Gå til innhold

Kan jeg gjøre noe for å få ham til å slutte å hikke?


Apple80

Anbefalte innlegg

Min mini har begynt å hikke så mye. Det må jo være ubehagelig for ham? -ikke så digg for meg heller egentlig.. Er det noe man kan gjøre for at det skal slutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det husker jeg jenta mi gjorde hver natt.....akkurat når jeg var på vei inn i drømmeland så begynte hun og jeg våknet! men har ikke noen råd til deg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini hikket også veldig mye i magen. Var hvertfall daglig, om ikke oftere. Han hikket en del etter han ble født også, men nå kan jeg ikke huske sist han hadde hikke. Er 3,5 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er jo normalt det, de øver seg på pusteteknikk! langt er du på vei?

ja,ja han blir vel god til å puste da ;) jeg er 27 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kjente dere det første gangen da? Kan jeg forvente å merke noe snart? 25+3

det er vel bare en ukes tid siden jeg begynte å kjenne det, så rundt 25-26 tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan i allverden kan dere vite at ungen hikker...skal ha mitt 3 barn men har aldri kjent noe annet enn spark.Bare lurer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan i allverden kan dere vite at ungen hikker...skal ha mitt 3 barn men har aldri kjent noe annet enn spark.Bare lurer??

Jeg kjenner små regelmessige "dunk" som ikke ligner på spark eller andre bevegelser og de kommer så jevnt og så tett så jeg har tolket det som hikke. De sier jo at man kan kjenne dem hikke. Men jeg vet at ikke alle gjør det. Det er min første så jeg er jo ingen ekspert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forferedlig plagsomt, men veldig bra att de gjør da;) siden det er pustøvelser. man kjenner jo god forskjell på det og spark, hvertfall jeg:) men det kommer sikkert ann på mye rart om man kjenner det eller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...