Gå til innhold

Har begynt å spå i runer. Noen som vil være forsøkskaniner?


Gjest Løvemusene

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Ønsker gjerne fem forsØkskaniner for denne helgen her.

Forbehold om at jeg er fersk i runer, har hittil kun benyttet tarot. Har brukt tid til å bli kjent med runene og har spådd både bekjente og ubekjente hittil.

 

Det eneste jeg trenger om dere er fornavet. Og spØr meg gjerne direkte spØrsmål om situasjoner og Ønsker dere har. Dere må gjerne spØrre om tidspunkter for et år frem i tiden. Ønsker kun seriØse spØrsmål!

 

Ønsker dere at jeg bare trekker en rune for fortid, nåtid og fremtid kan jeg gjØre det også ;)

 

Har desverre ikke tid til mer en 5 stykker denne helgen her, så hvis det blir mer fem stykker på lista så hjelper jeg de fØrste, sorry har litt andre planer i helgen også :)

 

Klem fra LØvemusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så spennende :) jeg er gjerne forsøkskanin! Mitt navn er Silje og lurer på når jeg blir gravid, evt hva som må til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også være prøvekanin :)

Er også nysgjerrig på når jeg får mitt neste barn. Hva må du vite for å kunne se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg heter Marit og lurer på hvilket kjønn jeg har i magen, og når det blir fødsel.Termin 12.april. Lurer også på økonomien fremover.

 

Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter Gun, og lurer på når jeg blir gravid. Hadde vært artig å vite hvor mange barn jeg får, og hva som må til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei! Så spennende :) jeg er gjerne forsøkskanin! Mitt navn er Silje og lurer på når jeg blir gravid, evt hva som må til? :)

 

Hei Silje.

 

For deg så fikk jeg opp tre steiner, og de sentrerte seg rundt oktober-november. Den ene runen heter Bjarka, det er fruktbarhetssteinen, en veldig sterk rune som sier at graviditet er til stede! Fikk også opp en rune som reprensenterer reise. Hvis dere prøver hjemme og eggløsning lander i en helg, ta en weekend på hotell eller hytta, reis bort hjemmefra og kos dere to alene, fokuser på hverandre. Den siste runen forteller at du må sette pris på det du har, derfor jeg syns det kan være lurt å ta en romantisk weekend bare dere to :) Du spurte meg hva som måtte til, jeg konsentrerte og spurte mine hjelpere akkurat dette, og jeg anser svaret som, sett pris på det du allerede har ;) Lykke til Silje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene
jeg vil også være prøvekanin :) Er også nysgjerrig på når jeg får mitt neste barn. Hva må du vite for å kunne se det?

 

Kun ditt fornavn, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Prøv meg :)

Jeg heter Diana. Hvordan ser familielivet, dvs kjæreste/samboer / barn ut fremover?

 

Takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei:) Jeg heter Marit og lurer på hvilket kjønn jeg har i magen, og når det blir fødsel.Termin 12.april. Lurer også på økonomien fremover. Tusen takk:)

 

Hei Marit. Dette her er merkelig, steinen din landet i midten av sirkelen min, midt på, det går ikke ann å telle antall dager før eller etter termin, jeg tror jammen meg du føder på termin! Feminin rune. Jeg tror du får en jente :) Jeg fikk desverre ikke opp noe ang. økonomi. Hvis det er greit for deg ønsker jeg å spørre om dette ved en egen anledning senere, oki? :)

Gratulerer forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg heter Marit og lurer på hvilket kjønn jeg har i magen, og når det blir fødsel.Termin 12.april. Lurer også på økonomien fremover. Tusen takk:)
Hei Marit. Dette her er merkelig, steinen din landet i midten av sirkelen min, midt på, det går ikke ann å telle antall dager før eller etter termin, jeg tror jammen meg du føder på termin! Feminin rune. Jeg tror du får en jente :) Jeg fikk desverre ikke opp noe ang. økonomi. Hvis det er greit for deg ønsker jeg å spørre om dette ved en egen anledning senere, oki? :) Gratulerer forresten ;)

 

Så spennende! Tusen takk;) Kan jeg spørre hvilken rune du trakk? Ja, kjempefint om du vil se nærmere på økonomi senere. Vi sliter litt på det området for tiden.... Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marita her :)

har termin 27 august..

lurer på om du ser gutt eller jente? (vet selv kjønne ut fra ul)

men di sier jo at man ikke kan stole på dette 100%..

åsså lure eg på om du ser en spes dato der baby kommer :D

å om det blir en lang fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Heter Gun, og lurer på når jeg blir gravid. Hadde vært artig å vite hvor mange barn jeg får, og hva som må til :)

 

Hei Gun, runen du fikk opp heter GIFU, dette er en av de fineste runene som signaliserer lykke og gode tider, og du vil få det du ønsker deg. Den landet i begynnelsen desember. Jeg tror du vil få to barn, et av hvert kjønn. Det ene kjønnet kommer frem før det andre, så hvis du er interessert kan jeg fortelle deg det ;) Pleier ikke fortelle kjønn hvis ikke folk spør.. ikke alle som vil vite det :) Jeg må bare si fra om en rune som gir deg en liten advarsel i august, du kan oppleve forsinkelser innen noe du venter på. Denne runen gir deg tolmodighet, det ordner seg til slutt og du får det du venter på! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei:) Jeg heter Marit og lurer på hvilket kjønn jeg har i magen, og når det blir fødsel.Termin 12.april. Lurer også på økonomien fremover. Tusen takk:)
Hei Marit. Dette her er merkelig, steinen din landet i midten av sirkelen min, midt på, det går ikke ann å telle antall dager før eller etter termin, jeg tror jammen meg du føder på termin! Feminin rune. Jeg tror du får en jente :) Jeg fikk desverre ikke opp noe ang. økonomi. Hvis det er greit for deg ønsker jeg å spørre om dette ved en egen anledning senere, oki? :) Gratulerer forresten ;)
Så spennende! Tusen takk;) Kan jeg spørre hvilken rune du trakk? Ja, kjempefint om du vil se nærmere på økonomi senere. Vi sliter litt på det området for tiden.... Takk igjen!

 

Runen din heter Peorth/Pert. Skal se om jeg ikke får sett på økonomien i morgen, siden det var blokka på det spørsmålet i dag. Beklager :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:) Så spennende:)!!!

Jeg heter Silje, og lurer på om jeg blir/ evt. når jeg blir gravid?:) Og hvor mange barn jeg får eller noe annet spennende du får opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei, Prøv meg :) Jeg heter Diana. Hvordan ser familielivet, dvs kjæreste/samboer / barn ut fremover? Takk ;)

 

For deg Diana følte jeg at det var mest riktig å trekke tre steiner. Fortidsrunen din heter NAUD. Dette er en vanskelig rune, som består av forvirringer og noen ganger konflikter. Har du vært igjennom en tøff periode? Runen for nåtid går litt i det samme, men at du ser resultater og årsaker til hvorfor ting har vært og blitt som de har blitt. Du ser et positivt resultat og nå gjenstår det å bare gripe den. For fremtiden din kom runen som står for totalforandring. Denne runen reprenterer en sterk og ærlig mann, en trofast mann i livet ditt. En mann du kan stole på og være trygg hos. Hvis du har en kjæreste nå og dere har vært gjennom vanskelige tider så blir det mye bedre fra nå. Mørket slipper taket, og dere vil få et barn sammen. Hvis du er alene nå, så kommer det ikke til å vare så lenge! Om når eventuellt graviditet kan komme sjekket jeg ikke, kan gjøre det hvis du vil. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Mannen er på sykkeltur så jeg rakk visst en del idag, da kan jeg ta fem til på lista utover i morgen dagen! Visste ikke at det skulle bli så stor interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Prøv meg :) Jeg heter Diana. Hvordan ser familielivet, dvs kjæreste/samboer / barn ut fremover? Takk ;)
For deg Diana følte jeg at det var mest riktig å trekke tre steiner. Fortidsrunen din heter NAUD. Dette er en vanskelig rune, som består av forvirringer og noen ganger konflikter. Har du vært igjennom en tøff periode? Runen for nåtid går litt i det samme, men at du ser resultater og årsaker til hvorfor ting har vært og blitt som de har blitt. Du ser et positivt resultat og nå gjenstår det å bare gripe den. For fremtiden din kom runen som står for totalforandring. Denne runen reprenterer en sterk og ærlig mann, en trofast mann i livet ditt. En mann du kan stole på og være trygg hos. Hvis du har en kjæreste nå og dere har vært gjennom vanskelige tider så blir det mye bedre fra nå. Mørket slipper taket, og dere vil få et barn sammen. Hvis du er alene nå, så kommer det ikke til å vare så lenge! Om når eventuellt graviditet kan komme sjekket jeg ikke, kan gjøre det hvis du vil. Lykke til :)

 

 

Takk!! .) stemmer veldig bra det du sier der! Har slete med samboer i det siste, vært litt av og på kan du si. Lurer på om jeg er gravid nå?! har hatt mine mistanker.. kan du se det?

 

Takker igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild. Er gravid i uke 7 nå. Har hatt mange Sa. Lurer på om du kan se om det går denne gangen, og eventuellt hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Marita her :) har termin 27 august.. lurer på om du ser gutt eller jente? (vet selv kjønne ut fra ul) men di sier jo at man ikke kan stole på dette 100%.. åsså lure eg på om du ser en spes dato der baby kommer :D å om det blir en lang fødsel?

 

Hei! Er spent på hva UL din har sagt, runene mine forteller gutt i hvertfall :) Men tror nok UL er mer pålitelig enn en nybegynner på runer hihi. Datoene jeg fikk opp var termin + 3 dager. Altså mellom 27-30 august. Masse lykke til med fødsel Marita!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Hei, Prøv meg :) Jeg heter Diana. Hvordan ser familielivet, dvs kjæreste/samboer / barn ut fremover? Takk ;)
For deg Diana følte jeg at det var mest riktig å trekke tre steiner. Fortidsrunen din heter NAUD. Dette er en vanskelig rune, som består av forvirringer og noen ganger konflikter. Har du vært igjennom en tøff periode? Runen for nåtid går litt i det samme, men at du ser resultater og årsaker til hvorfor ting har vært og blitt som de har blitt. Du ser et positivt resultat og nå gjenstår det å bare gripe den. For fremtiden din kom runen som står for totalforandring. Denne runen reprenterer en sterk og ærlig mann, en trofast mann i livet ditt. En mann du kan stole på og være trygg hos. Hvis du har en kjæreste nå og dere har vært gjennom vanskelige tider så blir det mye bedre fra nå. Mørket slipper taket, og dere vil få et barn sammen. Hvis du er alene nå, så kommer det ikke til å vare så lenge! Om når eventuellt graviditet kan komme sjekket jeg ikke, kan gjøre det hvis du vil. Lykke til :)
Takk!! .) stemmer veldig bra det du sier der! Har slete med samboer i det siste, vært litt av og på kan du si. Lurer på om jeg er gravid nå?! har hatt mine mistanker.. kan du se det? Takker igjen :)

Followup! Hvis du ikke er gravid nå så vil du bli det i nærmeste fremtid. Denne måneden her kommer du og din samboer mye nærmere hverandre, og er du gravid nå så vil det bringe vanskelighetene bort fra hjemmet ditt. Er du ikke gravid tror jeg faktisk at dere går inn for et uhell ved neste anledning, han ønsker det, han ønsker å satse på deg og deres liv. Han er vanskelig å forstå, men han har bare gode hensikter med forholdet deres. Han vil sette pris på graviditeten når den er der. Så kjedelig at dere har vært gjennom kjipe tider, det var en veldig negativ rune jeg fikk opp på fortiden. Mørket slipper taket denne måneden, stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Østfold-80

Hei! Jeg heter Ina,og jeg lurer veldig på om du kan se en graviditet snart? Og om dette går bra denne gang?

På forhånd takk for svar.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...