Gå til innhold

er det ikke det ene, så er det det andre


Vårbarnet med to små

Anbefalte innlegg

Jeg har kasta opp som en gaaaaal de siste dagene, og trodd jeg skulle bli sprø. Idag skal jeg til legen og høre om jeg kan få sykemelding. Pinlig, men jeg fungerer faktisk ikke. Nå er jeg ikke så kvalm, og da er det jo selvfølgelig det som bekymrer meg. Jeg trøster meg med at jeg ihvertfall ikke har hatt fler blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, føler med deg. Har også vært veldig dårlig i formen. Håper det ikke blir som med første svangerskap, da kasta jeg seriøst opp hver dag, opp til 8 ganger om dagen fra dag en til jeg var i 8 mnd. Det var slit.

 

Jeg syns ikke man skal syns det er pinlig å be om sykemelding om man absolutt ikke fungerer i jobb. Vi alle har forskjellige svangerskap og kan ikke sette oss inn i åssen andre har det. Man må føle på kroppen selv hva man orker. Er tross alt et bar vi skal bære fram. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom aldri så langt at jeg fikk spurt etter sykmelding idag. Legen bare sa at ho sykmeldte meg 100% i tre uker foreløpig pga hyperemesis (skrives det sånn?) og pga at jeg tidligere har hatt fire aborter. Nå fikk jeg beskjed om å dra hjem og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt med en lege som ser en og tar vare på en;)

 

slapp av med god samvittighet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...