Gå til innhold

Det ble august på oss.


Celcius73

Anbefalte innlegg

Vi kom oss ikke til september. Veslejenta ble født med KS etter at vannet gikk forrige lørdags morgen. Siden hun lå i seteleie, ble det KS.

 

Hun er stor og frisk for alderen (uke 34+3), men likevel liten og blir fort sliten. Så vi er nå på prematuravd, der vi får masse hjelp til å feite henne opp :)

 

Er temmelig sliten, i ammetåke og barseltårer og selvsagt fått UVI infeksjon etter kateteret som ble satt inn...

 

Gleder meg til vi kan reise hjem igjen, forhåpentligvis i slutten av august.

 

 

Vil bare ønske dere alle sammen lykke til med forestående fødsler og babykos!

 

Klem fra oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, gratulerer så mye til deg også :) Jeg er 37+4 idag, og ingen tegn til noe fødsel i nærmeste fremtid, så blir nok september-baby på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen :)

 

Det går i ett med amming, pumping og sonde på oss. Innimellom får jeg spist litt og såvidt slappet av. Men i natt skal jeg få sove. Trenger det, kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå næmmen, har du født!!?

 

Gratulerer så masse med veslejenta!

 

Lev sakte nå den første tiden, så henter hun inn igjen de ukene ila det første året <3 (fikk sånn litt-prematur sist selv, og de ukene betyr ganske mye, altså)

 

Åå, titt innom her litt da, kommer til å savne deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner! :)

 

Dere blir nok ikke kvitt meg så lett, kommer til å stikke innom å sjekke hvordan det går med dere fremover.

 

De snakker allerede om at vi kan reise hjem snart. I morgen skal hun flytte inn på rommet mitt og være mitt ansvar døgnet rundt. Spennende og skummelt samtidig, men gleder meg veldig til å få ha go jenta med meg hele tiden.

 

Takk, Vintersol! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er hun?

 

Min baby er jo estimert til å være over 3000gram alt, og jeg er bare 35 uker nå... Så vemter vel kjapt en kjempebebis,,

 

 

Spennende å få henne inn på rommet, blir mer riktig sånn! Høres ut som en liten friskus trasss i tidlig start da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor! :P Har tydeligvis hatt det veldig godt i magen min...kanskje ikke så rart, så matgal som jeg var!

 

2650 gr og 47 cm. Ser ikke prematur ut, bare litt liten og litt lite fett på kroppen.

 

Det er ei jente som krever allerede, blir fort sint om ikke maten er øyeblikkelig på plass...hehehe..Det ble litt løping mellom etasjer i natt.

 

3000gr er veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...