Gå til innhold

Negativ test nå,feil tidspunkt eller for tidlig??


Gjest Østfold-80

Anbefalte innlegg

Gjest Østfold-80

Er 9 dager til jeg skal få mensen,testa nå nettopp med en test fra butikken.

Grunnen for at jeg gjorde det er fordi jeg i de siste dagene har fått vondt i puppene,nesten som spreng! Og våkna i går natt og i natt at jeg bare måtte opp å tisse,noe jeg aldri gjør! Har også innimellom i dag følt meg litt små kvalm og overopphetet. Inkludert noen kviser her og der.:(

Pleier ikke å bli sånn 1uke før mensen...

Burde jeg ha testet på morgen urin og event kanskje ventet 2-3 dager?

Hvor tidlig har dere testet positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ville prøvd å teste om noen dager! jeg fikk beskjed av damen på apoteket at om jeg tester før forventet mens så burde det være på morgenurin, men om jeg tester den dagen jeg forventer, eller senere så var det ikke nøye når på dagen jeg testet! :D håper du ble litt klokere!

jeg testa ikke positivt før den dagen jeg forventet mens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sikreste er nok å vente med å teste til dagen når du skal ha forventet mens. Det pleier å stå på pakken hvor sikker den er. På Clear Blue graviditetstest som jeg har, står det at den er 99% sikker fra første forventede menstruasjonsdag. 53% av kvinner i en test fikk resultatet "gravid" 4 dager før de ventet menstruasjonen, 74% 3 dager før, 84% 2 dager før og 87% 1 dag før. Dersom du tar en tidlig graviditetstest og får negativt på den, kan det være at konsentrasjonen av graviditetshormonet er for lavt til at det blir registrert. Da bør en ta en ny test når en venter mensen.

Sist jeg tok graviditetstest var den desverre negativ, men håper det viser en + neste gang :-) Får håpe du får positiv test! Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tidlig, ikke sikkert egget har festet seg enda. Hold ut ett par dager til før du tester igjen. Mange som kjenner det før det slår ut på test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er alt for tilig å teste. er vanlig at man kan få ømme pupper etter el, kviser ol.

egget må få tid å feste seg. det tar noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Østfold-80

Da får jeg bare ha litt tålmodighet å vente noen dager til,eller til jeg skal ha mensen. Så får jeg håpe at jeg ikke får det!:)

Håper ikke det bare er at kroppen min `tuller` med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Østfold-80

Takk,titta på den. I dag har jeg plutselig ingen symtomer.:(

Nå gidder jeg ikke stresse med det,får se om jeg får mensen om 1uke.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...