Gå til innhold

Da melder jeg meg inn hit etter en lang pause fra bim/dib:)


Katta.76 har nå 5 barn.

Anbefalte innlegg

Heisann:) Er det noen kjente her? (tidl.nick katta76)

Er nå 21+4 og venter ei jente:) Har 4 barn fra før på 15 og 18, gutt født 2010, jente født 11 og venter nå ca 21 des ei jente til:) Den siste var ikke planlagt, ble gravid på piller og kun en gang m sex den mnd!!!!. Men nå gleder vi oss veldig selv om det er veldig hektiske dager siden jeg har begge de 2 minste hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker deg godt, men vet ikke om du husket meg? Fikk gutt nov 2009, og omsider ser det ut som nr 2 sitter :D Etter 8 år prøving og 6 graviditeter blir familien komplett <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker deg godt, men vet ikke om du husket meg? Fikk gutt nov 2009, og omsider ser det ut som nr 2 sitter :D Etter 8 år prøving og 6 graviditeter blir familien komplett <3
Jo jeg husker deg:) Gratulerer så mye, godt å se at det endelig klaffet igjen:). Ja jeg mistet jo juli 09 i uke 14, men etter det har det bare gått fint heldigvis:).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker deg godt, men vet ikke om du husket meg? Fikk gutt nov 2009, og omsider ser det ut som nr 2 sitter :D Etter 8 år prøving og 6 graviditeter blir familien komplett <3
Jo jeg husker deg:) Gratulerer så mye, godt å se at det endelig klaffet igjen:). Ja jeg mistet jo juli 09 i uke 14, men etter det har det bare gått fint heldigvis:).
TId er forresten din termin?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Termin er ikke før 14. feb, så har nettopp hoppet over i 2. tri (13+2 nå). Fremdeles litt spent på om alt skal gå bra, men etter 5 UL som viser en helt normal og fin utvikling håper og tror jeg at det skal gå veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva som skjedde da du mistet i uke 14 forresten? Hadde du vært på UL før det skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

va kansje noe kjent me nicket ditt :) fikk en gutt i november 2009 med egentlig termin i begynnelsen av desember 2009.

nå venter vi en jente med termin 3.november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det gikk bra med deg romheg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva som skjedde da du mistet i uke 14 forresten? Hadde du vært på UL før det skjedde?
Var på ul uke 6+5, men ble allerede da satt tilbake en uke, noe jeg mente ikke stemte. Hadde utrolig sterke symptomer lenge før pos test + en rar lukt nedentil. Var 13 år siden sist jeg hadde vært gravid så tenkte ikke så mye på det annet enn jeg synes det var et litt merkelig sv.skap. Begynte å blø i slutten av uke 13, fikk ul og da hadde den vært død ei ukes tid. De andre sv.skapene har vært helt normale.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når det går galt uansett. Tror også man "vet" det når ting ikke er som det skal. Siste gang jeg mistet var 11+0, men hadde ingen symptomer i det hele tatt under noen av disse ukene. Skjønte at det måtte være noe feil. Hadde ingen UL den gangen, da. Tror det stoppet opp rundt uke 7. Hadde en liten blødning da, og det kom heller ikke ut noe særlig da SA'en var et faktum. Tydeligvis ingen utvikling. Jaja, dette er glemt nå, denne gangen går det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Husker alle dere, tror jeg. men leste mest det erer skreiv. Så kan nok hende dere ikke husker meg. Jeg fikk ei jente 2010, etter to SA.

 

Denne prøveperioden hadde jeg en Snodig graviditet i 8 uker med høy hcg, men ingen foster. Bare morkake. Men nå går jeg med ei frisk lita jente med termin 25 november. :)

 

Godt det går bra til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg husker deg likevel, Arie :) Flott at det ordnet deg til slutt! Og fin termindato, en dag overtid og det blir på 3-årsdagen til Anton ;)

 

Venter nr 2, tusen takk for superkoselige ord :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjohei og velkommen tilbake kat!

Moro, og tøft at det blir nr 5 på dere, da! Imponerende :)

 

Vi er inni innspurten, egentlig - og godt er det... Gleder meg veldig til baby, og til å bli ferdig med graviditeten. Det er vel sånn det skal være, egentlig, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei og velkommen tilbake kat! Moro, og tøft at det blir nr 5 på dere, da! Imponerende :) Vi er inni innspurten, egentlig - og godt er det... Gleder meg veldig til baby, og til å bli ferdig med graviditeten. Det er vel sånn det skal være, egentlig, he he :)
Hei på deg:) Fikk skrevet til deg på 3-tri, men på en feil tråd som ikke du hadde opprettet men svart på. Er tråden der du skriver velkommen til ei ny på 3-tri hehe:) Så utrolig koselig at dere nå skal få en baby til dere også:) Ser du har fått vannkopper i hus, håper det går fint med dere. Stooor klem og gleder meg til oppdatering om fødsel fra deg:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Husker alle dere, tror jeg. men leste mest det erer skreiv. Så kan nok hende dere ikke husker meg. Jeg fikk ei jente 2010, etter to SA. Denne prøveperioden hadde jeg en Snodig graviditet i 8 uker med høy hcg, men ingen foster. Bare morkake. Men nå går jeg med ei frisk lita jente med termin 25 november. :) Godt det går bra til slutt:)
Jo husker godt deg:) Gratulerer med ei jente du også:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei og velkommen tilbake kat! Moro, og tøft at det blir nr 5 på dere, da! Imponerende :) Vi er inni innspurten, egentlig - og godt er det... Gleder meg veldig til baby, og til å bli ferdig med graviditeten. Det er vel sånn det skal være, egentlig, he he :)
Hei på deg:) Fikk skrevet til deg på 3-tri, men på en feil tråd som ikke du hadde opprettet men svart på. Er tråden der du skriver velkommen til ei ny på 3-tri hehe:) Så utrolig koselig at dere nå skal få en baby til dere også:) Ser du har fått vannkopper i hus, håper det går fint med dere. Stooor klem og gleder meg til oppdatering om fødsel fra deg:)

 

Stor klem tilbake:) Moro med "Gamle kjente", :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...