Gå til innhold

Føler jeg fikk satt ord på følelsene mine i dag...


Netti***

Anbefalte innlegg

Vi venter nr. 4. Og er over en uke på overtid.

Jeg er i knall fin form, sover hele natten, uten do besøk og sover GODT.

Bekkenet er mye bedre etter at babyen la seg godt nedi bekkenet. Så klarer å gjøre og gjør akkurat det jeg har lyst til.

Ingen andre plager heller, akkurat derfor er det greit å gå overtid. Ekstra jobb får jeg jo tidsnok for å si det sånn.

 

Så mannen lurer litt på hvorfor jeg er så dobbel. Merker selv at jeg er grinete. Føler ikke at jeg er hormonell men sur.

 

Så i morrest da vi lå i senga skjønte jeg det selv og fikk forklart han det.

 

Jeg føler jeg har kjærlighetssorg rett og slett. Aldri gått overtid før og det var ikke ventet nå. Skulle liksom hatt den boblende altoppslukende følelsen for ett par uker siden, men må gå å vente og vente....

Jeg savner babyen min jeg..

 

Mann min skjønte godt hvorfor jeg er litt grinete når jeg sa det sånn.. Litt godt å skjønne sjøl hvorfor man er sur..

 

Andre som føler det slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!!! Jeg er passelig skuffet hver morgen når fødselen ikke har begynt om natta.. Og humøret er opp og ned, mest godt egentlig, men har kort lunte særlig til ungene. Har sååå lyst å få babyen ut nå.. Mannen min er lærer og har ferie til onsdag i neste uke, da begynner han i ny jobb og ville i utgangspunktet ikke ta de to pappaukene nå. Føler liksom hele planen vår blir spolert siden lille ikke vil komme ut av magen i tide.. Og alle ringer og kommer med gode tips om hvordan sette i gang fødselen - lei av det!! Har liksom prøvd det meste jeg synes er verd å prøve.. Har ikke sjans å springe til fjells heller akkurat pga voldsom bekkenløsning.

Huff det var godt å få ut litt frustrasjon!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, lykke til! Det er pyton å gå på overtid, håper babyene deres kommer snart :) Jeg er 36+5 og prøver så hardt jeg kan å ikke bli lei helt enda. Det kan jo enda være mange uker igjen... Har født 4 dager over og 5 dager før tidligere, så jeg håååper jo at denne gutten også velger å komme før termin :)

Uansett, lykke til! Vi har aldri vært så nærme som nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...