Gå til innhold

Er din beste venninne ca like attraktiv som deg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble inspirert av innlegg fra kvinne som følte seg for pen for sine omgivelser. Er du og din beste venninne ca like attraktive? Selv er jeg midt på treet. Ikke den som skiller meg veldig ut, men har da ikke hatt problemer med å få oppmerksomhet fra dem jeg ønsker å få kontakt med. Min beste venninne er søt og sjarmerende, har heller aldri manglet på kontakt med de hun ønsker å oppnå kontakt med.

Vi er vel relativt sett ganske likt plassert på skalaen ( men hun knuser meg på humor, dama er utrolig morsom :D)

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mindre attraktiv, men jeg haler inn flere mannfolk på personlighet. Hun virker aaltfor desp etter oppmerksomhet og bekreftelse. Slitsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er langt mer attraktiv enn meg, har menn "etter seg" hele tiden. Men jeg er mest attraktiv for min mann, så det er helt greit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig ulike så jeg synes det er vanskelig å sammenligne oss. Jeg er høy og slank med klassiske ansiktstrekk, hun er liten og litt lubben med et veldig søtt ansikt. Vi er vel attraktive for ulike typer menn vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mine venninner finere enn meg objektivt sett, men single er de. Ikke har de hatt særlig lange forhold heller og de forholdene de har hatt har stort sett vært idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel ganske på samme sted på skalaen. Begge i faste forhold og "tester" ikke ut tiltrekkingskraften på det motsatte kjønn lengre, men hun har alltid hatt draget. Jeg har vel hatt draget jeg og, men hun er morsommere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine venninner er vel ikke like pene som meg, hvis det var andre som fikk bestemme, jeg synes jo de er pene fordi jeg kjenner dem! 2 av dem er søte, den 3 er vel helt normal. Jeg får ofte høre jeg er pen, og er den som får mest oppmerksomhet på byen etc. Synes ikke selv jeg er så veldig pen da, helt normal pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 besteveninner, begge er penere enn meg. Hun ene er svært pen og har en veldig vinnende personlighet, hun andre er mer søt og med bein i nesa. Jeg er litt mer "sær" kanskje, har ikke de helt beste sosiale antenner og er vel helt normal på skjønnhetsskalaen. De er begge to ganske nette mens jeg har vært svært overvektig så på den tiden følte jeg meg veldig mindre penere enn dem, nå er selvtilliten litt bedre heldigvis. Dette er ikke noe noen av oss tenker på til daglig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...