Gå til innhold

Løvemusen :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Gjest usababy

Takk, Løvemusen. *klem tilbake*

Jeg har vel en liten "på vent-pause" her inne...måtte venne meg til tanken om at jeg må utredes. Grunnen er at slimhinnen ikke vil vokse seg tykk nok...de har prøvd ulike medisiner, to forsøk ble negative og nå 3.forsøket ville de ta som fryseforsøk og stimulere med Progynova. Det viste liten bedring av slimhinnen, så forsøket ble avbrutt. De sa de ville jeg skulle ta denne undersøkelsen for å finne en evt årsak. Skuffet igjen. :(

Men - vi ser jo at det kan være veldig nyttig. Kanskje må de skrape bort noe som hindrer eggene i å feste seg, kanskje må de tilføre noe som kan styrke slimhinnen. Undersøkelsen vil være nyttig, og jeg gleder meg nå til å gå igang med den - for den vil forhåpentligvis bringe oss nærmere babyen vi ønsker oss så sterkt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Hmm jeg skjønner din delte følelse angående utredningen, det er crap fordi det medfører mer venting og uvissthet, og det er positivt for det kan være den endelige løsningen for dere! Har du fått noen beskjed om hvor lang tid det kan ta?

De to forsøkene som ble negative, var slimhinnen bra da?

 

Et negativt resultat etter et forsøk er hjerteknusende. Og ikke en gang komme til punktet å få satt inn egget en gang høres helt jævlig ut! Vær stolt av deg selv som går gjennom dette, stolt av deg :) Krysser fingrene for at de finner løsningen for dere nå. Og at dere kommer inn fort som fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Løvemusen det trengte eg virkelig å høre... Har faktisk vert mer pos etter eg leste det... Det er godt at andre har troen på at det ska gå bra å bakke meg opp når eg ser mørkt på det..

 

 

Usababy : eg tror virkelig at Hausken gjør alt de kan for at dere skal få det til. Denne undersøkelsen kan vøre alfa og omega for dere men forstår så altfor godt hvordan det er å vente og vente og vente.. Krysser fingrene for dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Takk skal dere ha. :)

 

Slimhinnen har vært dårlig på alle forsøkene. Nå vil de gjøre alt for at vi skal lykkes, derfor undersøkelsen. Jeg gleder meg til å få tatt den, og håper de finner noe så de vet hva de skal gjøre. :)

 

Lykke til dere også! Det er veldig mye venting for oss alle, men vi vet i det minste hva hverandre gjennomgår...veldig godt at flere er i samme situasjon og vet hva en gjennomgår.

 

God helg til dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blødde eg i morges og har mensensmerter. Har foreløpig ikke kommet mer men e veldig redd for at det e begynnende sa.

 

Nå håpe eg for alt i verden du har rett løvemusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hvis det skjer noe sånt nå kommer jeg til å bli så fly forbanna at du aner ikke... Fy faen for en urettferdig syk verden dette er da. Nei det er ingen alternativ. Ikke mulig! Sånn kan ikke verden være! Hold meg oppdatert metti, jeg krysser fingre for at dette går bra! Faen så mye dritt vi må gjennom selv etter positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for deg Metti!!!! Helt enig med Løvemusen!! Noe annet enn et vellykket svangerskap nå for deg er IKKE LOV!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikkje blødd mer i dag bare det som kom i morgens. Tok lutinus kl 8 og 15 som begge gangene kom ut igjen hvit. Så det er jo et lite håp om at det går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Metti!!! Gratulerer så mye! :D

 

Håper du klarer å senke skuldrene og nyte graviditeten nå. Husk at når hjertet har begynt å slå, går det stort sett bra :)

 

Du er graviiiiiiiiiiiiiiid!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Metti. Synd at ikke gikk bra med begge, men en er jo fantastisk det og :) Håper du klarer å senke skuldrene litt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...