Gå til innhold

Jentenavn, originale, forslag og meninger?


bamby

Anbefalte innlegg

Elida Luciana

Elida Medina

Elida Adelen

Elida Maylen

Elida Marilyn

 

Vel spesielle, jeg smaker enda på dem, noen er lettere like enn andre.

 

Kan godt være jeg går vekk fra Elida også.. hva synes du? nye forslag?

 

Vil ha et noe lengre navn som nr .2 iallfall, litt feminint og ikke på topp 100 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes alle faktisk er veldig nydelige,enda jeg er en person som lker og holder meg til topp 30 navnlisten:).. men likte best :

 

Elida Maylen

Elida Luciana

Elida Adelen

 

Men alle er fine:).. Andre forslag :

Elida Nicoline

 

vet ikke om det er på topp 100 men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicoline er veldig søtt det! Men kjenner alt ei som har det navnet og siden det også er relativt sjelden går ikke det :)

 

Kjekt du likte navna! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm begge er brukt, Mathilde er nokså vanlig rundt her etterhvert, men veldig fint! :) Aurora liker jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min skal hete Mathilde Aurora:) Men er ganske sikker på at jeg får en sønn:).. Mathilde er like brukt her:). Lykke til i navnvalget håper du får mer hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet ikke enda,er bare 15+3 uker på vei,men håper jeg finner det ut slutten av denne mnd skal ta ultralyd da:). er sikker på det er en gutt,men jeg blir uansett veldig gla ,hva det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende det, var og det sist, men det ble jente! :) venter jente igjen, klart du blir glad uansett!

 

Når det gjelder navn på gutt er det enklere synes jeg, hadde valgt Jonathan om det ble det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elida var pent! Ville unngått at neste fornavn startet med en vokal, iallefall a som feks Adelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje det er finere i ordlyden, M går jo bra i så måte... gubba jeg grubler på de navna, må liksom falle helt for det før det blir det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elida er nydelig :) Liker egentlig ingen av de andre. Spesielt ikke Maylen og Marilyn, utrolig harry.

 

Elida Aminde

Elida Leonore

Elida Lavinia

Elida Nadima

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe morsomt hvordan vi oppfatter/liker forskjellige navn! kjekt med innspill, Maylen og Marilyn er ikke harry i mine ører.. Marilyn blir det nok ikke!

 

Liker dessverre ingen av dine, Nadima er litt søtt, men høres kanskje vel utenlandsk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elida Nikolette, Elida Othilie, Elida Konstanse, Elida Malene, Elida Elisabeth, Elida Isobel, Elida Alette, Elida Juliane, Elida Amelie....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elida Nikolette, Elida Othilie, Elida Konstanse, Elida Malene, Elida Elisabeth, Elida Isobel, Elida Alette, Elida Juliane, Elida Amelie....:)

 

oj mange forslag her! Har vært innom Elida Othilie, tror jeg luftet det her og faktisk, Amelie var litt fint! Malene også, alle de 3 er i min "gate"

 

Takk for fine tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...