Gå til innhold

Til alle idioter som tror på klarsynte!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dersom noen av dere her eller andre virkelig er klarsynte kan dere vel bare dra og finne Sigrid? Eller er dere helst opptatt av å tjene penger på spå hvor mange barn folk får og om de finner kjærligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest peacock

Haha, kanskje overskriften burde vært "til alle som tror de er klarsynte" eller noe? Om du leter etter de som tror på klarsynte OG som mener de selv er idioter kommer du nok til å lete lenge.

 

Men altså. Sigrid-saken er noe som helst ikke skal drøftes på nettet jf politiet. Dette gjelder især folk som gjetter på hva som har skjedd. Så da er det kanskje lurt at alle klarsynte og andre holder seg fra å kommentere ytterligere på akkurat det.

Endret av peacock
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da jeg postet at overskriften ikke stemte helt:) Var litt opphisset da jeg skrev..

 

Ønsker ikke noen diskusjon her rundt hva som har hendt, men vil bare stille spØrsmål ved hvorfor så mange tror på klarsynte, eller påberoper seg å være klarsynte men finner ingenting av betydning når det virkelig gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om hvorvidt jeg er ute og leter? Det er jeg, men er ikke klarsynt så det blir litt nål i høystakk. Nå tror jeg da altså ikke på klarsynthet, men det forundrer meg hvorfor folk her inne tror andre kan se hvor de har lagt lommebøkene sine. Dersom noen har slike evner er det jo besynderlig at de ikke bruker evnene til å finne noe av betydning.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest peacock
Nå ser det jo ut som jeg svarer i hytt og dynevær. Burde jo stå at innlegg er fjernet. Hi

 

Du får ta bort noen av innleggene dine da :-)

Endret av peacock
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det jo ut som jeg svarer i hytt og dynevær. Burde jo stå at innlegg er fjernet. Hi
Du får ta bort noen av innleggene dine da :-)

 

Tror ikke man får gjort det når man signerer som anonym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock
Nå ser det jo ut som jeg svarer i hytt og dynevær. Burde jo stå at innlegg er fjernet. Hi
Du får ta bort noen av innleggene dine da :-)
Tror ikke man får gjort det når man signerer som anonym?

 

åh nei, det har du kanskje rett i... Men da kan moderator kanskje lokkes til å gjøre det? Ellers kan vi la tråden ligge - den er jo avsporet uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet nok lite om hva klarsyn er, HI. Ellers så tenker jeg at du aldri burde lagt ut dette innlegget. For det blir helt idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet nok lite om hva klarsyn er, HI. Ellers så tenker jeg at du aldri burde lagt ut dette innlegget. For det blir helt idiotisk.

 

Hvorfor er det idiotisk? Hun sier sin mening, og stiller et betimelig spørsmål ved hvorfor det er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet nok lite om hva klarsyn er, HI. Ellers så tenker jeg at du aldri burde lagt ut dette innlegget. For det blir helt idiotisk.

 

Idiotisk fordi? Problemer med argumentasjonsrekken?

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så enkelt som du vil ha det til Hi.Og jeg gjetter polititet får masse henvendelser fra klarsynte som ønsker å hjelpe. Om de tar imot disse er vel en annen sak. Et klarsyn er ikke slik at man bare kan mane frem hva det måtte være så ser man tydlig hva som har skjedd, hva som er borte, eller hvor noen er. Et klarsyn kan være enkelte fragmenter, lukter, og små bruddstykker som man så må prøve å legge sammen i et puslespill. Noen ganger kan noe fremstå som helt klart og tydelig, og andre ganger er det så mye grums og størninger i bildet man vil ha at det ikke engang er noen vits å prøve å tyde det som kommer. Noen ganger kommer innformasjonen stykkvis og kan ta lang tid før man får samlet så pass at man kan få noe ut av det, og enkelte ganger kan det komme som lyn fra klar himmel eller i en drøm, ( som man er heldig om man klarer å huske når man våkner). Enkelte ting får man ALDRI noe klarsyn på samma hvor mye andre ting man klart å se tidligere. Dette er komplekst og fungerer ikke som en av å på knapp. Jeg har forøvrig aldri tatt betalt for å prøve å hjelpe noen.

Endret av Cat.68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...