Gå til innhold

Noen fra Røa som vil trille?


Guro13

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har nettopp flyttet til Røa, og har en gutt på snart 9 måneder.

 

Jeg har permisjon ut året, og lurer på om det er noen andre i permisjon med baby i tilsvarende alder som bor i Røa-området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Jeg har nettopp flyttet til Røa, og har en gutt på snart 9 måneder. Jeg har permisjon ut året, og lurer på om det er noen andre i permisjon med baby i tilsvarende alder som bor i Røa-området?

 

Jeg og kona har nettopp flytte til Hovseter med vår sønn på snart sju måneder. Kona min på 36 er fra Tyskland og kjenner ikke så mange her enda. Jeg kan godt spørre henne om hun er interessert i å trille litt eller møtes opp for en kopp kaffe en dag?

 

Ps! Hun holder enda på å lære norsk, men prater perfekt engelsk for de tingene hun ikke kan si på norsk enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg har nettopp flyttet til Røa, og har en gutt på snart 9 måneder. Jeg har permisjon ut året, og lurer på om det er noen andre i permisjon med baby i tilsvarende alder som bor i Røa-området?
Jeg og kona har nettopp flytte til Hovseter med vår sønn på snart sju måneder. Kona min på 36 er fra Tyskland og kjenner ikke så mange her enda. Jeg kan godt spørre henne om hun er interessert i å trille litt eller møtes opp for en kopp kaffe en dag? Ps! Hun holder enda på å lære norsk, men prater perfekt engelsk for de tingene hun ikke kan si på norsk enda :-)

 

Hei, og takk for svar. Kunne være hyggelig å møte henne og en liten prins på 7mnd :-) det er ikke noe problem å snakke engelsk. Hvis hun vil, kan hun bare sende meg en melding en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

noen som blir med på tur en dag? har ikke baby i vogn men i magen,men da jeg hørte at det var noe tysk her hadde det vært kjekt med en tur.er selv halvt tysk og bor på bogstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...