Gå til innhold

Fornavn/Mellom navn til Mathias?


Chelseafan

Anbefalte innlegg

Jeg venter mitt første barn i Januar,er det jente vil navnet bli Mathilde Aurora;), Men blir det gutt skal han hete Mathias,vet det er et Popis navn,men jeg liker det utrolig godt og velger derfor det til sønnen min. Skal ikke ha Nicolai,Olai,Alexander,Sebastian,Leander,Theo,Leon,Mats,Oliver og sånne norønte navn. Håper virkelig på god hjelp til av dere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver med noen her, men oppdaget at mange av navnene jeg liker er nettopp norrøne, men har prøvd å finne noen som ikke er det da :)

 

Mathias Severin

Mathias Johan

Mathias Kristoffer

Mathias Cornelius

Mathias August

Mathias Konstantin

 

Imre Mathias

Levi Mathias

Gustav Mathias

Didrik Mathias

Wilmer Mathias

Jesper Mathias

Melvin Mathias

Ole Mathias

Alvin Mathias

Aksel Mathias

Sondre Mathias

 

Noen som faller i smak eller er i riktig "gate"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Aksel er veldig fint og Aksel Mathias var fint,men pappan liker ikke det,har forslått det før. Sondre er også fint,men det blir for likt Sindre som broren min heter. Didrik har vi vert innom,men pappan likte det ikke. Kristoffer eller Christopher har vi snakket om,men gikk bort fra det. August vil ikke faren ha,men jeg kunne tenkt meg det faktisk :), så var mange jeg likte,men som faren ikke er enig i. Imre,Levi,Gustav,Wilmer,Melvin,Cornelius,Konstantin er altfor spesielt for meg. Men tusen takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart:), jentenavn er mye lettere,det er klart:), Ja håper du har rett at jeg får mer hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... prøver å komme på noen til deg. :)

 

Are Mathias

Karl Mathias

Jon Mathias

Ole Mathias

Erik Mathias

Erlend Mathias

Wilhelm Mathias

Tom Mathias

 

Mathias Rasmus

 

Det var de navnene jeg kunne komme på som jeg synes passer til Mathias. Vet ikke om det var noe slikt du tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen av de navnene var noe for oss dessverre,begge 2 er ille kresen,men takk for hjelpa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aww Liker veldig godt Jasper Mathias,men tviler på pappan er med på den,men skal høre med han. Luka er for Likt Lucas,som katta heter. Fredrik har vi vert inne på,men synes det blir langt.

de andre er ikke vår smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er lettere å si Johannes Mathias, men navnet er litt langt og tungt uansett. Har selv et langt tungt dobbeltnavn (som jeg er veldig glad i) men som er lettere å si hvis man "snur det." Dette gjør at folk "setter navnet på hodet", sier bare ett av navnene, eller husker ikke rett og lager de utroligste kombinasjoner med andre navn.

Men hvis dere liker Mathias Johannes er det det viktigste. Folk blir jo vant til det etterhvert uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare kalle han Mathias,men synes ikke Johannes var så fint foran Mathias,men får se hva det blir:)

Endret av Swan1985
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...