Gå til innhold

Blir så inderlig forbanna over frekke naboer!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bor i et stort bofellesskap med felles vaskeri, der er en tavle der du signerer navn og dato på en tavle for å få angitt vasketidspunkt. Selfølgelig er det en eller annen amøbe som jukser, personen stryker ut mitt navn og rabler en ukjennelig krusedull der og kupper vasketiden min. Idag er det på bristepunktet, kom 5 min. forsent til vasking og da har denne frekke amøben vært der og kuppet vaskemaskinen nok en gang. Er rasende og vurderer og gå ned og helle klorin utover alle klærne til denne personen ARGH...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg igjen her. selv stoppa jeg maskina, slengte klærne hans på gulvet for så å vaske mitt eget :P dvs når begeret rant over når han hadde gjort det samme 20 ganger før. det skjedde aldri igjen :P skal sies at jeg la lapp både på vaskemaskina og i postkassa hans uten at noe skjedde... da er det lov :P hehe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er reglene for dem som skriver seg opp på en masse tider og ikke dukker opp da? Da jeg hadde felles vaskekjeller der jeg bodde før var det sån at man måtte være presis, hvis ikke var det lov å overta timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_
Hvordan er reglene for dem som skriver seg opp på en masse tider og ikke dukker opp da? Da jeg hadde felles vaskekjeller der jeg bodde før var det sån at man måtte være presis, hvis ikke var det lov å overta timen.

 

Du kan da ikke skrive deg opp og ikke dukke opp? Da tror folk selvfølgelig at du ikke ønsket å benytte deg av tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreslå at dere heller skal gå for et system der dere låser fast en liten hengelås eller lignende. Da kan ikke noen sette seg opp på flere vasketider på en gang, og ingen kan jukse seg til andres tur.

 

tavle.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er nå jeg er lykkelig for at tiden med fellesvaskeri er over... :-)))))

Men fem minutter er da ikke noe å bli hysterisk og stjele timen for da... lurt med det systemet over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...