Gå til innhold

Løvemusen :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Æsj så kjedelig med neg test da !!!

 

Men blødningen trenger ikke være negativt. Kan være at egget graver segmer og mer ned og at det blir en blødning av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ææææh, jeg vet ikke jeg vet ikke!!! hadde jeg bare vært lege! :/ men, hva med det Metti sier da? Kan det ikke være det? At egget graver seg mer og mer ned?? Kanskje vil det normalt ikke synes så veldig, men kanskje det kommer til syne nå hvis det er 2 som graver??? dritt! jeg hater å ikke vite.

 

men.... Løvemusen... Hva hvis du prøver å ta deg en helt testfri dag i morgen? Ta den der spring-til-do-før-du-våkner-helt taktikken og når du kommer hjem fra jobb så finner du på noe skikkelig kjekt!?? Spis masse god mat og godis!! Shoppe litt. Gå på kino? Prøve å ta en dag smekkfull av kjekke ting og prøv så godt du kan å ikke tenke på disse dumme testene som er tatt altfor tidlig!!! Så, på lørdags morgen så tester du igjen? ....hadde tenkt å skrive at DA er testresultatet mer pålitelig.. men faktisk, det er jo bare dag 12!! og til og med DET er for tidlig!!

 

nei, jeg tror fullt og helt på at INGEN kan si at negativt på dag 10 har noe å si. selv ikke med noe rosa guff som kommer ut!!!

 

Jeg krysser, krysser og krysser.... Håper og hååååååper!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Nå begynte jeg å gråte igjen, huff så sentimental jeg skulle være idag. Blir bare så rørt av at jenter jeg aldi har møtt i real life kan bry seg så mye om meg, dere er bare så utrolig snille og gode <3

 

Jeg skal ta til meg rådene du gir meg og ikke teste i morgen, jeg skal til og med love det! Lørdag er det RD 12 ja, og egget er 14 dager gammelt, det er egentlige testdagen men siden det er helg har jeg fått testdag mandagen.

 

Tusen hjertelig takk igjen <3 hva skulle jeg gjort uten dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Lykke til på UL i dag, Mammahåp og Usababy!!! Jeg sitter her å venter på positive nyheter fra dere!! Håper det blir egg inn på mandag!

 

Jeg trekker meg litt ut av gamet, begynte å spotte i dag, men jeg er her for å heie på dere <3

 

og selvfølgelig, ha en fin fredag, det er straks helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag nye muligheter :)

I går var eg sulten hele dagen. Har hatt sånne dager før men men..

 

Om 5 timer er det helg woho glede meg

 

Ble tante i går så i dag er det nok sykehusbesøk.. ska snuse litt ekstra slik at spirene mine vil feste seg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene

Haha ser jeg posta innlegget mitt til de to jentene på feil tråd, får lime den inn til de på den andre også :)

 

å jobber du tidlig i dag Metti?? DIGG med tidlig helg da! Du er heldig, må sitte her til 16 jeg :'(

 

OMG, Metti jeg fikk hjerte i halsen når jeg leste setningen din "tante i går" trodde du først mente tante rød kom i går, og hjertet mitt hoppa nesten ut! Men så ser jeg at du har blitt tante, PIIUUHH *lettet* gratulerer så mye!! :) :) Haha ja gå å få deg litt baby støv hahaha :) :)

 

åssen går det ellers, andre symptomer enn sulten? :)

Her har jeg begynt å spotte, + blødning i går, + bare negative tester, så jeg har meldt meg ut av hele dritten, gidder ikke følge med mer, jeg er ikke gravid. Men jeg er her for å følge med på dere <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ska jo ikkje spotte på progynova hmmmrrrfff

Kjedelig løvemusen det var jo vår tid til å skinne.. men vi må ikkje gi opp vi skal bli gravide vi og...

 

Symptomer det er heller lite.. hadde det ene i går når eg reiste meg kjentes ut som brokk eller sting.. ellers er jeg øm i magen men det tror eg e pga tabelettene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Jeg vet, det som er så merkelig, jeg spotter og blødde litt til tross for progynova! :( Tenkte å ringe Riksen i dag og bare høre hva det kan bety... det føles så lenge ut å vente på blodprøvesvarene til mandag, men prøver å forberede meg til resultatet...

 

øm i magen, kan være godt tegn for deg :)

 

Jeg blir hent rar i magen da når jeg ser spottinga, vet ikke om det er fordi jeg ser det og får tante følelse, eller om den hovenfølelsen faktisk er der, men kjenner meg dårlig i magen nå. Sånn man er før det begynner å gjøre vondt før mensen hvis du skjønner.... har skikkelig mensen følelse nå. Yack :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper enda for deg eg vil ikkje at det skal være over. Nektee å godta det !!!

Tenker på deg masse og ønsker at du ska få oppfylt drømmen..

 

Jeg tror ikke ømheten er noe tegn for eg har hatt det litt hele veien..håper såbb at det skal gå nå men klarer ikke helt tro på at det komme to streker. Sko ønske eg kunne se inn i fremtiden !! Det hadde vert helt greit å vente noen mnd hvis eg visste at neste gang gikk det uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Løvemusen! Så kjipt med negative tester i går også, snufs :( Skjønner at du begynner å forberede deg på negativt resultat, så kan du heller bli positivt overrasket når det viser seg at du er gravid :)

 

Ang. spotting og progynova, så har jeg ikke peiling. Tror det er mest vanlig å ikke blø i det hele tatt før man slutter på tablettene, men noen blør likevel, og faktisk kan de også være gravide. I brosjyren fra riksen står det jo noe sånt som: blodprøve skal tas selv om du har fått en blødning, og du skal ikke slutte på tablettene før du har fått svar på blodprøve. (Har den ikke foran meg nå, så ordlyden er vel en litt annen, men innholdet tror jeg er sånn cirka...). Tolker det som at man KAN blø med progynova, og man KAN være gravid likevel.

 

Jeg velger å heie på deg litt til jeg :)

 

Metti, GRATULERER med tantebarn :) Håper lukta er nok til å få begge spirene til å klore seg fast! Bare en deilig helg foran deg nå, så er det din tur til å teste. Krysser fingre og tær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Tusen takk for det jenter :)

 

Ja alt kan visst være mulig med tanke på medisiner og sånn. Noen spotter og andre ikke. Er ingenting annet å gjøre enn å bare vente til svar på blodprøven. Heldigvis er det helgen i mellom, og ventetiden går jo stort sett fortere da :)

Tusen takk for at du hjelper meg:)

 

Kjenner disse to siste ukene her har vært sinnsyke lange. Men tiden går, og det er enda kortere til din UL Plinka ;)

 

Metti, se inn i fremtiden hadde vært noe ja. Hmm. Jeg spådde meg selv i runer og fikk opp graviditet. Så har vi jo den guruen i india som mamma snakket med, som spådde fødsel på meg på en spesifikk dato april neste år. Jeg sendte henne mail nå og sa at jeg mest sannsynlig ikke er gravid og at guren tok feil, og da fikk jeg svar tilbake om at "han tar ALDRI feil"... lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da er det større sjanse for at testene er feil, det skjer jo hele tiden ;) Stol på guruen, og hold ut litt til!

 

I felleskatalogen står det faktisk at spotting og blødningsforstyrrelser er en vanlig bivirkning av progynova... ;)

 

Test igjen i morgen tidlig! XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, 10 dager igjen til min ul nå. Litt overrasket over at jeg ikke har bestilt privat ul i mellomtiden faktisk.

 

Har lyst til å ta en digital cb, har jo ikke testet siden dag 12, men tør ikke. Er faktisk livredd for at den skal være negativ... Er jeg tullete, eller? 8+3 i dag, ingen blødning, ingen smerter, og kvalm som fy. Tenk å komme på ul 9+6 og finne ut at det hele var innbildning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

For noe tull Plinka du er 8+3 idag :) Kvalmen er et bevis på det hihi.

Men hva sier en CBD når man er så langt på vei som du er?

Hmm jepp jeg tester nok igjen i morgen hehe. Eller etterpå. Arg. I morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til i morgen med å teste, også sørger du for å få i deg nok væske i løpet av dagen i dag. Kroppen trenger mat og drikke vet du:)

 

Jada, sikkert bare tull, men det er rart hvordan man tenker. Aner ikke hva en CB digital vil si, antagelig og forhåpentlig Gravid 3+?

 

Håper virkelig at du får det etterlengtede krysset ditt i morgen tidlig altså. Tenker på det hele tiden, jeg. Får jo ikke jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Følger litt med i det skjulte her, ønsker SÅ at det skal gÅ veien for dere begge!!! Ville bare si at jeg begynte Å spotte nÅ i begynnelsen av august (ikke forsøk og progynova e.l som Årsak). Det varte og det rakk, rosa, frisk blod, brunt blod, frisk, brunt og om hverandre, en uke etterpÅ kom det to streker opp pÅ testen!<3 SÅ det gÅr ann!! Krysser armen og bein for at korta dine og guruen har rett, og at smÅblødningene egentlig er et godt tegn, Løvemusen! :)

 

Lykke til begge to, og til deg Plinka! Guu, du er flink som ikke har bestil privat UL altsÅ!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) er bare 4+3, mistet i uke 6 sist, så tiden bare snegler seg avgårde, men får prøve å holde meg opptatt med noe, så går tiden litt fortere :)

 

Heier på dere, Metti og Løvemusen og krysser fingrene for at det bare er festeblødning dere har begge to! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

en to og tre, gratulerer så mye med graviditeten :) Jeg og Metti skal joine deg i aprilklubben.. hmm kanskje Metti havner i starten av mai da :)

 

Metti, kjipt at du har fått en blødning som skremte deg, men kan jeg få spørre, har du hatt sex? Fordi jeg lurer på om det har satt i gang blødninger for meg siden tirsdag... bare lurer. Kan også være festeblødning for deg, det er vel rett tidspunkt for deg det! :)

Var for sent for meg på dag 12, men er mulig. Du er jo ikke så langt så ikke mist håpet!! En av tre kvinner har blødninger i starten av svangerskapet.

 

Håper du får en positiv test snart slik at du slipper å gå rundt som meg og ha det dritt i flere dager med negative tester.

 

Ok søte damer, jeg skal ikke teste i dag :)

Kaaanskje i morgen om ikke søndag. Håper dere får en kjempe fin helg og fredagskveld. Og ja helt enig, all ære til Plinka som ikke tok privat UL, hadde jeg ikke greid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restene av lutinusen har bare snev av rosa nå så håper det går over å ikkje øke. Kjente eg blei helt svett av angst urk

 

Har ikkje hatt sex nå men hadde det før insett og da blødde eg faktisk etterpå så har nok skjøre slimhinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare skjøre slimhinner da :) krysser fingrene for deg Metti. Så håper jeg snart vi får se Metti er glad.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...