Gå til innhold

Nå er vi alle straks 6 mnd på vei:))) har vi gått opp mye i vekt til nå?


Nostalgia

Anbefalte innlegg

Selv er jeg 7 kg pluss.. Fra 63-70 kg og i uke 26 ( gikk opp 2 kg rett før graviditeten så har egentlig allerede nesten 9 kg pluss. Hjelpes....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5kg pluss her. Formen kunne vært mye bedre, fant frem krykkene idag så det blir lange måneder fram til termindato... Godt man får en fantastisk premie etter dette, sistemann for min del; garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Hva med å strikke. Lese bøker. Svømme?

Er selv sykemeldt nå pga veldig sliten og dårlig form . Men skal planlegge noe hver dag fremover å gjøre .

Føles litt som en evighet igjen men tror det er viktig å ikke tenke for mye på det...

God bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 kg her også. Er omkring 27 fullgåtte. Fikk faktisk skryt av legen for å gå opp akkurat passe mye :) Det var godt å høre, for man kan fort føle seg litt udigg med magen. Det gjør hvertfall jeg til tider ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 kg her. Er tynn fra før og det eneste som har vokst er magen. Og den vokser bare utover. Ser ut som om jeg går med en ballong under genseren... Og symfysemålet er godt over snittet. Men var på 3d ultralyd i dag og lille jenta i magen er rett over 1100 g, bare noen få gram over snittet. Er 27+4 i dag og de estimert vekt ved fødsel til 3700-3800.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg kun på kontroll så det er 2 uker siden sist. Men da viste den 8 kg, hvor 4 av dem var kommet kun de siste 3 ukene hehe.. Så her er det mye vann gitt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bekkenløsning men det går opp å ned bedre en dag skikkelig vondt en anna dag tror jeg holder litt i sjakk ved å gå mye på de dagene det går bra !!! gått opp 5 kilo og er i uke 29 er stor å gikk ned 17 kg føre jeg ble gravid så er veldig fornøyd med å ikke ha gått opp alt for mye til nå spiser helt som vanlig men lear meg så mye jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

900 gram bare her. :(

har vært syk i 3 uker, så gikk ned de 3 kg jeg hadde gått opp.

23uker imorra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 29, har gått opp mellom 6,5 og 7. Er skikkelig drittlei av å føle meg som en blanding mellom et dovendyr og en gjærdeig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...