Gå til innhold

Høstmammaer fra Drammen?


Curly81

Anbefalte innlegg

Ny her inne.. Har termin 13. okt og vil gjerne treffe andre høstmammaer fra drammensområdet:) Er litt sent ute, så har vel kanskje vært noen treff allerede.. Men slenger meg gjerne på om det blir noe treff i nærmeste framtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ny her inne.. Har termin 13. okt og vil gjerne treffe andre høstmammaer fra drammensområdet:) Er litt sent ute, så har vel kanskje vært noen treff allerede.. Men slenger meg gjerne på om det blir noe treff i nærmeste framtid?

 

Heisann. Jeg er også sent ute, og ønsker å få til treff. Jeg har termin 23.okt og leter etter andre som også ønsker å treffes. Dersom det er flere der ute, gi lyd da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig fint om vi fikk til et møte ganske snart ja. Jeg tenker en kveld neste uke. Er det aktuelt? Lodder stemningen under et nytt emne jeg ;-) Forslag til hvilken kveld vi skal treffes, tas imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei!

 

Jeg er HVERTFALL sent ute her inne, men prøver emg likevel... JEg fødte en liten jente 12 oktober i Oslo, men flyttet til Drammen i desember. Har dere laget en liten gruppe? Vil gjerne bli kjent med folk her i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...