Gå til innhold

32 uker på vei og det renner...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg føler at det renner noe fra kjeden min hele tiden, men når det stivner blir det gult og det blir jo ikke fostervannet?

det lukter søtt og jeg har ikke sopp...så hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går ut i fra at du mener skjeden. Men går ut i fra at det kan være utflod som er tynn. Og dermed føles det som det renner. Men har hørt at fostervann kan lukte søtlig. Så kanskje ta en tlf til føden å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utflod lukter langt i fra søtlig, så om det virkelig renner fra deg, ville jeg ringt føden for å være sikker.

 

Bedre å ringe en gang for mye enn for lite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist svangerskap hadde jeg det ganske likt, uke 33 tror jeg, istede for å lure og bekymre meg tok jeg en telefon til føden, de sa at jeg skulle ta på bind, gå med det i 2 timer og dersom det var vått skulle jeg komme. Syns det fortsatte litt så jeg dro inn, konstaterte at det var tyntflytende utflod, litt pinlig, men helt normalt i følge jordmora. Jeg var ikke den første og helt sikkert ikke den siste, så er du bekymret for om det er fostervann er det vel bare å ta en telefon så du får sjekket det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt vanlig med tyntflytende utflod på slutten av svangerskapet, bare spør jordmor neste gang du er på kontroll. Det er mange som kommer på sykehuset fordi de tror de lekker fostervann, men så er det bare denne typiske utfloden man får på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde så mye og så tynn utflod at jordmor insisterte på å sjekke om det var fostervann. Det var det ikke. Men jeg ville ha sjekket med føden, for skal ikke fostervann lukte litt søtt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...