Gå til innhold

Konfirmant til våren


Heart Heaven

Anbefalte innlegg

Min gode venninne har konfirmant til våren. Det er to tvillinggutter. For ca 3 år siden kuttet hun kontakten med sin mor og sine 4 søsken. Guttene ønsker at familien skal være samlet den dagen og at bestemoren og de 4 tantene med familie skal komme. Men venninna mi har sagt nei og at det ikke blir aktuelt. Ikke skulle de få ta i mot gavene heller, for hun ville ikke ha noe som minte henne om familien sin. Hennes far lever ikke lengre. Hun har en ny mann, men de har ingen barn sammen. Det er kun disse to guttene. Derfor er det kun familien til den nye mannen som kommer i konfimasjonen.

 

Har prøvd å snakke med henne om det, men hun lytter ikke på det øret.

Synes veldig synd på guttene, da de har veldig lyst å ha kontakt med sin familie.

 

Noen som har opplevd lignende og som kan komme med råd og tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Min gode venninne har konfirmant til våren. Det er to tvillinggutter. For ca 3 år siden kuttet hun kontakten med sin mor og sine 4 søsken. Guttene ønsker at familien skal være samlet den dagen og at bestemoren og de 4 tantene med familie skal komme. Men venninna mi har sagt nei og at det ikke blir aktuelt. Ikke skulle de få ta i mot gavene heller, for hun ville ikke ha noe som minte henne om familien sin. Hennes far lever ikke lengre. Hun har en ny mann, men de har ingen barn sammen. Det er kun disse to guttene. Derfor er det kun familien til den nye mannen som kommer i konfimasjonen. Har prøvd å snakke med henne om det, men hun lytter ikke på det øret. Synes veldig synd på guttene, da de har veldig lyst å ha kontakt med sin familie. Noen som har opplevd lignende og som kan komme med råd og tips??

 

Dette er bare et rykte jeg har hørt. Men guttene har gikk beskjed til sin mor og stefar at de konfirmerer seg, men vil ikke ha noe selskap etterpå. Kun reise i kirken for å bli konfirmert. Stakkars gutter!

De har et ønske for dagen og det får de ikke. Synes virkelig synd i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei stakkars.. Her virker det som om mor tviholder på all bitterhet mens resten av familien ønsker å legge det bak seg.

Kanskje hun burde komme ut av boblen sin, og ta hensyn til guttene?

 

Dette var bare trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette er trist jeg ønsket familien min på pappas side i konfirmasjonen men ble nektet noe jeg synes var forferdelig dumt fikk heller aldri ha kontakt med dem selvom dem ikke hadde gjort meg noe.

Jeg har hatt mine illsinte dager på mamma pga dette og følt store skuffelser men da dem ble konfirmert fikk jeg eller broren min ingen invitasjon fra dem heller ikke 1 ord så dem er helt ute av bilde.

 

Men da jeg ble konfirmert husker jeg sorgen og skuffelsen så jeg synes synd i dem at moren ikke kan la dem velge på dagen deres som skjer engang i livet. Hun trenger vell ikke og være tilstede med dem hun ikke ønsker og se? gi guttene det dem vil ha alså den andre familien det vet jeg at jeg hadde satt utrolig stor pris på og kansje den beste gaven jeg kunne fått akkuratt der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...