Gå til innhold

BIM treff i Trondheim termin i mars 2013


renatamamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan helst rundt 19 den dagen da gubben jobber til 18 annenhver fredag. Hvor i byen?

 

det kan være klokka 19 den 26 oktober på blåbær på Solsyden????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan helst rundt 19 den dagen da gubben jobber til 18 annenhver fredag. Hvor i byen?

 

det kan være klokka 19 den 26 oktober på blåbær på Solsyden????

 

Skal vi alle møte med en nelikk i handa så vi kjenner igjen hverandre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan helst rundt 19 den dagen da gubben jobber til 18 annenhver fredag. Hvor i byen?

 

det kan være klokka 19 den 26 oktober på blåbær på Solsyden????

 

Skal vi alle møte med en nelikk i handa så vi kjenner igjen hverandre ?

 

ha ha ha..... kanskje det.... :D da nå har vi to ukker for oss... og jeg håper at flere har lyst å treffes denne dagen. jeg håper at alle skal si i fra hvem skal komme da vi kunne å bestille bordet... :D æ gleder meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke den 26, men kan ikke torsdagen før eller torsdag/fredagen etter heller, så mulig jeg bare blir med neste gang isåfall. Jeg er mest ledig tirsdager og onsdager egentlig :P

 

Er 25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan finne en andre dato... dere kan komme med forslager!!!!!!.... alle sammen må ha en strålende dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser lenger opp her at noen skulle treffes den 19? Gjorde dere det, var det trivelig :)?

 

Det er litt stille her inne, kommuniserer dere andre steder også eller..?

 

Forslag til nytt treff: 13. november? Tar det litt frem i tid, siden det er så stille her...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) slenger meg på, har ei lita snuppe på 2 år og venter enda ei lita frøken 7 mars (",)

 

Jeg er 27 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ledig etter 15.00 og hele kvelden. Vet ikke helt hva man gjør på treff? Møtes man på kafe/middag/hjemme hos noen?

 

Velkommen jente2010jente2013 :)

Endret av KattaVenter..?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber også denne dagen, kl 18 passer fint her :) Hva med Egon på solsiden eller noe i den duren? En plass man kan velge om man vil spise middag eller bare ta en kaffe :)?

 

For meg spiller det ingen rolle, må bare komme med flere forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste trening før aktivitetsdag for jr, er lagleder å må møte så alle får rett info. Jeg får heller bli med neste gang. Her passe like uker og ikke tirsdager, så prøv å få til det neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...