Gå til innhold

BIM treff i Trondheim termin i mars 2013


renatamamma

Anbefalte innlegg

hei...jeg er ganske ny her i forumet, men gjerne ville å treffe andre damer som er like langt på vei som jeg. vi kunne treffes og prate om samme aktuele spørsmoler. er det flere som er interesert???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Gratulerer kattaVenter :) nå er vi tre :).... jeg håper ettervert vi kunne treffes og bli bedre kjent. vi var på ultralyd førre uke og jeg er så glad at alt er bra :)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært koselig :) Men kanskje vente litt til vi er kommet lengre ut i svangerskapet? Jeg skal på ultralyd neste torsdag, og gleder med kjempemye! Håper alt er bra med den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå jeg håper at alt bra med deg!!! jeg er helt enig med deg at vi kan treffes litt seiner, nå er jeg i full jobb å etter det jeg er så sliten at jeg ligger bare på sofan hele ettermiddagen :).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vi er flere, jeg er også sliten etter en aktiv dag, men nå når kvalmen har gitt seg(sånn høvelig), håper jeg trøttheten/sliten er neste som gir seg! Ultralyden gikk forresten bare bra, fikk se ett sprellende lite knøtt, og alt så bare bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen baby84. æ og du har termin veldig nærhverandre :) artig. KattaVenter,,? det er så godt å høre at alt er bra... jeg har startet med ukke 12 og føller meg veldig bra.. bare at jeg er veldig trøtt om kvelder. takk å pris at jeg har en flink samboer som hjelper hjemme ,,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 25 mars :)

Alder på dere kommende mødre da? Er bare 21 jeg, så føler meg ung!

Kontroll på tirsdag og ul på onsdg, gleder meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, og vi venter nå nr 2 :) Har ei jente på 3 år fra før. I dag er jeg 12+1!! :)) Da er det bare å fortelle det til sjefen da. Gruer meg!!! Godt at jeg har en uke ferie til å "manne" meg opp på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, får jeg være med her..? Jeg har termin 19. februar; men fant ingen tråd for februarmammaer... :( Vil svært gjerne være med på BIM treff! Skal dere vente til lenger utpå vinter'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alder er bare et tall :) 32 er jo heller ikke gammelt, bare jeg som er veldig ung :P

Håper vi får til noen treff iløpet av vinteren :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 32 snart, om 26 dager faktisk.... Har en fra før på snart 7.

Hva sier dere til å ta ett møte i oktober, for da har vel alle kommet over de magiske 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ sÅ koselig amberline at du vil bli med oss.. det gjør ikke nokka at du har termin i februar.

jeg er 12 og 4 dager nÅ og vi begynenr Å fortelle om vÅres hemlihet.

vi kan tenke Å treffes i oktober, det er ikke sÅ dumt. Hvis det passer til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Jenter... nå starter jeg med uke 16 :)... tidet går så fort... mye å gjøre på jobb og veldig sliten om kvelder. mere og mere begynner å skjenne at jeg er gravid. :D Hvordan går det med dere???? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hepp! Uke 13+4, termin egentlig 10.april, men begge mine har kommet så tidlig som hhv 17 og 11 dgr før termin, så det blir vel seint mars, eller en 1.aprilspøk :) Veldig morsom om det hadde blitt 2.april, som er oldemor sin 89. Bursdag!! Det blir hennes 11.oldebarn <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 15+1 :D

 

Begynner å kjenne kul i magen og matlysten er tilbake for det meste.

Nå når jr har høstferie og gubben fikk fri er det for en gangs skyld deilig å gå hjemme om dagene. Venter nå bare på at vedtaket om svangerskapspenger skal komme. Håper det skjer snart.

Formen da damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år og venter mitt andre bare 17 mars. Har en gutt fra før og venter en jente nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kan begynne å tenke om dato når vi kunne treffes????

kanskje 26 oktober... det er fredag.... kom med mere forslag!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kan begynne å tenke om dato når vi kunne treffes????

kanskje 26 oktober... det er fredag.... kom med mere forslag!!!!!

 

Når på dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kan begynne å tenke om dato når vi kunne treffes????

kanskje 26 oktober... det er fredag.... kom med mere forslag!!!!!

 

Når på dagen?

 

jeg jobber fult enda da tenker kanskje 17 - 18..tide... hvis det passer alle men jeg er åpen for andre forslager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...