Gå til innhold

Prikkesjuke - hva søren?!


Babykilo

Anbefalte innlegg

Guttebarn på tre år fikk et slags utslett tirsdag ettermiddag. Små og røde nippet i ansiktet, overkropp foran og bak. Han er i fin form på alle måter, og jeg syns det minner om allergiutslett. Men på hva? Vi har ikke spist noe nytt, har spurt i bhg om det var noe nytt der. Det ble litt bedre, men i går blusset det liksom opp igjen. Det eneste jeg kan tenke på er plommer og nektariner, men dette har han spist før i sommer. Merkelig. Hva er det? Ser ikke ut til at det klør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt det på jenta her også, regnet med det var et slags varmeutslett eller soleksem jeg, ble borte i løpet av uken og hun var ikke syk på noen måte.

 

Utslettet var mest øverst på brystet, men også litt øverst på rygg og noen få prikker på overarmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se, da. Har ikke vært så mye sol eller varmt, og han har aldri reagert på det før. Olivenhud, heldiggrisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gammel er barnet, og har han hatt den fjerde barnesykdommen? den som man får prikker av...? Tror man kan få den uten å få feber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten vår har fått prikker i fjes og noen på kroppen. Vi har vært på campingferie på Lillehammer. Han er i flott form og prikkene er litt uforklarlige... Hmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...