Gå til innhold

Haha fryder meg rått over alle som ikke vet de har åpne profiler på facebook!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet ei som slettet meg som venn for flere måneder tilbake, nå viser det seg at hun har åpen profil og jeg kan lese og se alt hun legger ut på siden sin. Det hun ikke vet er at jeg også har lest at hun har kvittet seg med alle sine dårlige venner slik hun påstår!! Hehe har lyst og sende henne en pm og fortelle henne at hennes profil er åpen for gud og enhvermann, men orker ikke for dette kan jo bli intressant lesing inntil hun oppdager noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillemor og lillefrøken
Om du virkelig er en venn så burde du sende en melding!

 

Tror det er akkurat det hun IKKE er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jeg er jo ikke venn med henne lenger, hun har jo slettet meg! Og nei når hun er så dum og ikke vet og sjekke sine innstillinger så orker jeg ikke tipse henne om dette!

 

Og nei jeg er ikke 12 år selv om enkelte her kan tro det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillemor og lillefrøken

Men ja tenker at det er jo litt spesielt å annonsere på en åpen profil på facebook at man har slettet sine dårlige venner (hvis det var det du/hun mente) slik at dere alle kan se det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo tydeligvis rett i at hun har slettet dårlige venner. En som fryder seg over noe så barnslig som dette, ville ikke jeg hatt som venn i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemor og lillefrøken
Hun har jo tydeligvis rett i at hun har slettet dårlige venner. En som fryder seg over noe så barnslig som dette, ville ikke jeg hatt som venn i hvert fall :)

 

Tja... det er jo en måte å se det på :)

 

Om jeg hadde oppdaget at en av de jeg anså som mine venner slettet meg som venn på fb, for å så oppdatere statusen sin med at "jippi, endelig kvitt mine dårlige fb-venner" (for det er jo ikke særlig pent gjort da) som jeg fortsatt kunne se fordi hun ikke visste at hun hadde hatt åpen profil, så kan jeg godt forstå at man kan humre litt over det. Da får hun ris på egen bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å snoke på åpne profiler til folk jeg ikke vil ha på egen liste, eller som har slettet meg. :D

 

 

 

Skulle vært flere med åpne profiler da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at denne personen som har slettet deg gir blanke f*** i om du ser hva hun skriver på sin profil...

Selv om hun har slettet deg betyr det vel kanskje ikke at hun vil stenge hele verden ute av sitt liv, fb venn eller ikke fb venn

Endret av happiness4life
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo tydeligvis rett i at hun har slettet dårlige venner. En som fryder seg over noe så barnslig som dette, ville ikke jeg hatt som venn i hvert fall :)
Tja... det er jo en måte å se det på :) Om jeg hadde oppdaget at en av de jeg anså som mine venner slettet meg som venn på fb, for å så oppdatere statusen sin med at "jippi, endelig kvitt mine dårlige fb-venner" (for det er jo ikke særlig pent gjort da) som jeg fortsatt kunne se fordi hun ikke visste at hun hadde hatt åpen profil, så kan jeg godt forstå at man kan humre litt over det. Da får hun ris på egen bak.

 

Er mange jeg hadde på lista mi som anså seg selv som gode venninner, frem til jeg hørte alt dritet de har sagt om meg. De anså seg selv som gode venninner, men jeg anså ikke dem som det lengre. Derfor slettet jeg.

 

See what I mean?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fryder meg hver gang noen som har slettet meg snoker på min profil. Jeg vet den er åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemor og lillefrøken
Er mange jeg hadde på lista mi som anså seg selv som gode venninner, frem til jeg hørte alt dritet de har sagt om meg. De anså seg selv som gode venninner, men jeg anså ikke dem som det lengre. Derfor slettet jeg. See what I mean?

 

Selvfølgelig :) Som sagt, flere måter å se saken på, kanskje er HI den store stygge ulven, men kanskje er det fb-"vennen" som er det, jeg kjenner ingen av dem...

 

Tipper likevel du holdt deg for god til å annonsere på åpen facebookprofil at du hadde kvittet deg med dine dårlige venner da, Miryks :) Har slettet venner selv jeg, eller gjør det med jevne mellomrom. Men jeg annonserer det aldri, og profilen er lukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemor og lillefrøken
Eg fryder meg hver gang noen som har slettet meg snoker på min profil. Jeg vet den er åpen.

 

Hvordan vet du at noen har vært inne på din profil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fryder meg hver gang noen som har slettet meg snoker på min profil. Jeg vet den er åpen.

 

Hvordan vet du at noen har vært inne på din profil da?

De sier de har sett bilder av sønnen min eller bilder av meg som jeg har lagt ut når jeg har truffet dem ute på byn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig :) Som sagt, flere måter å se saken på, kanskje er HI den store stygge ulven, men kanskje er det fb-"vennen" som er det, jeg kjenner ingen av dem... Tipper likevel du holdt deg for god til å annonsere på åpen facebookprofil at du hadde kvittet deg med dine dårlige venner da, Miryks :) Har slettet venner selv jeg, eller gjør det med jevne mellomrom. Men jeg annonserer det aldri, og profilen er lukket.

 

Klart det, er alltid to sider av samme sak.

Tja, pleier å si at jeg har rydda i vennelista. Om noen tar seg nær av det, så får det være deres sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemor og lillefrøken
Tja, pleier å si at jeg har rydda i vennelista. Om noen tar seg nær av det, så får det være deres sak.

 

Enig, det er jo ikke noe galt i å si det på den måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt spesielt å bo inne på facebook og overvåke andres profiler jeg da. Hva med å begynne å leve sitt eget liv istedet? Lage mer spenning der?

Bare et lite tips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fryder meg hver gang noen som har slettet meg snoker på min profil. Jeg vet den er åpen.
Hvordan vet du at noen har vært inne på din profil da?
De sier de har sett bilder av sønnen min eller bilder av meg som jeg har lagt ut når jeg har truffet dem ute på byn

 

Du vet at dette ikke nødvendigvis betyr at de har snoket på profilen din?

Dersom felles venner av dere kommenterer på bildene dine, så kan de jo se det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...