Gå til innhold

Løvemusen :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fantastisk støtte dere gir hverandre i hvertfall :) Og så synes jeg det er så spennende å følge med, sitter "på sidelinjen" og heier masse på dere alle :)

Nei, noen ganger er det veldig godt å få litt backup,

Ikm til uka ja, huff er ikke noe endringer i murringene, men er vel bare tanta som vasler at hun er på tur.... (flyr jo på do hele tiden jo, ennå hu ikke skal komme på rundt 1 uke... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Kan fortsatt ikke tro at du klarte det selv Håper... utrolig!

 

Fersk prøver, jeg hadde tolket det som et sypmtom hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he :) Har jo ett lite håp, men redd jeg kommer til å bli skuffet... er 1 uke siden el i dag tror jeg.... så skal prøve å holde meg unna testing til mandag morgen. ikke mere tulle testing midt på dagen ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg skulle og holde meg unna testing te mandag men det gikk i dass i dag... Hadde ikkje tenkt å teste i dag men så kom det bare over meg.... Men testen kan jo forandre seg te det negative i morgen. Fikk jo litt blod i dag og

 

LØvemusen <3 vil så gjerne ha me meg deg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortsatt ikke tro at du klarte det selv Håper... utrolig!

 

Fersk prøver, jeg hadde tolket det som et sypmtom hehe...

 

Kan nesten ikke tro det selv - går ikke helt opp for meg!! Spurte mannen når jeg våknet idag, om det var sant el om jeg drømte.. Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagebs test er minst like sterk som den i går. Kanskje litt sterkere :) ser lovende ut foreløpig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene

Hei på deg kjære! Takk som spør :)

 

Jeg var på riksen i stad og besøkte vampyrene! Får svar kl. 14.

 

Men prata med damene og sa jeg mest sannsynlig ikke var gravid og spurte om eventuell ventetid, så ut som at vi kan komme inn allerede på neste mens!! Altså, at jeg begynner på nesespary 21 dager etter mensen som kommer denne uken her. Blir nesespray start midt i bryllupsreisen men thats okay...! Uttakk/innsett uke 41/42 ca. De hadde litt ledig akkurat rundt der. Herregud så spennende, håper mensen min kommer fort denne uken her slik at vi kan sette meg opp på listen 100% sikkert.

 

Men hun sa jeg måtte vente på blodprøven for man vet da aldri ;)

 

Hvordan går det med deg? Nå er det vel bare en uke igjen til UL?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var jo virkelig gode nyheter midt oppi det triste. Var det ikke fare for at du måtte vente helt til november/desember? Får håpe at bryllupsreisen gjør nesespraystarten litt enklere, og at du slipper ekle bivirkninger :) Kjøre masse karuseller og kose deg skikkelig, så slipper ikke bivirkningene til ;)

 

Men først og fremst er det jo et lite håp om at blodprøven er positiv da :) Bare minutter igjen nå...

 

Joa, med meg går det bra :) Ul neste uke ja. Fortalte nyheten til sjefen i dag, og det gikk veldig fint. Hun visste om det negative forsøket i mai, så hun ble ikke akkurat sjokkert, men faktisk glad på våre vegne. Deilig med sånne sjefer :)

 

Jeg fikk mensen som bestilt 2-3 dager etter jeg sluttet på progynova og crinone. Håper du også gjør det, hvis det viser seg at du ikke trenger å gå på de lenger. Men mest håper jeg at du må gå på de i 6 uker til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt lese :) masse positivt her nå, blir utrolig glad på deres vegne :)

 

Løvemusen: Alt ordner seg for snille jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Tusen takk for det begge to! :)

 

Står i kø på telefonenlinjen deres nå.. booooring!!

 

Ja, hadde vært helt utrolig å få lov til å komme inn i oktober, men de få plassene kan fort bli tatt så mensen min har å se å komme fort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Neeeeiii uflaks!!

Hcg'en min var på 8!! Det er for lite for graviditet, men for mye for at de kan sette meg opp på nytt forsøk, må inn igjen på torsdag og ta ny blodprøve som viser at den går ned før de kan gjøre noe som helst for meg videre... :(

 

De mistenker altså at egget sitter på feil sted. Og gjør det det så ryker forsøket i oktober. OMG vær så snill kryss fingre for meg damer, hvordan i alle dager skal jeg overleve frem i uvitenhet frem til torsdag og i tillegg ha mora mi her.. hun reiser også torsdag.

 

Slutter på medisiner, og håper mensen kommer innen torsdag også, sånn at vi forhååååpentligvis får en av de siste plassene i oktober. Det er sjans for at det blir fullt der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

De sjekker blodprøven på torsdag først, har den økt eller står på det samme må de inn og se etter det tenker jeg. Går hcg ned så er all fare ute. Max uflaks nå er at den sitter så feil at jeg mister en eggstokk eller noe :o

 

Da skjønner jeg de svaaake CB testene også. Med andre ord, CB har nok en gang varslet meg om kjemisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEIII, skal det ikke være grenser for uflaks da?? Men hgc på 8, er det ingen sjanse for at den øker? At egget har festa seg litt sent, slik at du akkurat har begynt å produsere hcg?

 

Egget festet på feil sted, vil det si exu? Hva skjer da isåfall? Også mora di da, kjenner jeg blir irritert bare du nevner henne. Går det ikke an å sende henne på hotell eller noe?

 

Nei, dette var ikke det svaret vi ville ha :( Jeg skal iallefall krysse alt jeg kan for deg Løvemusen, og skulle ønske det var noe mer jeg kunne gjøre for deg.

 

Stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Nå blir det vanskelig å leve frem til torsdag kjenner jeg.... huff!!

 

Aner ikke hva de gjør hvis den ikke minsker. Det er helt horribelt å tenke på. Exu har jeg ikke hørt om? Hun sa at "mest sannsynlig" så har det vært kjemisk og den vil gå ned, men de bare MåTTE utelukke det før de sendte meg på nytt forsøk...

 

Det er alt for lavt for graviditet 14 dager etter innsett, og hun ba meg slutte på tablettene, sånn at mensen kommer. Hun ba meg først ta blodprøven neste mandag!! klarte å krangle til meg denne torsdagen i det minste...... herregud.

 

Mamma skal være i norge en uke til etter torsdag, men jeg har sagt at vi har planer i helgen så hun inntar hotell da... offf....

 

Tusen takk for det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Helt ærlig så tror jeg den minsker, i og med at testene mine ble svakere og svakere.

 

Det jeg frykter aller aller mest er at det blir fullt på Riksen i oktober når vi har kommet til torsdag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...