Gå til innhold

Løvemusen :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Wiii så søtt av deg å huske på meg :)

 

Tusen takk :) Gir oppdatering i morgen, håper virkelig et eller to egg overlever tining <3

 

Klem til deg søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene

Jeg får TO egg!!!!!!

 

Jeg er i sjokk! Hadde aldri trodd begge skulle overleve!! Kl. 14.30 i dag blir jeg ruger på to kjempe gode egg, hihi. Dette er bare helt utrolig :)

 

Takk for heiinga jenter <3 Love you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene

Tusen takk :)

Dette er veldig uvirkelig, kjenner jeg gleder meg VELDIG til halv tre... men har mistanke om at de neste to ukene kommer til å bli de lengste i mitt liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hehehe jepp, digger dem alle :)

Jeg ser på klokken at det har gått EN HEL TIME jo! Nei ikke sikkert disse to ukene går så sakte da... eeeeeh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis bare 12 dager rugetid på riksen da... sånn, der forsvant to dagers ventetid. Tiden kommer til å raaaaaase av gårde. Jeg skal vente sammen med deg jeg og, har enda tre uker igjen til ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Men den lander på en lørdag, kan jeg stikke ned dit på en lørdag å ta blodprøve mon tro? Kommer uansett til å teste hjemme torsdag rugedag 10, fordi mannen skal bort den helgen, fra fredag og vil Så GJERNE gi han den gode nyheten før han drar... :)

 

åå snill du er, vi venter sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeeii!!! :D :D fantastisk god nyhet Løvemusen!! :) :) everything crossed!! Håpehåpehåpe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Jeeeeeii!!! :D :D fantastisk god nyhet Løvemusen!! :) :) everything crossed!! Håpehåpehåpe! ;)

 

Wiii tusen takk for det!! :) :) :) Drar straks ned på sykehuset for å hente de to små gulleggene hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om du kan ta blodprøve på lørdag, men du får vel uansett ikke svaret før på mandag. Isj. Satse på positiv hjemmetest innen den tid da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...