Gå til innhold

Gave til far?


Mammahjerte

Anbefalte innlegg

Jeg så link med dette temaet her tidligere.. Kom det opp noen gode forslag? Jeg vil så gjerne gjøre noe for den fantastiske mannen min! Vi skal ha hjemmefødsel og han er så støttende og hjelpsom. Vil gjøre noe som viser han hvor mye han betyr for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig hyggelig ut! Hva med å gi han f.eks billetter til en konsert/teater el lign.. med middag først, som du og han kan kose dere med før den lille kommer.. El. overnatting på et spahotel for en natt (får ofte en pakke med middag, frokost og spa inkl).. Hvis ikke du tenkte mer på en ting da.... Jeg tenkte selv å overraske samboeren min med en sånn spapakke ;) Jeg elsker å overraske... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når jeg ser linken over her, har jeg visst misforstått litt... ;)

 

Sååå koselig ide da! Jeg selv husker jeg kjøpte en stor pose med juleskum som er det beste han vet :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en liten gave til far fra baby, men sliter litt med å finne en gave jeg føler er bra nok fra meg.. Fikk et tips om å gravere en personlig tekst på innsiden av en kortholder. Syntes det var koselig! To uker til termin så jeg bør jo kjappe meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...