Gå til innhold

i hvilke yrker opplever du at det er mest utroskap?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller tørrvare lagret ;)

 

Det er et matlager, er det ikke? Høres uappetittlig ut at varene jevnlig blir dekket av erotisk damp og svette fra hotellarbeiderne. Gah...

<_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I helsevesenet finner du utrolig mye! Mange damer tenner på menn som er omsorgsfulle, tar hensyn og er forståelsesfull. Mange av disse sitter med mann/kone og barn, men uansett må dem ha seg ett nummer. Jeg jobber på sykehus og har faktisk fått 3 tilbud, men har uten tvil takket nei. Men er synd at det er slik, for som noen sier kommet man tett opp på andre mennesker i helsevesenet. Man blir kjent på en annen måte enn med familien hjemme som kanskje ikke har lik forståelse for ting som kollegene. Jeg personlig fant min mann på jobb, han var den sexye ambulansesjåføren, og det tok neimen ikke lang tid før vi var et par :P

 

Kommer de direkte til deg og foreslår noe, eller får du tilbud fvia sms/mail etc?? kleint da =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandyBay1
Eller tørrvare lagret ;)
Det er et matlager, er det ikke? Høres uappetittlig ut at varene jevnlig blir dekket av erotisk damp og svette fra hotellarbeiderne. Gah... <_<

2

Servietter, lys m.m Kankje tørr lagret skulle det ha stått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...