Gå til innhold

Jeg etterlyste den mest kompakte bagvognen på markedet, og nå har jeg funnet den !


Gjest Pixy

Anbefalte innlegg

Gjest Flora med nr 3 <3

Etter mye søking på nettet så fant jeg endelig en bagvogn som faktisk blir flat som en pannekake når man slår den sammen, Akuratt en sånn jeg har sett etter :)

 

Den er foresten sportsvogn også. Danskdesignet SEED PLI. ( se f.eks youtube)

Da får vi med oss alt vi skal ha i bilen :)

Har en vogn til, som er hjemme-vogn. For vet ikke helt hvor supergod denne er som hovedvogn.

Den skal få bo i bilen, ved siden av vår "lille" Grand Danois hund.

 

Kjøpte den på ebay til 3000kr. Valget var ny bil, eller ny vogn...så synes ikke prisen ble ille.

 

Altså, den minste (sammenlagt) bagvognen er Seed Pli.

 

Vet det er flere enn meg som er ute etter en sånn vogn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow kult! Veldig nyskjerrig på hvordan den er å trille, kanskje ikke de beste fjæringene akkuratt? Skriv her hvordan den er når du har testet den ut da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Flora med nr 3 <3

Nå er den utprøvd :) Og det er kalesje på den ja, veldig god en. Lydløs justering på den også. Og så er det med isolerende stormtrekk.

Vognen er veldig lett å slå opp og ned, og tar som vist veldig liten plass !! Den er god å trille!! Både med låste og åpne fremhjul. MEN å trille på grusvei med mye humper og steiner rister godt!!

Den er nok best på asvalt :) Ser for meg at det blir glatt og ubehagelig på snøføre. Man får faktisk kjøpt SKI til denne vognen! Hehe. Trur jeg dropper skiene :P

Er visst også mulig å kjøpe tilhørende adapter til maxi cosi bilstol.

 

Løp å kjøp sier jeg bare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...