Gå til innhold

Min lille jente kom 27.07! :)


Appelsindyret

Anbefalte innlegg

Min perfekte lille jente kom i en kjempe fart i natt! Pappa rakk så vidt å få med seg fødselen

 

Jeg begynte å kjenne rier på natten men de var ikke særlig kraftige egentlig, men så begynte jeg å blø ganske kraftig! Så jeg ble bekymret å bestemte meg for å reise inn til føden. Jeg sa til mannen min at han bare kunne sove videre for jeg sikkert kom til å bli sendt hjem igjen eller at det ville ta lang tid og mye venting osv...

 

Vi har en gutt på 2 år som skulle til besteforeldrene sine når babyen skulle komme så jeg tenkte det var greit å vente så lenge som mulig med å frakte ham videre til besteforeldrene i og med at klokken var 03.00 på natten :P

 

Men da jeg kom på sykehuset kl. 03.30 var riene myyye kraftigere med bare 2 min. mellomrom og jeg hadde nesten 5 cm åpning! Så da ringte jeg mannen min å sa han måtte komme så fort han kunne.

 

Han fikk ordnet med besteforeldre og unge osv. først. Så da han satte seg i bilen ringte jeg ham og fortalte at jeg nå hadde 8 cm. åpning å ba han forte seg litt...

etter 20 min ringte jeg ham igjen å lurte på hvor langt han hadde kommet, han var da ca 10 min unna, jeg kunne da fortelle at vannet hadde gått.

etter 10 min ringte jeg ham enda en gang (midt i en press-rie :P ) å sa at nå måtte han komme :P Han var da i gangen og da han kom inn rakk han akkurat å få med seg de siste 4 minuttene av fødselen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Virkelig fart ble i den fødselen gitt :) Håper alt står bra til og kos dere masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...