Gå til innhold

Løvemusen :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så håpløst at de ikke kan reservere en plass for deg da Løvemusen. Hadde jo bare vært å kansellere dersom HCG øker... Uansett, lykke til! Håper det går veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg føler med deg Løvemusen. Får håpe det var en kjemisk som er på vei ut av kroppen av seg selv. Exu er vel "graviditet utenfor livmor" eller noe sånt tror jeg? Kan veldig lite om det, men det er iallfall ikke noe man ønsker seg...

 

Synes de kunne satt deg opp i oktober jeg, så kunne de heller stryke deg igjen på torsdag om det viser seg at du må vente lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gangs skyld er det jo et bra tegn at testene har blitt svakere da! :) Det blir nok forsøk i oktober, og så får du belage deg på en litt prematur bebis som kommer på guru-termin i april ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Ringte de akkurat opp igjen. Å reservere plass var uaktuellt, og at det er kun venteliste-plasser som er ledige for oktober. Med andre ord.... det hadde bare vært snakk om Å fÅ komme pÅ venteliste. Blir mest sannsynlig ikke aktuellt med oktober pÅ meg nÅ! :(

 

Fordi de kunne ikke en gang sette meg pÅ venteliste i dag pga 3 føckings hcg for mye :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj alså det var utgjort !! Håper virkelig at det ordne seg for deg.

Du må få plass nå du bare må.

 

Exu håpe me ikkje det e men de oppdage det tidlig og det e en fordel.

 

Klem Metti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Løvemusen, dette var ikke noe morro lesing. Krysser fingrene for deg at det ordner seg for Oktober hvertfall :)

 

Prøve å tenk positive tanker så ordner det seg for deg. Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene

Hei jenter.. helt ærlig, så går det ikke så bra, har møtt veggen virkelig denne gangen. Og denne gangen har det gått hardt utover forholdet vårt også, fra min side. Plutselig har jeg bare blitt skikkelig kald mot han, og vi skal på bryllupsreise snart.. er litt bekymret for at den fine ferien vår blir ødelagt nå. Kommer jeg inn i oktober så begynner jeg på nesespray i ferien, da øyner jeg en mulighet for at jeg får tilbake håpet. Alt ligger i henda på sykehuset nå og om de kan gi meg plass.. huff :(

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Løvemusen <3 Håper du får mer svar i morgen og at de virkelig kan sette av en plass til deg i oktober. Tenke på deg.. En trøsteklem sendes her i fra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Tusen takk vennen...!

Føler det ble flere ting i skyggen nå, blir viktig å skjerpe meg redde det helt ferske ekteskapet fremover også, ikke bare baby....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Virker som mannen tar det like tungt som meg.. nå vurderer han å gå privat til Aleris hvis det blir utsatt til november...

Det koster 28.000 i stedet for 1.500 så det er jo helt sykt å gjøre det.... :( men Så VONDT kan 1 måned gjøre, herregud. Kan jo ikke gjøre det! Forvirra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk sammen og trøst hverandre, kryp inn i armkroken hans, og bruk noen dager på å finne ut hva dere vil gjøre. Vet det er flere som går privat mens de venter på de offentlige, men koster desto mer da, selvfølgelig. Men kanskje kan det være godt å få noen andre øyne på saken også? Håper du klarer å karre deg opp i fra under-underetasjen og se lys i tunnellen snart. Denne ivf-greia er umennesklig! Neste gang skal det være deres tur <3

Endret av En to og tre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hmm problemet er at jeg klarer ikke å nærme meg han, jeg er så såra og trist, furt på alle rundt meg, og i sær han.. kjedelig å ha det sånn! Håper på et mirakel snart så jeg skjerper meg og klarer å være nær han igjen...

 

Det er helt sykt hvor mye det koster privat.. ikke bare 28.000 for prøverøret, men også 5000-7000 for tinging og tilbakeføring av fryseegg som er gratis offentlig.. virker bare DUMT å ikke klare å vente en måned og gjøre dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går privat og ja det er dyrt. Vi har ikkje vert innom offentlig enda og eg angre ikkje. Men ja når en først er inne i offentlig er det jo litt dumt gå over te privat.

 

Jeg får vondt inni meg når eg høre koss du har det. Kjenner så igjen følelsen du beskriver... hyl , skrik , grår og tramp alt du kan slik at følelsene kommer ut...

Håper du kommer opp fra kjelleren etterhvert

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Vi går også privat, det er kjempedyrt. Vi kom såvidt med under pakke-tilbudet de har hatt, 3 forsøk til prisen av to. Dette er tredje forsøk, og i tillegg til 48000 kr som vi betalte for selve forsøkene, kommer ICSI-tillegg, TESA/PESA-tillegg, samt medisinene (overskytende etter 15000). Nå må vi ut med 4000 kr til den undersøkelsen også. Det er synd at det skal være så dyrt. :(

Men så betyr det mye også.

Vi har solgt unna ting for å få råd til enkelte av regningene...for det blir mye når en på hvert forsøk må ut med noen tusen ekstra etter at den faste prisen er betalt.

 

Skjønner at dere vurderer privat, det virker som det offentlige går veldig tregt. At du ikke engang kunne settes på venteliste før resultater var klare! Utrolig.

Privat er definitivt et godt alternativ, men det koster jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Private er også stengt noen uker i sommerferien, men fantastisk oppfølging, og flotte folk som hjelper en :) Medicus i Trondheim har vært helt topp. Fantastisk service :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så lei meg når jeg leser hvordan du har det, Løvemusen, og aner ikke hva jeg skal si for å hjelpe. Skjønner du har det skikkelig tøft. Selv om det virker håpløst, må dere prøve å ta vare på hverandre, så kommer dere sterkere ut på andre siden.

 

Det er sikkert mye positivt med det private, ingen tvil om det. MEN det koster. Dere må såklart gjøre det som er riktig for dere. Personlig ville jeg nok ikke brukt så mye penger når det "bare" er snakk om en måned - dere er jo i prosess i det offentlige. Man skal jo tenke positivt, men det er en sjanse for at det ikke lykkes neste gang heller, og da er det ekstra kjipt å ha betalt så mye penger.

 

Ikke misforstå, jeg har all mulig respekt for at november høres uendelig lenge ut, og jeg forstår dere godt om dere velger å satse på privat. Støtter deg uansett hva dere velger :)

 

Det viktigste akkurat nå må være å på ett eller annet vis komme seg litt oppover etasjene igjen. Hva som hjelper, er det bare du som kan svare på. Gråte, skrike, hyle, trene, løpe, snakke, spise. Finne på noe som gir positive impulser og som kan gi et lyspunkt i hverdagen igjen. Glede dere masse til bryllupsreisen, og tenke at DERE skal gjøre den reisen til en uforglemmelig ferie som gir dere gode minner resten av livet. Ta vare på hverandre, husk hvorfor dere elsker hverandre. Og husk at dere lever Nå. Bebisen kommer når tiden er inne, forhåpentligvis sitter den på neste forsøk. Men i mellomtiden må dere sørge for å ha det fint :)

 

Tenker masse på deg, og håper virkelig at Riksen gir dere det svaret dere ønsker i morgen. Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke alle som kan velge offentlig... Kun rikshostpitalet i oslo og et i haugesund tilbyr ivf til lesbiske. Men jeg er enig med deg at det er verdt å vente en mnd hvis man får det ca gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...