Gå til innhold

Tør ikke teste, tør ikke tro...


Frøken Ubesluttsom

Anbefalte innlegg

da jeg testa positivt med siste snupp tok det 10dager over ikm før test var positiv, slik var det for venninne av meg og, ikke mist håpet :)

 

Slik var det for meg også ned veslejenta også, Trur til og med jeg var 14 dager over ikm da jeg først testet positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki. Takk for støtte. Bra dere har troa enda, når jeg ikke har det. Godt å høre at det fortsatt er mulighet for at det kan være noe der. Skal ikke gi opp håpet enda jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke gi opp håpet ennå. Så lenge Tante Rød glimrer med sitt fravær er der jo håp. Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke gi opp håpet ennå. Så lenge Tante Rød glimrer med sitt fravær er der jo håp. Klem!!

 

Det er sant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann hadde jeg 3 negative tester, men jeg var gravid likevel:) Håper virkelig du er gravid til tross for negativ test, men ville ikke hatt for store forhåpninger:( Er så utrolig leit når man begynner å tro at man kanskje kan være geavid, men så dukker mensen opp:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sistemann hadde jeg to eller tre negative A1-tester før jeg fikk en positiv test med digital Clearblue en uke etter forventet mens. Men jeg vet ikke om det var på grunn av type test eller om det uansett var for tidlig å teste da jeg fikk de negative testene.

Er det mange dager siden du forventet mens denne gangen? Om det er veldig kort er det i alle fall viktig å teste på morgenurin som er mest konsentrert.

Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg snakker på vegne av alle her inne når jeg sier: Neeei! Kjempekjempedumt. :(

Men, kjære deg, det kommer en dag i morgen. Eller en eggløsning om noen uker, rettere sagt, så det er slettes ikke tid for å gi opp håpet. Du må bare vente litt til, helt til akkurat den lille skatten som er tiltenkt deg, er klar for reisen. Jeg har kjempetro på at dere får det til, selv om det ikke ble denne gangen. Klem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg snakker på vegne av alle her inne når jeg sier: Neeei! Kjempekjempedumt. :( Men, kjære deg, det kommer en dag i morgen. Eller en eggløsning om noen uker, rettere sagt, så det er slettes ikke tid for å gi opp håpet. Du må bare vente litt til, helt til akkurat den lille skatten som er tiltenkt deg, er klar for reisen. Jeg har kjempetro på at dere får det til, selv om det ikke ble denne gangen. Klem! :)

 

Takk. Ja jeg håper det skjer snart. Gir ikke opp håpet helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scania, er det første barnet dere prøver på? Har ikke vært her så lenge, så jeg har ikke fulgt deg på samme måte som andre her ser jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom mensen. Desverre :(

Uff kjipe greier det der :-( vet hvordan det er. ser du har vært prøver noen år. Har dere vært til utredning? Vi bestilte legetime etter ett års prøving. Føler iallefall vi kom ett hakk videre når en kan få hjelp til å nå målet med å lage barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei-nei-nei!!! Håpte virkelig at det skulle være din tur nå!!! Har dere barn fra før og hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=:o) :o) :o)' timestamp='1344610410' post='144453770] Nei-nei-nei!!! Håpte virkelig at det skulle være din tur nå!!! Har dere barn fra før og hvor lenge har dere prøvd?

 

Har ingen barn fra før og har vel prøvd i en 3 4 år, sånn mer eller mindre, egentlig litt lenger med tanke på at det er 5 år (nesten 6) siden jeg slutta på p piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen blir fort gravid etter å ha brukt prevansjon,jeg selv sluttet med p-piller da jeg var 17 og er nå 37 og skal ha mitt første barn. Håper virkelig du slipper å måtte igjennom det .Jeg føler inderlig med deg ,og håper seriøst dere snart får det til. Ta dere en go ferie og nyt hverandre. Ikke tenk på om det er rundt den rette tiden,bare nyt hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du sikkert gjort, men har du prøvd clearblue fertilitetsmonitor? Vi var prøvere en god stund (nesten 2 år)

Så kjøpte jeg monitoren, og etter første mnd satt spiren! :-) og nå har jeg en nydelig tulle på 8 mnd som åler rundt på golvet her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...