Gå til innhold

UL idag


AkPa

Anbefalte innlegg

Og der var det ikke et hjerte som slo. Det hadde død for et par dager siden ca. Babydrømmen blir ikke min drøm...

Takk for meg, lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei nå tror jeg ikke hva jeg leser...... tårene renner...... ååå vennen min dette er bare for vondt!!!!! <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineineineinei, det skal ikke gå an!! åh, jeg føler sånn med deg og feller tårer med deg, det er det mest urettferdige jeg har hørt!! :( :( :( :( Og dette var en flink lege eller...? Vil ikke det skal være sant... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ neeeeii! :( :( Virkelig urettferdig, det skal ikke kunne skje. Hva skjer nÅ da? Skal du tilbake pÅ ny kontroll? Etter det du har vært gjennom, mÅ man jo være helt sikker.

 

Sender deg en stooooooooooooor trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en flink lege på st.olav.. Hun tittet lenge, og det var ikke noe å se... Så hode, armer og ben, så fostret var 8+6 - 9+0.. Og jeg er 9+4.. Eller var..

Skal tilbake på mandag, men om jeg begynte å blø eller fikk intense smerter før måtte jeg komme inn på Øyeblikke hjelp Gyn i trondheim.... Hun ville la kroppen ordne opp i det selv, noe jeg også vil... Vil bare la det gå sin gang... Håper bare det er en lite rakker som tuller med oss og viser hjertet på mandag.. Vil bare våkne opp fra denne vonde drømmen... Vil slippe denne smerten...:( det å sitte her, 23 år gammel, å vite at jeg aldri kan gi mannen min unge, at jeg aldri vil få mitt eget barn. Og det å vite dette og samtidig vite at han er helt frisk å kan få med noen andre... Jeg vil bare så inderlig gi han det han vil ha... Noe jeg ikke kan...:(

Snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke ord Akpa, du har vært gjennom altfor mye trist i ditt unge liv!!!! nå var det jo din tur! jeg skulle ønske jeg kunne trylle for deg og ta bort smerten din.... men det kan jeg altså ikke... sender deg alle varme tanker <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er helt helt sikker på at lille spire ikke er i dvale?

 

Går det ann når hjerte ikke slo?

 

Det spørs på hvor langt du er på vei. Har selv opplevd at det har gått bra tross alt, men hvis du er 8-9 uker på vei burde du jo kunne se hjertealktivitet ja :(

 

Men om legene sier det er et halmstrå av håp skal jeg likevel håpe med deg frem til neste uke..

 

 

 

Varm klem ril deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, du har uansett vært gravid disse ukene! Det betyr at du KAN. Selv de av oss som klarer å bli gravid uten assistanse, kan jo miste.

 

Selv har jeg spontanabortert tre ganger, og mistet et barn i senabort/dødfødsel. Jeg føler smerten din! Men ikke gi opp, ikke føl deg mislykket! Det er en grusom påkjenning, og det å ikke klare å stole på kroppen sin gjør det hele bare verre. Men du er 23 år. Ikke gi opp! Mirakler og fine ting skjer!

 

Selv venter jeg mitt mirakel nr tre nå. Og svangerskapet har vært psykisk tøft, jeg har vært livredd for å miste hele tiden. Men 32 uker på vei, så går det fremdeles ba. Til tross for motgangen tidligere.

 

Hold ut, hold ut! Og mannen din elsker deg for at du er du, ikke for de barna du potensielt kan gi han. Jeg tror ikke han ville blitt like lykkelig sammen med noen amdre, tror du det da? Skulle det aldri aldri gå, vel, så finnes det flere måter å lage barn på.

 

Men små og store mirakler skjer! Og jeg kjenner mamge som etter flere år, prøving, inmsettingsforsøk osv, plutselig klaffer det!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke flere sjanser, jeg må fjerne det eggstokker og livmor pga fare for kreften skal komme tilbake.. Så jeg vet at kapitle til oss er ferdig, desverre :(

Nå skal vi kose oss med spekemat, og jeg har kjøpt meg salami!! Kunne jeg ha drukket alkohol, så hadde jeg kjøpt meg en flaske hvitvin og kost meg med ikveld, men det kan jeg ikke, så da blir det mat, mat og mat...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, kan ikke i min villeste fantasi tenke meg til hvordan dere har det nå. Vil bare gi deg en laaaang god klem. Du er utrolig sterk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...