Gå til innhold

Skulle på trening men...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ofte sånn! Du får gå deg en tur eller herje med barna, (eller ha sex :D), så blir det nok litt kalorier forbrent alikavel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetgull og vin på en ettermiddag på en tirsdag? Iiiiiiiiiiiik :P

 

Jup :( Skulle liksom begynne "spis sunt, drikk mindre, tren mer" regimet denne uken, men foreløpig er det totalt mislykket......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjernet-medlem-1402

Lykke til med motivasjonen, kjenner til det der :P

 

Traff rock bottom for en liten stund siden og nå trener jeg faktisk litt og tenker på hva jeg putter i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte sånn! Du får gå deg en tur eller herje med barna, (eller ha sex :D), så blir det nok litt kalorier forbrent alikavel ;)

 

Heh, har herjet med barna i hele dag så da får det bli sex da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med motivasjonen, kjenner til det der :P

 

Traff rock bottom for en liten stund siden og nå trener jeg faktisk litt og tenker på hva jeg putter i munnen.

 

Jup! Er redd jeg også har nådd rock bottom.... Du skulle bare visst :(

 

Motivasjon kom til meeeeeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjernet-medlem-1402
Lykke til med motivasjonen, kjenner til det der :P Traff rock bottom for en liten stund siden og nå trener jeg faktisk litt og tenker på hva jeg putter i munnen.
Jup! Er redd jeg også har nådd rock bottom.... Du skulle bare visst :( Motivasjon kom til meeeeeg!!!

 

Gjør som meg, kjøp en treningsball og ta noen enkle øvelser hver dag så vil du føle deg mye bedre og da vil det være enklere å tenke over hva man putter i munnen også :)

 

Legger ved en link som viser ballen og noen enkle øvelser:

http://www.kk.no/899850/derfor-er-mageovelser-mer-effektivt-med-ball

 

Lettere når man kan gjøre det i sin egen stue, så får man dårlig samvittighet over å ikke bruke ballen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk begynt et nytt og bedre liv denne uka her selv, registrert på grete roede og greier, og venter på å gå på trening nå... Kommer sikkert til å gå til helv.... etter kun kort tid! Som før ;)

 

Jeg har ingen å ha sex med da, kjedelig det der :P Og husarbeid er jo så kjipt til sammenligning!

 

Yoga-videoer fra youtube på stuegulvet funker faktisk i perioder for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøstende ord og oppmuntrende tips :) Skal forsøke å slepe meg opp på treningssenteret i morgen tidlig..... De har jo barnepass og alt....!

 

Nei. Ikke forsøke, jeg SKAL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå en tur i kveld! Argh! Det er en ordre! :D

 

(og registrer deg på vektklubb.no eller greteroede ellerno, det har faktisk hjulpet meg :) )

 

Og finn deg noen timer på treningssenteret! Jeg kan ikke trene selv, det gidder jeg ikke - men timer, det funker! Da slipper jeg tenke, kan bare gjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...