Gå til innhold

Hvilken vektløkning endte du opp med til fødsel?


Rds

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut til at det blir totalt 15. Skal gå en uke til, men tror ikke det blir mer enn 0,5 kg til.

Endret av Drammensjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk opp totalt 4 kg, men etter fødselen veier jeg 4 kg mindre enn da jeg ble gravid....skjønner ikke hvordan fordi jeg spiste som en hest, så jeg er fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 kg til fødsel. Fødte 28.07, hadde termin 07.08.2012.

Alle dei 7 kiloane var vekke når eg var heime fra sjukehuset tre dager seinare. Men det er NO kampen begynner for min del. Eg legger på meg mykje når eg blir gående heime, og gjerne er litt "låst til huset" med amminga og greier.....:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjekk opp 11 kg til fødsel (fekk 12 dagar før termin).

 

Veldig spent på kva vekta viser når eg kjem heim frå sjukehuset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på meg 19(!) kg. Fødte to uker før termin. Barnet er nå en måned gammel, og jeg har ti kg igjen til min gamle vekt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalvektig i utg punktet. Opp 13,9kg. Lillebror kom 9 dager før termin. har etter 14 dager gått ned 8,7kg. Lillebror veide nesten 3300g, morkake i underkant av 600g. Stresser ikkje - gjekk sakte men sikkert ned i 18mnd etter førstemann. vart litt mykje i grunnen...men gjekk så opp eit par kg heldigvis - ikkje fint å vera for tynn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppe i 17 kg, nå nede i 15 og termin på lørdag. Håper jeg slipper å gå noe særlig over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...