Gå til innhold

Noen her som har opplevd en festeblødning?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her, litt småstresset og spent, og lurer på om jeg kanskje opplever en festeblødning..

 

Fikk barn for litt over et år siden, har ikke fått igjen mensen.

Gikk lenge på minipiller, men sluttet for litt over en måned siden.

Har hatt ubeskyttet sex mange ganger siden jeg sluttet på pillen.

 

De siste ukene har jeg følt litt at mensen har vært på vei, og tenkt at da skal jeg straks begynne igjen på pillene. Jeg vet at jeg kan bli gravid før mensen kommer tilbake, men har liksom levd litt etter "det skjer ikke oss"-konseptet. Ingen mens har dukket opp, og for en uke siden hadde vi igjen ubeskyttet sex (og enda en gang etter det). Jeg har hatt mye mensmurringer denne uken her, var sikker på at Nå kom mensen.

 

I dag oppdaget jeg bittebitte litt rosarød utflod i trusa.

Tror ikke engang at jeg hadde oppdaget det om jeg ikke hadde hatt hvitt undertøy på meg. Ikke vært noe mer etter dette.

 

Noen som har opplevd noe lignende? Var dere i så fall gravide?

 

Her er det ikke meningen at vi skal bli gravide, men som dere skjønner er det jo heller ingen katastrofe. Da måtte vi jo ha utøvd litt større innsats for å forhindre det. Litt stressa for at det skjer uten at det er planlagt, samt at barna blir relativt tette, men spent dersom det viser seg at jeg er gravid. Det er jo magisk!

 

Og siden det tross alt er DIB og jeg vil ha meg frabedt beskyldninger. Mannen er fullstendig klar over at jeg slutta på pillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble forøvrig gravid på første forsøk med alle de andre barna våre.. Fader altså, jeg innser jo at vi har vært litt naive :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...