Gå til innhold

Ang datingsider.. hvilke er BEST?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært på sukker, men syns egentlig det bare var kleint.. mangen "ekkle" mannfolk som tydeligvis var ute etter en ting..

Hvilken side er SERIØS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei..men er ikke det sånn sex side? har hørt det, at det er en side for folk som vil get laid:O

 

Sånne finner du på alle datingsider. Men jeg har vært på både sukker og møteplassen, og sukker er for meg den som framstår som mest useriøst. Der var det unge menn som blottet seg på webcam og som ba om å få komme opp til meg sent på kveld/natt etter ungene hadde lagt seg kun for å få seg et knull. Har aldri opplevd det på møteplassen, men det kan jo bare være en tilfeldighet.

 

Ulempen med møteplassen er at hvis du vil være betalende medlem så må du betale for 3 mnd av gangen, på sukker betaler du kun pr måned. Men nå har jeg aldri vært betalende medlem, så samma for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei..men er ikke det sånn sex side? har hørt det, at det er en side for folk som vil get laid:O
Sånne finner du på alle datingsider. Men jeg har vært på både sukker og møteplassen, og sukker er for meg den som framstår som mest useriøst. Der var det unge menn som blottet seg på webcam og som ba om å få komme opp til meg sent på kveld/natt etter ungene hadde lagt seg kun for å få seg et knull. Har aldri opplevd det på møteplassen, men det kan jo bare være en tilfeldighet. Ulempen med møteplassen er at hvis du vil være betalende medlem så må du betale for 3 mnd av gangen, på sukker betaler du kun pr måned. Men nå har jeg aldri vært betalende medlem, så samma for meg :D

 

 

Stemmer. Ja nei møteplassen høres jo greit ut, men syns det var litt rotete kanskje?! hva med match.com osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på sukker, men syns egentlig det bare var kleint.. mangen "ekkle" mannfolk som tydeligvis var ute etter en ting.. Hvilken side er SERIØS?

 

MØteplassen eller decate.com :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg traff mannen min på sukker. Hadde bare bra opplevelser på sukker, selv om man kan møte mye rart der. Men det gjør man vel over alt. Du må betale for å være superbruker. Da kan du lese alles profil og svare på mail. Hvis du er vanlig bruker er du avh av at den andre parten er superbruker for å kunne svare og sende mail. To vanlig brukere kan ikke kommunisere. Var ihvertfall ikke slik da jeg hang der;)

Må si jeg er veldig glad i sukker. Hadde aldri møtt mannen ellers, og ville da aldri hatt ei nydelig lita tulle:)

Masse lykke til i valget av nettdatingside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
  • Kira låste denne emne

Det er fjernet omkring syv-åtte reklameinnlegg i denne tråden. På grunn av overskriften blir den ofte søkt opp av folk som ønsker å reklamere. Ettersom tråden er fra 2012 velger vi nå å låse den for å slippe og fjerne innlegg her hver uke.

Kira, moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...