa at all religion har ondt i seg, hva med buddhismen?

 

Jeg snakker ikke om den vanlige muslimen i gata som tar seg en øl og lever i samboerskap med ikke-muslimer, jeg snakker om islamister, jihadister-følgere av sharialoven. Fortell meg hva som er så vakkert og fint med å følge Allahs ord der? Har dere noe som helst kunnskap om hva som skjer med kristne i Syria nå? Har dere sett bildene? Ikke de bildene som media i Norge viser, men de fra andre land? Støtter dere virkelig det? Virkelig??

Oppgitt HI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...