Gå til innhold

17 mnd og bhg start! Ville


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere hatt barnet i barnehagen selvom dunselv ikke skulle jobbe før januar neste år? Blir det rart? Er så i tvil om hva som er best for barnet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min på straks 16 mnd begynner nå.. en liten skjønn gutt som Sigrun aldri har hatt noe særlig barnevakt. Jeg vet ikke om jeg kommer inn på noen fag nå, men han skal allikevel i bhg. Dog korte dager. Men jeg får vondt la gt inn i sjela jeg altså... han får det sikkert supert.. men han er jo liille babyen min. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt det i barnehagen, men ikke nødvendigvis i full plass.

Først og fremst fordi her jeg bor er det ingen andre barn hjemme på dagen og barn har godt av å bli sosialisert med andre barn og lære seg å være sammen med jevnaldrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så er ikke mann og svigermor enig i det:(

 

Unnskyld, men hvorfor skal svigermor mene noe? Dette er en sak mellom deg og din mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men hva har svigermor med det å gjøre???

Er mannen din sammen med henne?

 

Du kan dra i åpen barnehage, det er en utrolig flott start for ditt barn. Bli sosialisert i tryggeomgivelser gir en trygg og god barnehagestart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror alle barn kan ha godt av litt barnehage. Hadde jeg hatt helt fri ville jeg hatt et så lite barn i barnehagen 3 dager i uker og kanskje max 6 timer hver dag. Tror det kan bli kjedelig å bare gå hjemme.

 

Men det virker som det er enten eller. Ha dem hjemme hele tiden, eller send dem i barenhagen 7.30-16.30 hver eneste dag. Man må ikke det når man ikke har det behovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ha korte dager da. Fire timer for eksempel og fri en gang i blant. Vl svigermor har ikke noe å si når det kommer til stykket, men hennes mening var at barnet har godt av det.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg hatt råd til det, så hadde jeg gladlig betalt for full plass og hatt barnet der 4-5 timer og fri innimellom. Perfekt og en fin barnehagestart!!!

 

Men å ha ungen i bhg. 7-9 timer hver dag, fatter jeg ikke hvorfor noen gjør før de er hvertfall 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...