Gå til innhold

Tør ikke teste, tør ikke tro...


Frøken Ubesluttsom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, jeg vet så godt hvordan du har det! Og om du er tullete så har jeg også vært det mange ganger. Men jeg syntes ikke det. Med så mange forhåpninger, skuffelser og tanker er det jammen ikke rart at man føler som du gjør nå.

Krysser alt jeg har for deg og håper det er deres tur denne gangen!!

Sender deg en klem samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til dette, vi prøvde nesten to år. Men den måneden det klaffet, hadde vi glemt alt hehe, men da var jeg helt sikker på att jeg var gravid, hele to uker før mens. Så gikk to uker og bare viste og tok test ikm dagen. å den sprutet positiv. Håper virkelig dere også får den gledelige nyheten:)) Jeg ble paff og var det nesten tre måneder hehe. men er så vondt og bare gå og håpe, og se alle andre gravide og babyer. sååå jeg krysser fingrene:DD Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme følelsen, mange ganger. Og det er ikke godt:/

 

Så jeg krysser alt jeg har for deg og mannen din=)

Krysser alle 10 fingre og 10 tær:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scanina lenge siden ejg har sett deg her nå, eller en uke eller noe, har savnet deg! jeg krysser ALT jeg har for deg, og håper inderlig det er din tur denne gange! HåPE HåPE! sender gode tanker! sett deg nå ned, ta pekefingeren din mellom øynene altså det lille partiet uten hår, men med starten på hvert sitt øyebryn på hver side. Så tapper du på det området og sier til deg selv "jeg forventer ingenting" Dette lærte ejg av en healser/synsk/alternativ og det gjør ofte at du slapper av mister litt stresset over deg og forventningene og vips da skjer det du ønsker, fordi du slapper av og ikke forventer for stort elelr noe. Det var dene eneste jeg kom på jeg ville gjort om jeg var deg nå =) LYKKE til! Oppdater oss når du vet da søta!

 

Takk for det. Ja jeg har vært på ferie og har vært borte herfra ca 2 uker. Godt å høre at noen har savnet meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro om det er flere enn meg som kommer til å bedrive hyppig forumtitting i dag. Jeg er så spent. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte inn og sjekke jeg. Håper så veldig at dette har gått veien for deg,og at du har turt ta testen nå på morran..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dytt.. Flere som venter spent. Håper også at det denne gangen sitter for deg! Mange gode klemmer sendes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt test. Den var negativ :( desverre.... Så da får jeg vel bare vente på mensen da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre :( Tja, de sier jo at morgen urinen inneholder sterkest konsentrasjon av gravidhormonene. Så hvis du er før eller rett rundt mensentider kan jo konsentrasjonen være så lav at det ikke slår ut enda. Men ikke lett å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så nå at du hadde svart...:(

Det kan ha noe å si at du ikke tok morgenurin ja! For da er nivået av hcg "samlet opp" i løpet av natta så det slår lettere ut. Krysser fortsatt fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjernet-medlem-1402

Usj, ikke gøy når testen blir negativ...

 

Men som de sier: håpet er der så lenge mensen uteblir :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt test. Den var negativ :( desverre.... Så da får jeg vel bare vente på mensen da....

 

Har du prøvd den dyre CBFM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg testa positivt med siste snupp tok det 10dager over ikm før test var positiv, slik var det for venninne av meg og, ikke mist håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg krysser masse masse for deg! Morgenurin er absolutt best Å teste pÅ, og jeg hÅper virkelig at den testen du tok var feil.

Kom spire, kom! :)

God klem til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...