Gå til innhold

Tør ikke teste, tør ikke tro...


Frøken Ubesluttsom

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe høyere ønske enn å bli gravid å få barn, har vært prøver i mange år. Nå sitter jeg her og veit at mensen skulle ha kommet, og jeg veit at vi hadde sex rundt eggløsningstider. Men jeg har blitt skuffa så mange ganger så jeg tør ikke ta en test av redsel for at den er negativ, og jeg tør hvertfall ikke tro på at jeg kanskje muligens kan være gravid. Det er nesten så jeg ikke får meg til å si ordet gravid. Er så redd for en ny skuffelse. Jeg har en del vondt i magen, men er ikke noe spesielt kvalm eller har andre plager.

 

 

Mensen er vel bare sein av andre årsaker, den dukker sikkert opp i morra.

Jeg får heller "forvente det verste" for da blir ikke skuffelsen så stor og gleden blir så mye større.

 

Veit ikke helt hva jeg vil med dette innlegget men, kanskje noen kan krysse fingrene for meg og håpe sammen med meg at denne gangen er sitter spiren, eller noen kan fortelle meg at jeg er ikke helt tullete, men relativt normal eller....?

Hvis noen av dere "synske" der ute kan se om det stemmer.

Endret av Scania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synsk er jeg ikke, men jeg er kjempegod på å krysse fingre og tær og å sende gode tanker. :D Håper virkelig at det klaffer for dere denne gangen. Og gjør det ikke det likevel, så kommer det kanskje neste gang? Jeg vet jo dere har prøvd en stund, og jeg husker selv da jeg begynnte å bli oppgitt og tenkte at nå må det altså skje, samtidig med at følelsen av at det aldri kom til å skje snek seg innpå. Det er ikke gøy å ha det sånn. Men plutselig skjer det for deg også, det er jeg sikker på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke tullete. Jeg krysser fingre og tær og armer og bein for at spiren sitter hos deg! :)

 

Håper det virkelig for din del .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du faktisk er gravid denne gangen HI! Vet om et par som hadde prøvd i flere år og plutselig ut av intet satt spiren. Ta en test! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Ja jeg håper....

Endret av Scania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) skal oppdatere hvis mensen kommer likevel, eller jeg faktisk tør å ta en test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må bare ta skrittet og teste deg. Jeg følte akkurat det samme som deg ,men for litt over en uke siden tok jeg motet til meg. Gikk til legen og fikk de til og gjøre det for meg. Du er veldig gravid var svaret jeg fikk da.. Så krysser det jeg kan krysse for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har av fingre og tær for deg, håper virkelig det går rette veien denne gangen! Jeg ville tatt testen. Jo lenger du venter, jo mer skuffet blir du om mensen dukker opp:(

Hopp i det!!!

LYKKE TIL!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuggel i vinterland

Apoteket er fortsatt åpent, løøøøp og kjøøøp en test!! Vi dauer av spenning her!!

 

Lykke til, krysser alt som krysses kan for at det er Jackpot denne gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Scanina lenge siden ejg har sett deg her nå, eller en uke eller noe, har savnet deg!

 

jeg krysser ALT jeg har for deg, og håper inderlig det er din tur denne gange! HåPE HåPE! sender gode tanker!

 

sett deg nå ned, ta pekefingeren din mellom øynene altså det lille partiet uten hår, men med starten på hvert sitt øyebryn på hver side. Så tapper du på det området og sier til deg selv "jeg forventer ingenting"

 

Dette lærte ejg av en healser/synsk/alternativ og det gjør ofte at du slapper av mister litt stresset over deg og forventningene og vips da skjer det du ønsker, fordi du slapper av og ikke forventer for stort elelr noe.

 

Det var dene eneste jeg kom på jeg ville gjort om jeg var deg nå =) LYKKE til! Oppdater oss når du vet da søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke kjøpt noe test evt før i morra, apoteket her jeg bor er stengt nå. Men de har kanskje test på butikken også...

Endret av Scania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Får ikke kjøpt noe test evt før i morra, apoteket her jeg bor er stengt nå. Men de har kanskje test på butikken også...

De selger på matvarebutikker ;) krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...