Gå til innhold

Likegyldige menn..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Både jeg og en venninne har i nærmeste tid opplevd nettopp dette. Begge har møtt hver sin mann som tidligere har vært i forhold hvor de har blitt såret. Tilfeldigvis ble begge bedratt av sine tidligere kjærester..

Min kjæreste har blitt veldig likegyldig. Hvis jeg reiser vekk fra byen vi bor i orker han ikke ta noe særlig til kontakt. Jeg sa jeg kommer hjem neste helg, og spurte om han ville ha besøk. "Ja, kom bare du.." sa han. Helt likegyldig. Ikke noe "savner deg, glad i deg" osv. Jeg aner ikke om han egentlig mener å være likegyldig, eller om han bare er sånn. Har vært sammen med han i snart 7 mnd. Kunne nevnt tusen andre eksempler, men dersom vi ikke er sammen i samme hus virker han helt likegyldig til å ta noe særlig kontakt, og sånn skal det vel strengt tatt ikke være så tidlig?:( Tror jeg vet svaret selv.. Jeg tror han fortsatt sliter med hva dama hans gjorde med han for et par år siden. De få gangene han har nevnt henne har han omtalt henne veldig negativt, men jeg tror han var veeldig glad i henne ( Kanskje han fortsatt er det..?) Huff. Jeg tør ikke spørre han rett ut heller. Han forteller meg jo ofte at han er glad i meg osv osv. Mens enkelte dager er han så forbanna innesluttet og likegyldig til alt!

 

Min venninne var veldig forelsket i en mann hun hadde truffet. De traff hverandre jevnlig og virket stormforelsket. Hun visste at han hadde blitt bedratt av sin tidligere kjæreste for 5 år siden og at dette er noe han fortsatt slet med. En dag ut av det blå sa han til henne at de ikke burde treffes mer, men heller være venner. Hun fikk litt sjokk, men sa hun mistenkte at det var eksen han enda slet med 5 år etter..

 

Hva gjør man med sånne menn? Hvordan skal man involvere seg med mannfolk man vet har blitt såret tidligere, når de oppfører seg sånn? Er det ofte sånn at menn sliter leeenge etter brudd, eller er det bare vi som oppfatter det sånn? Jeg vet ( tror ganske sikkert) at min ex ( barnefar) enda sliter med vårt brudd som endte for nesten to år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når en mann skylder på eksen for at han er likegyldig eller ikke klarer å involvere seg, er det en dårlig unnskyldning for at de bare vil ha sex. Dessverre. Er mannen forelsket/interessert så viser han det. Hadde kuttet ut hele fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...