Gå til innhold

Løvemusen :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Takk for det, Løvemusen! :) Hadde vært digg med selskap i aprilklubben av dere :) Krysser alt av fingrer og tær!! Heia heia!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg grue meg te å ta neste lutinus nå men det ser faktisk ut som det ikkje komme mer blod... så da får eg bare krysse fingrene for at det ikke er mensen som er på vei eller at spottingen begynne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene

Metti, så bra!! Da var det festeblødning, hurra hurra!!! Spottingen min har også slutttet. Tenk kjære deg om vi begge er gravide hihi... jeg er også treg i magen, wt..... er det et tegn?. Det visste jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa så bra at spottingen din har sluttet det var gode nyheter :)

 

Jeg kjenner bare mer og mer i magen men vet ikkje om det e pga lutinusen eller spire...

 

Håper dere har troa enda for må heie på egget mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

gratulerer Metti!!! Er det sant??? kan vi slippe jubelen løs??? OMG OMG så herlige nyheter!!!!!

 

Her fikk jeg bare en skyggestrek, så håpet mitt holder seg fast i et lite halmstrå enda. Hvilken rugedag er du på Metti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på rugedag 8 hvis eg ikkje teller med insettingsdagen...

 

vet ikkje om eg slippe jubelen løs enda men streken er halvparten av styrken som teststreken og veldig tydelig. prøvde legge med bilde av den men fikk det ikkje til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene

Hvilken test tok du da??

Det er jo suuuupre nyheter, gleder meg til du bytter nicket ditt nå hihihihi <3 Nå ble jeg så glad på dine vegne! Er så glad en av oss ble gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk Metti, gratulerer :D :D Virkelig herlige nyheter på en regntung lørdag :D Håper din også blir sterkere Løvemusen, guruer tar jo ikke feil! Vi fortsetter å krysse alt vi har for at dette går veien for dere begge!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo kjemisk sist gang så e veldig redd for det igjen... nesten så eg ikkje tør teste i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Metti!!! :) Krysser fingrene for at streken blir enda sterkere ila de neste dagene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig spennende å følge med på dere :)

 

Så utrolig flinke dere er til å støtte hverandre :)

 

Krysser fingrene for dere alle sammen !!

 

You go girls ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Jeg følger med på din ikm til uka, du må bare henge her inne med oss :)

 

Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten jentene her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...