Gå til innhold

Avhengig av lett brus og hodepine..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt avhengig av cola light.

Vet at det er dette søtningsstoffet man er avhengig av, og man får hodepine dersom man slutter.

Noen som vet hvor lenge denne hodepinen varer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ta noen dager, men det er det verdt! :)

 

Faktiskt ganske vanlig å ha hodepine pga at man drikker for mye brus med kunstige søtningsstoffer - de med sukker også, for den saks skyld, men da er virkningsmekanismen en annen. Vet flere som er blitt kvitt mer eller mindre kronisk hodepine eller migrene når de har sluttet med brus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg bruker det å ta 3-4 dager før det går over. Har sluttet flere ganger, men drikker nå kun brus i helgene utenom feriene.

 

Så denne første uken på jobb etter ferien hadde jeg hodepine mandag-torsdag siden jeg hadde drukket mye brus i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her

 

Takk, jenter.

Jeg skal snart tilbake på jobb etter endt permisjon, og der har de ikke brusautomat :-)

Første uken kommer til å bli litt vanskelig med andre ord, men så blir det bra.

Var redd det ville ta måneder :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt avhengig av cola light. Vet at det er dette søtningsstoffet man er avhengig av, og man får hodepine dersom man slutter. Noen som vet hvor lenge denne hodepinen varer?

 

Jeg er også avhengig av lightbrus, men er ikke plaget av hodepine, og har heller ikke fått det de gangene jeg har sluttet å drikke det.

Kan det være at dere får hodepine fordi dere har glemt å huske å drikke nok etter dere slutter med lettbrus..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...