Gå til innhold

Kunne dere kjøpt en brukt seng?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har dårlig råd, men har sårt behov for en ny seng.

Er det ekkelt å kjøpe en brukt seng, om jeg kjøper en ny overmadrass?

Burde jeg heller spare en stund, for heller å kjøpe en helt ny til flere tusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

klart det hjelpe hvis amn gjør som du tenker..men jeg kunne aldri kjøpt brukt seng da.Sov neste et år på sofaen mens jeg sparte til seng jeg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gjort det, men jeg skjønner at folk vil gjøre det. du får forresten helt ok senger på feks jysk. Jeg kjøpte en 1,20 bred rammemadrass der til 1500 kr tror jeg det var. Funker fint den, dersom du ikke trenger en svær dobbelseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sengene fra Jysk veldig ukomfortable?

Har prøvd ei en gang, men fysj så vond den var å ligge på. Får dra å prøveligge ei seng på Jysk ett par netter :P

Har ikke behov for ei enorm seng, men samtidig er det greit å ha da mini stadig kommer tuslende inn på natten.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siklerotte

Sengeramme, ja. Madrass - aldri. Om du bør vente eller ei er jo avhengig av hva du selv synes er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sengene fra Jysk veldig ukomfortable?

Har prøvd ei en gang, men fysj så vond den var å ligge på. Får dra å prøveligge ei seng på Jysk ett par netter :P

Har ikke behov for ei enorm seng, men samtidig er det greit å ha da mini stadig kommer tuslende inn på natten.

 

HI

 

Hehe, jeg vet ikke, jeg syns senga er god jeg! :P Har hatt den i 3 år og jeg liker den enda :P Du får dra å teste ut noen av sengene på Jysk, jeg tror ikke de er så ille ;) Jeg sover med datteren min i 1,20-senga så tror ikke du trenger noe større enn det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, kunne ikke det. Det er såvidt jeg orker å ligge noen netter i hotellseng når jeg tenker på at en haug ukjente har ligget der og utsondret "gud vet hva"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt seng i dag innebærer normalt flere lag madrasser. Det ville jeg ikke kjøpt brukt. Seng som i treverk uten madrass der i mot, det er det ikke noe galt med å kjøpe. Synes også du skal ta turen til jysk. Da jeg ble gravid og vi ønsket 180 seng i stedet for 150, byttet vi ut en mye dyrere seng med en fra jysk, rett og slett fordi jeg fant en jeg syntes var utrolig behagelig. Jeg bestemmer mest om valg av seng, fordi jeg har en skade i ryggen og må ligge godt. Er fremdeles veldig fornøyd. Forresten er det ofte ikke store prisforskjellen i å kjøpe ny seng og ny overmadrass, så det blir kanskje billigere for deg på jysk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns det er ekkelt. Jeg kan kjøpe alle møbler brukt, bortsett fra seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...