Gå til innhold

Har begynt å spå i runer. Noen som vil være forsøkskaniner?


Gjest Løvemusene

Anbefalte innlegg

Så artig med runer! Hvis du har litt tid til overs må du gjerne prøve meg :) Jeg bheter Madeleine og lurer på når lillejenta kommer ut og om fødselen går bra om du ser det? :) Termin 3 oktober! Takk :)
Fikk opp runen som symboliserer god helse og bedring. En fin rune som også kan bety at du er på den rette stien. Jeg tror ikke du skal ha noen bekymring for hvordan fødselen går :) Den ladet 6-7 dager før termin her! :)

 

Takk! Da blir det artig å se om det stemmer:) God helse sier jeg ja takk til for nå er den elendig :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene
Oj. Spennende. Jeg vil gjerne være forsøkskanin også. Heter Veronika. Lurer på om det vil komme et femte barn?

 

Desember-februar får du to runer som kan tolkes veldig i retning fruktbarhet. Den ene er Pert (februar), så det venter deg en veldig fruktbar periode her, så kommer det bare ann på hvordan du vil gripe den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Heisann Løvemusen :) Hvis du har lyst på en ekstra prøvekanin, så er jeg her :) Lurer på om jeg noen gang kommer til å bli gravid? Om det vil skje et jobb bytte i nærmeste framtid? Heter Susanne

 

Runen jara lander rundt oktober/november, dette er en rune som sier at du vil komme til å få resultater av arbeidet ditt, fruktbarhet, vekst og lykke. Når det gjelder jobbytte velger jeg å tolke runen Feoh i slutten av september på et veldig godt tegn på økt inntekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Spennende!!! :) ! Har du mulighet på å se på meg også ?? Jeg er gravid med nr tre, jente og gutt fra før. Lurer på hva slags kjønn dette blir?? Jeg er født 16.07.77
Og jeg heter Nina. ;)

 

Magefølelsen min sa gutt, og det samme gjorde runen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hei, da har jeg kastet runer for over 30 allerede ;) Jippiii...

Dere må alle sammen huske at jeg er en nybegynner i runer altså! :)

 

Er litt sliten nå, skal svare Helene28, Bagera82, Adas, Paddington, Fersk Prøver og Tina-30 i morgen (eller torsdag) =)

 

Etter å ha satt inn 2 egg er jeg veldig glad for å ha noe annet å fokusere på, takk skal dere ha alle forsøkskaniner :)

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende!!! :) ! Har du mulighet på å se på meg også ?? Jeg er gravid med nr tre, jente og gutt fra før. Lurer på hva slags kjønn dette blir?? Jeg er født 16.07.77
Og jeg heter Nina. ;)

 

Magefølelsen min sa gutt, og det samme gjorde runen din!

 

Takk løvemusen !! Jeg gir tilbakemelding når jeg får vite det på UL om noen uker !!

Lykke til med rugingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se hvilket kjønn babyen i magen har, og når den vil komme? terminen er 22.des. Navnet er Inger.

 

Hei! Jeg runen sol lander 5 dager etter termin og på jente. :) Stemmer det med hva du vet fra før ang. kjønn? :)

 

Ja, det gjør det faktisk, de trodde det var jente på ul.

5 dager etter termin betyr at det blir julaften hjemme:) spennende å se om det stemmer! Skal prøve å huske og oppdatere deg på resultatet! Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ser du en til? ønsker veldig svar på om jeg er gravid med nr 4? kom litt brått på siden lillen er bare 18 mnd:) event kjønn? Hilsen Linda Helen
Hei du! Emm... fikk ikke opp noe "svangerskaps" runer på nåtid desverre, men to stykker i perioden september-oktober... Kan det hende dere kommer til å prøve veldig snart om du ikke skulle være gravid nå :) For her var det mye fruktbarhet ;)

 

jeg fikk positiv test i dag! litt overasket kan en si;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er veldig frustrert og forvirra for tiden! Håper du kan svare/se noe! :) hadde vært morsomt! Mitt navn er Anniken, har testet positivt siden ca 10. juni, (også digitest) men testene blir aldri helt sterke! Er nå ca 7+2, tok en test i dag som var ganske svak, så er så redd noe er galt. Jeg lurer på om du klarer å se om vi er gravide? Evt. når vil vi bli det igjen? Og klarer du å se kjønn? :)
Fikk opp en rune som forteller meg at du trenger styrke for å komme over et hinder nå i nærmeste fremtid. Den landet på nåtid. Jeg fikk desverre ikke opp noen flere runer for deg Anniken, det er jeg veldig lei meg for. Kanskje jeg kan prøve en gang til ved en senere anledning. Uansett syns jeg du skal komme deg til legen å få tatt en blodprøve!

 

WOW! Tusen takk! :) Hørtes ikke helt lovende ut, men fikk svar på blodprøven i dag. Har en hcg på 21, så ser nok ut til at det ikke gikk denne gangen, men skal ta ny om en ukes til for sikkerhets skyld. Det med styrke og hinder, tenkte jeg med en gang på psyken min. Jeg sliker ganske mye psykisk for tiden, sykemeldt fra jobb, og skal til psykolog etterhvert. Så kult at det kunne stemme så bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei, er veldig frustrert og forvirra for tiden! Håper du kan svare/se noe! :) hadde vært morsomt! Mitt navn er Anniken, har testet positivt siden ca 10. juni, (også digitest) men testene blir aldri helt sterke! Er nå ca 7+2, tok en test i dag som var ganske svak, så er så redd noe er galt. Jeg lurer på om du klarer å se om vi er gravide? Evt. når vil vi bli det igjen? Og klarer du å se kjønn? :)
Fikk opp en rune som forteller meg at du trenger styrke for å komme over et hinder nå i nærmeste fremtid. Den landet på nåtid. Jeg fikk desverre ikke opp noen flere runer for deg Anniken, det er jeg veldig lei meg for. Kanskje jeg kan prøve en gang til ved en senere anledning. Uansett syns jeg du skal komme deg til legen å få tatt en blodprøve!
WOW! Tusen takk! :) Hørtes ikke helt lovende ut, men fikk svar på blodprøven i dag. Har en hcg på 21, så ser nok ut til at det ikke gikk denne gangen, men skal ta ny om en ukes til for sikkerhets skyld. Det med styrke og hinder, tenkte jeg med en gang på psyken min. Jeg sliker ganske mye psykisk for tiden, sykemeldt fra jobb, og skal til psykolog etterhvert. Så kult at det kunne stemme så bra! :D

 

Kan du sende meg en pm (hvis du husker) etter helgen så prøver vi å se på nytt? Så trist hvis det ikke gikk bra denne gangen da. Men da er den fruktbare perioden rett rundt hjørnet da.. :)

Huff da kjedelig situasjon du er i, hvis du ønsker kan jeg bevisst se nærmere inn på det neste gang også, om når du er over hinderet.. :) Stor klem!

Endret av Løvemusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er veldig frustrert og forvirra for tiden! Håper du kan svare/se noe! :) hadde vært morsomt! Mitt navn er Anniken, har testet positivt siden ca 10. juni, (også digitest) men testene blir aldri helt sterke! Er nå ca 7+2, tok en test i dag som var ganske svak, så er så redd noe er galt. Jeg lurer på om du klarer å se om vi er gravide? Evt. når vil vi bli det igjen? Og klarer du å se kjønn? :)
Fikk opp en rune som forteller meg at du trenger styrke for å komme over et hinder nå i nærmeste fremtid. Den landet på nåtid. Jeg fikk desverre ikke opp noen flere runer for deg Anniken, det er jeg veldig lei meg for. Kanskje jeg kan prøve en gang til ved en senere anledning. Uansett syns jeg du skal komme deg til legen å få tatt en blodprøve!
WOW! Tusen takk! :) Hørtes ikke helt lovende ut, men fikk svar på blodprøven i dag. Har en hcg på 21, så ser nok ut til at det ikke gikk denne gangen, men skal ta ny om en ukes til for sikkerhets skyld. Det med styrke og hinder, tenkte jeg med en gang på psyken min. Jeg sliker ganske mye psykisk for tiden, sykemeldt fra jobb, og skal til psykolog etterhvert. Så kult at det kunne stemme så bra! :D
Kan du sende meg en pm (hvis du husker) etter helgen så prøver vi å se på nytt? Så trist hvis det ikke gikk bra denne gangen da. Men da er den fruktbare perioden rett rundt hjørnet da.. :) Huff da kjedelig situasjon du er i, hvis du ønsker kan jeg bevisst se nærmere inn på det neste gang også, om når du er over hinderet.. :) Stor klem!

 

Det skal jeg gjøre! Veldig spennende med slik, har ei tante som spår en del! :D

Tusen takk for at du orker å ta deg tid! :D

Stor klem tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Dette så jo moro ut.

 

Ønsker du deg enda flere prØvekaniner kan du jo prØve deg på meg?

 

Jeg heter Lena og funderer litt på om mitt ferske forhold kommer til å bli en suksess, samt hvordan Økonomien fremover vil bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Løvemusen :) Hvis du har lyst på en ekstra prøvekanin, så er jeg her :) Lurer på om jeg noen gang kommer til å bli gravid? Om det vil skje et jobb bytte i nærmeste framtid? Heter Susanne
Runen jara lander rundt oktober/november, dette er en rune som sier at du vil komme til å få resultater av arbeidet ditt, fruktbarhet, vekst og lykke. Når det gjelder jobbytte velger jeg å tolke runen Feoh i slutten av september på et veldig godt tegn på økt inntekt :)

 

Blir spennede å se Løvemusen :) Du skal få tilbake melding!

Gratulerer med to egg inn! :) Håper de klorer seg fast! Blir noen spennede dager for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg lurer veldig på kjønn ? Du skjønner jeg har vært på to ultralyder og den ene var det gutt og i den andre var det jente . Så nå er jeg veldig konfused ! :) kan du hjelpe meg / oss ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
lett side opp å ned nå, men jeg er glemt :(

 

Og jeg vet hvorfor...! En med nesten helt likt nick som deg sendte meg pm, så jeg trodde det var dobbelt opp, ser nå dere er to forskjellige :o

Sorry, jeg tar deg når jeg kommer hjem i ettermiddag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Marita her

 

Når kommer lillegull ut? termin 25 sept.

Er barnet frisk og raskt?

 

på forhånd takk :)

 

Hei, trakk runen ansur for deg, en rune som står for guddommelighet, intelligens, god helse og hell, jeg tror gutten din blir en rask og frisk gutt. Runen landet på 2-3 dager før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei :) Hadde blitt kjempeglad hvis du har tid til å spå meg. Er gravid og lurer på kjønnet? Blir det jente eller gutt? :)

 

Jente sier runen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei. Om du har tid etterhvert; termin 5 april. Lurer på hvordan dette går. Har ikke samme lykkerus som forrige og er litt av"smånervøs". Kjønn? Vet du satt strek men ble så nysgjerrig. Hilsen Vera

 

Runen Daeg symboliserer oppfyllelse, lys og styrke, ikke minst vekst. Runen landet midt mellom gutt og jente, så jeg vet desverre ikke om det blir gutt eller jente, skjedde to ganger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Langt bak i køa, men dette hørtes veldig spennende ut :) Hvis du har tid, heter jeg Nina, og lurer på kjønn og om babyen er frisk!

 

Runen mannar representerer gutt, og tilhører elementet luft, jeg tolker den veldig positivt, tror du vil få en smart liten gullunge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei ;)! Dette høres spennende ut:). Jeg vet jeg er langt bak i køen, men prøver likevel. Ser du om jeg får barn noen gang? Driver med prøverør.... Skal igang i løpet av senhøsten. Drar muligens til Danmark da. Håper det klaffer snart. Ser du eventuelt kjønn og antall? Se gjerne på økonomi og forhold generelt:). Tusen takk;). Mitt nanvn er Monica

 

Runen jara dukker opp i september allerede, den varsler resulater av ditt harde arbeid, positiv forandring, fruktbarhet og vekst. Er det i september dere reiser til danmark? Kan virke veldig positivt dette altså.

 

Runen Feoh er ekstremt sjelden jeg har fått opp, den aller første runen som står for penger. Den ligger i oktobers siste halvdel, så hvis en av dere søker nye jobber eller ønsker lønnsforhøyelse ligger det gode muligheter her. Kan også være at dere investerer i noe som har en materiell verdi. Denne hadde jeg nevnt for deg selvom du ikke hadde spurt etter økonomi, vi liker denne runen her altså!! :)

Sammen med denne runen ligger odal, som står for eiendom, arv foretningsavtaler osv. Sammen med Feoh blir bare dette enda mer klart for meg, det skjer noe meget positivt for dere i slutten av denne måned økonomisk sett.

 

I januars siste halvdel får jeg opp en rune som symboliserer forpliktelse og tillit mellom to personer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei hei :) Løvemusen søtt nick ;) VIsst du trenger er jeg også gjerne forsøks kanin, synes det er utrolig spennende, har aldri prøvd å spå i runer før, og heller aldri blitt spådd med runer. Om du får mulighet kan du jo se om du får opp om jeg blir gravid snart, og eventuelt hvor mange barn jeg kommer til å få. Tusen takk på forhånd. Hilsen Trine

 

Hei, tusen takk for det ;) Skal selvsagt kaste runer for deg.

 

Du kunne ikke fått en bedre rune på brettet enn Bjarka hvis du ønsker deg baby :) Den ladet ikke før i slutten av oktober da.. men den er veldig positiv, den symboliserer fruktbarhet, vekst og gjenfødelse, nye begynnelser. Samme måned fikk jeg også opp en annen rune som er litt mer negativ syns jeg, den kan symbolisere tøffe tider, med konflikter og svakere helse, får håpe denne ikke vil ha noe betydning for deg, og jeg pleier vanligvis å utelate negative runer når jeg spår folk, men når denne landet så tett oppå fruktbarhetrunen din så tenkte jeg at selvom du skulle synes at tiden blir vanskelig, så må du se lyset i tunnelen og at det vil komme noe meget positivt ut av det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...