Gå til innhold

Løvemusen :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Metti jeg skjenner heller absolutt ingenting! Men er ikke det et symptom?? Fraværet av symptomer liksom??? ;)

Husk at de aller aller fleste får ikke symptomer før de runder 14 dager :)

 

Jeg har fått tilbake litt håp takket være dere skjønne damene her inne, dere er verdens beste!

 

Kjøpte meg en rfsu test som jeg tenkte å ta i ettermiddag. No more clearefuckblue her i gården! :)

 

Har dere erfaringer med den? Den skal visst kunne vise svar 6 dager etter befruktning står det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring me den nei. Har bare sett den i butikken ...

 

Så bra at du har fått litt håp igjen :) håper vi begge kan juble. Alle andre utenom meg selv har en god følelse på at det skal gå denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Ja hehe var flaut å kjøpe det på butikken, men jeg har null tro på tulletestene fra CB nå :)

 

Jeg har også en veldig god magefølelse ang. deg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satse på at din intuisjon er rett løvemusen ♥ må prøve å tro på det selv også.... kan jo faktisk bli tvillinger :) omg

 

Men du skal få positiv test du og... nå er det vår tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Jeg får bare sterkere og sterkere tro på deg, minst en av oss er gravid, er ikke jeg så er jeg 1000% sikker på at det er deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja begge må det være !!!! Det må bare det

 

Fikk liten frysning når eg skreiv dette... har så lyst

 

Men burde jo kjenne noe et lite stikk i det minste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Tenk at det lille frøet er mindre enn øyet kan se, er begrenset hvor lite smerte det lille bøllefrøet kan påføre oss inni der :) Så jeg tror ikke at det er dårlig at man ikke kjenner noe tidlig.. :)

 

Helt enig... Må BARE nå!! Noe annet er utenkelig... og jeg er absolutt ikke forberedt på noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer før testdag, annet enn fravær av spotting. Hadde naturlig syklus, så det at jeg ikke spottet i det hele tatt var et ganske tydelig tegn for meg. Men bortsett fra det altså; ingenting!

 

(Nå derimot....!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vet ærlig talt ikke koss eg komme te å takle det hvis det ikkje går denne gangen... Men det ska eg ikkje tenke på nå..

 

Du har helt rett i at det er jo bare to små bøllefrø som ikkje kan lage så mye smerter.. Det ska eg huske på :)

 

Ligger enda i senga eg... OPs men er ikke motviert til å stå opp å gjøre noe. Ska på jobb kl 15 så da må eg brette opp armene men foreløpig så tar eg det kuli må bare sette på en maskin og rydde litt i stuen før eg går men har god tid enda...

 

Kjenner det klør i halsen det like eg ikkje kan ikkje bli syk nå for alle forholdene må ligge til rette for at spiren skal gro..

 

Når er det du ska ta neste test ?? du har satt fart i testehånda mi og men eg skal klare å holde meg te mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer før testdag, annet enn fravær av spotting. Hadde naturlig syklus, så det at jeg ikke spottet i det hele tatt var et ganske tydelig tegn for meg. Men bortsett fra det altså; ingenting! (Nå derimot....!)

 

jeg spotter ALLTID untatt på fryseforsøk for da er jo alt kunstig men på ferskforsøket så var det da spottingen kom eg skjønte at det gikk galt for da hadde eg jo fått pos test men etter det ble den bare svakere...

Gratulere me spire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Vi får la være å tenke på det enn så lenge vennen...

 

Digg å sove lenge da!! :)

Jobber du hele kvelden du da?

 

Jepp Plinka, jeg som alltid har hatt alle mulige symptomer og aldri vært gravid er skråsikker på at den gangen jeg er gravid får jeg INGEN :)

 

OOooppps har jeg smitta deg med testefeber?? Sorry darling!

Jeg tester igjen i ettermiddag, skal tørste i hjel og ikke gå på do på jobben i dag. For de derre skyggestrekene skal jeg ikke ha noe mer av. Og de kan jeg ikke leve lenge på. Må vite hva de betyr. Har googlet rfsu testene, bare dritt tydeligvis, skal kjøpe noe annet på vei hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti jeg skjenner heller absolutt ingenting! Men er ikke det et symptom?? Fraværet av symptomer liksom??? ;) Husk at de aller aller fleste får ikke symptomer før de runder 14 dager :) Jeg har fått tilbake litt håp takket være dere skjønne damene her inne, dere er verdens beste! Kjøpte meg en rfsu test som jeg tenkte å ta i ettermiddag. No more clearefuckblue her i gården! :) Har dere erfaringer med den? Den skal visst kunne vise svar 6 dager etter befruktning står det :)

 

Ville bare si ifra at det er mange som har dårlige erfaring med rfsu sin test... Faktisk at den skal være verre enn CB+ som har fått mye kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene
Metti jeg skjenner heller absolutt ingenting! Men er ikke det et symptom?? Fraværet av symptomer liksom??? ;) Husk at de aller aller fleste får ikke symptomer før de runder 14 dager :) Jeg har fått tilbake litt håp takket være dere skjønne damene her inne, dere er verdens beste! Kjøpte meg en rfsu test som jeg tenkte å ta i ettermiddag. No more clearefuckblue her i gården! :) Har dere erfaringer med den? Den skal visst kunne vise svar 6 dager etter befruktning står det :)
Ville bare si ifra at det er mange som har dårlige erfaring med rfsu sin test... Faktisk at den skal være verre enn CB+ som har fått mye kritikk.

 

Takk for det. Jepp jeg så det når jeg googlet det, så nå sitter jeg her med en rfsu til overs :P

Jeg skal stikke innom apoteket og se om det finnes noe som helst annet som kan vises før testdag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A1 tester tror eg ska være ganske gode. Har brukt de selv noen ganger å bare fått en strek hver eneste gang .... Prøv deg på den du...

 

jeg jobber til kl 22 i kveld så ja det er jo hele kvelden men i morgen er det jo bare en vakt igjen så e det helg...

 

Jeg liker ikkje lutinus for den forvirre meg med at eg e øm i magen men tipper at det bare er medisinen sin feil... Men har faktisk kjent bitte bitte små stikk i formiddag etter eg skreiv at eg ikkje kjente noe men det e så lite at det e nok bare for det eg kjenne så sykt godt etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Haha ser for meg at bøllefrøene i magen din svarte deg med "å jasså du, kan ikke vi markere oss bare fordi vi er små liksom" så sparket de mammaen sin :)

 

A1, har hørt masse om de, men aldri sett en! Skal sjekke om de har det, takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha nå ser eg og det for meg.... Hei hei vi er her alså :)

 

urk snart jobb nå kjedelige greier men men.

 

Spennende når du skal teste i ettermiddag da men må drikke noe kan ikkje tørke deg helt ut vennen...

 

Nå har eg ryddet og satt på vask men det var alt eg orket... Haha skikkelig lat alså. Men er ikke helt i form kjenne eg... nei nei nei ikke syk nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Må innrømme at jeg er litt tørst :o

 

Flink du har vært!! Håper arbeidsdagen din går fort fort fort, slik at det blir fredag og helg snart <3

 

ønsker deg en god dag på jobben! Prøv å fokusere på andre ting, eggiene inni deg gjør jobben sin selv de :) De graver og de graver hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stod å kikka på a1 nå på apoteket Løvemusen og tenkte på deg! kanskje det er verdt et forsøk å prøve den!??? :)

(jeg har nettopp kjøpt en pakke med 100 spisser til puregon pennen min... litt pessimistisk kanskje, men nå er jeg i allefall sikker på at det er lenge til jeg er i krise pga mangel på spiss til injeksjonen!)

 

ååååååååååååh jeg gleeeeeeder meg SåNN til testdagen din Løvemusen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du Må være gravid!!! VILVILVIL!!! <3

 

Deg også Metti. Har ikke fått med meg om dere to ligger noen lunde likt? når er din testdag? Hååper og heier for deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testdag 23 august så nå er det en uke til :)

 

Hvor fikk du kjøpt spissene.. kan være veldig kjekt å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser vi på to positive ila den neste uka!!! Løvemusen først, og så Metti ;)

 

Fikk kjøpt spissene på Apotek 1, men de har det sikkert andre steder også. Kostet 128kr for en pakke med 100 stk. Håper selvfølgelig jeg ikke trenger så mange da, men kanskje er det sånn som med paraplyer? ..når man husker å ta med paraply så blir det sol.... :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hei jenter!

 

Hvis en av meg og Metti er gravide så er det Metti darlingen! :)

 

Jeg fikk negativ doctor morris-test og rfsu (dritttesten) idag etter å ha holdt meg i nesten 10 timer uten å drikke så mye. I tillegg fikk jeg blødning på papiret (rosa).. det skal jo ikke være mulig under progynova?! Men det er jo alt for sent til å være festeblødning, eller hva tror dere? Festet det seg ikke før Nå, kan jeg vente lenge på positiv test... for man skal jo ikke blø under progynova... forvirra, help me girls...??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...