Gå til innhold

Andre som aldri har brukt flaske på babyen?


mamma_bergen

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde alt jeg kunne for å få henne til å ta flasken slik at hun ikke var avhengig av meg døgnet rundt,men fikk det aldri til.En sta liten baby jeg hadde :)

 

Når hun var ca 5 mnd,begynte hun å drikke fra kopp og da ble det litt lettere for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min nr en klarte ikke die den første mnd, derfor fullpumpet jeg, og hun ble dreven på både flaske, kopp, skje og glass.

 

Nr to prøvde vi liksom bare aldri flaske,, og da vi kom på det skjønte han ikke bæret, så da ble det kopp når han skulle ha noe annet enn morsmelk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første barnet klarte ikke å få til å drikker melk fra puppen så da pumpet jeg å gå på flaske i 8 mnd. Nr 2 var puppegal og gikk fra pupp til kopp, ingen flaske på han. Bhg prøvde å presse han til å ta flaske da han begynte fordi han sølte litt med kopp, men ga beskjed om at han skulle ha kopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira med en av hver

Min første tok aldri flaske, uansett hvor mye vi prøvde. Men tutekopp gikk fint da hun var omkring 6 mnd.

Andremann tar kun flaske, etter ca 3 mnd alder nektet han mer pupp.

 

Så veldig forskjellige disse barna, selv om man gjør ting på samme måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldste tok ikke verken flaske eller smokk, eller tutekopp når den tid kom fullstendig puppegal. Ikke en gang fast føde spiste han noe særlig av. Så jeg kunne ikke være borte fra han lenger enn 3 timer det første året.

 

Når han bikket året godtok han plutselig alt, så da fikk jeg omsider litt "avlastning".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...