Gå til innhold

i hvilke yrker opplever du at det er mest utroskap?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det oen yrker som skiller seg ut synes DU? Hvor du enten har erfart, eller vet at det er ekstra mye utroskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen yrker som skiller seg ut? Er det virkelig noen som sitter og gjør statestikk på dette hjemme i egen stue?

 

Fokuser på noe positivt, du får en langt hyggeligere tilværelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen yrker som skiller seg ut? Er det virkelig noen som sitter og gjør statestikk på dette hjemme i egen stue? Fokuser på noe positivt, du får en langt hyggeligere tilværelse

 

Ikke fått deg noe på en stund du eller??:P

 

jeg lurer kun av nysgjerrighet :) mange som har erfaring med at det i ulike yrkesgrupper er mer utroskap enn i andre.....feks noe som går igjen er sykehus etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan ikke jeg snakke for alle flyplassene i landet, men jeg jobbet tidligere som flyplassvekter og der.. vel, alle hadde seg med alle på lønningspilsen, og alle hadde samboer som satt hjemme og venta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfaring fra mange forskjellige yrker og yrkesgrupper, og har enda til gode å se at noen skiller seg ekstra ut.

Du nevner sykehus... de fleste der er vel trofaste, og i et så tett og spesielt miljø blir utroskap ofte mer synlig enn f.eks. ved en kontorarbeidsplass. I en del yrker jobber man svært tett med andre, opplever spesielle hendelser sammen, da lærer man også hverandre å kjenne på en annen måte enn ellers.... i slike tilfeller kan større problemer hjemme gjøre det "lettere" å være utro, tror jeg, hvis man finner noen med felles tiltrekning til. Men sånn sett under ett tror jeg ikke det er større prosent utroskap i disse yrkene... I hvert fall min erfaring.

 

Det er heldigvis mye mer troskap enn utroskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan ikke jeg snakke for alle flyplassene i landet, men jeg jobbet tidligere som flyplassvekter og der.. vel, alle hadde seg med alle på lønningspilsen, og alle hadde samboer som satt hjemme og venta.

 

seriøst?? hadde de seg med hverandre på utestedet etc dere var på??! det var "vanlig" liksom? og de ble aldri ferska av samboerne sine?! fy fader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan ikke jeg snakke for alle flyplassene i landet, men jeg jobbet tidligere som flyplassvekter og der.. vel, alle hadde seg med alle på lønningspilsen, og alle hadde samboer som satt hjemme og venta.
seriøst?? hadde de seg med hverandre på utestedet etc dere var på??! det var "vanlig" liksom? og de ble aldri ferska av samboerne sine?! fy fader

 

Det var vanlig ja, på utestedene, på vors, på nach, på handicaptoalettet på jobb, u name it... Var en intern greie som alle visste om. Vet ikke om noen av samboerne/kjærestene fant ut av det men jeg syns det er rart om de ikke gjorde det, når så mange vet om det... Det yrket der har for mange unge, festglade mennesker samlet på et sted vet du, da blir det visst sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet på hotell, og det som gikk igjen der var fly-crew.

Stor prosentdel av de forsjellige crewene som kom inn var utro.

 

Flyvertinner og kapteiner vøtt.

Reagerte mange ganger på at stuepikene våre kom ned og klaga over at noe var feil med systemet - fire rom skulle være skitne/brukt, kun to var brukt. To dyner istedet for en dyne på to av rommene.

 

Dette gikk igjen hver gang disse kapteinene var med crew på hotellet.

 

Hvordan jeg vet at de var utro lurer du?

Fordi de er ofte hos oss når de har hviletid og man kommer iprat. Begge hadde kone og barn hjemme.

Om flyvertinnene hadde mannfolk hjemme vites dog ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber i et yrke der man møte mye rart. drapstrusler, sorg og elendighet, men også fine ting.

 

jeg har en mann hjemme som ikke forstår hva jeg jobber med, og det er nok ganske vanlig. jeg merker at dette yrket gjør at jeg lettere blir tiltrukket til kollegaene mine. fordi man forstår hverandre og snakker mye om hvordan man føler det i forskjellige situasjoner sammen.

 

jeg har jo ikke gjort noe, og vet ikke om noen på jobben som har gjort noe heller, men jeg har aldri hatt en jobb som har gjort at jeg så følelsesmessig har blitt involvert i mine kollegaer.

 

når jeg jobbet som bartender så var det jo ekstremt med tilbud, men man har jo kjeldent lyst til å bli med noen fyllefanter hjem når man selv er edru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helsevesenet finner du utrolig mye! Mange damer tenner på menn som er omsorgsfulle, tar hensyn og er forståelsesfull. Mange av disse sitter med mann/kone og barn, men uansett må dem ha seg ett nummer.

Jeg jobber på sykehus og har faktisk fått 3 tilbud, men har uten tvil takket nei. Men er synd at det er slik, for som noen sier kommet man tett opp på andre mennesker i helsevesenet. Man blir kjent på en annen måte enn med familien hjemme som kanskje ikke har lik forståelse for ting som kollegene.

 

Jeg personlig fant min mann på jobb, han var den sexye ambulansesjåføren, og det tok neimen ikke lang tid før vi var et par :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De menneskene jeg kjenner og vet har vært utro er; Peppes pizza Servitøe, Elkjøp-ansatt, overlege / psykiater, miljøarbeider i barnevernet, og bartender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De eneste bekjente av meg jeg vet har vært utro en gang i tiden, er en hotellkokk som lå med en servitør på personalfest, og en ansatt på bensinstasjon som lå med mekanikeren på sjefens skrivebord, midt i arbeidstida. Gifte og foreldre. De ble oppdaget og alle de kjente fikk vite om det. Jeg synes slike ting er så jævlig at jeg nesten ikke har ord. Stakkars barna. Folk burde virkelig klare å holde seg i riktig bukse, når de først har valgt å binde seg til en person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i mange år ved politihuset i Oslo og jeg har aldri vært borti større sjekkeplass. Sjekking og utroskap florerte der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobba i en butikk i 3 år. Butikksjefen klina med en ti år yngre ansatt på festen hørte jeg! Gift og en unge hadde hun + at han fyren hadde kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte mange ganger på at stuepikene våre kom ned og klaga over at noe var feil med systemet - fire rom skulle være skitne/brukt, kun to var brukt. To dyner istedet for en dyne på to av rommene.

 

Mistenkelig...! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange nevner her å er det mange forskjellige yrker, det havner om personlighet, ikke så mye annet. Kan lett se at fly crew kanskje er mer utro enn andre pga tilgjengelighet, er nok litt det også ja. Tilgjengelighet og personlighet. Typisk utelivsbransjen, folk som reiser mye sammen med altså menn og kvinner......

 

Jobb selv i helsevesenet, nettopp begynt, men har hørt at leger/overleger/sykepleiere/sekretærer osv, at det er mye rart på sykehus!! Det har jeg hørt, enda jeg kun har jobber bare 2 mnd på sykehuset:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindorff - det kalles skilsmisseplassen...

Det er så mye sosiale happenings der, kick-off'er, turer osv, og jeg vet om MAAAANGE som er utro der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandyBay1
Bartendere... Been there done that...

 

Signerer den ja :) Jobbet og jobber fremdeles som ekstra, og folk som koser seg med Hotel Cæsar og tror det er sann - har RETT!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...